Opublikowano 23 lipca 20204 l Autor Najbardziej rozwalił mnie wygląd tego brute na końcu i rozmazane tekstury na czole xd Ale sam gameplay czyli movement z Halo 5 i otwarty żyjący świat wygląda pieknie
Opublikowano 23 lipca 20204 l Naprawdę nie spodziewałem się zbyt dużo ale i tak jestem mega rozczarowany, a ten tekst wyżej od lead designera jeszcze bardziej dobił. az się odechciało kupować Series X na premiere brawo 343, 5 lat i coś takiego
Opublikowano 23 lipca 20204 l Z tym Halo to za bardzo wzięli sobie mema do serca i nawet grafiką pojechali jak z tamtego okresu. Edytowane 23 lipca 20204 l przez Bzduras
Opublikowano 23 lipca 20204 l no fajny brak tekstur i oświetlenia, tymczasem Halo Reach z PC 10 lat różnicy i grafika gorsza na dodatek nie wiem jakim cudem ale zdałnili design Banished który w HW2 był naprawdę fajny, a tutaj wygląda dosłownie jak jakiś Mega Blocks Jezu dobrze że jest game pass, ogra się ale bez podjarki
Opublikowano 23 lipca 20204 l Wszystko wina oryginalnego Xbox one, no chyba ze faktycznie 343 nie potrafi w grafikę, wyglada to bardzo słabo i te screeny co wypuszczają to żal straszny Edytowane 23 lipca 20204 l przez kubson
Opublikowano 23 lipca 20204 l No bo to gra zrobiona na xbox one z podbita rozdziałką. Nie powinni tego w ogole reklamowac jako gre robiona na series X i pieprzyc, ze stara generacja nie hamuje nowej.
Opublikowano 23 lipca 20204 l Jakby nie było tego popupa i dali ray tracing to byłoby inaczej. A tak, na start nie będzie ray tracingu co jest już trochę żenadą, a popup straszy.
Opublikowano 23 lipca 20204 l Za to Halo to ktoś w MS powinien ostro beknąć. Jak stara konsola hamuje to po co się pchać w otwartą mapę, zrobić fajny korytarzyk jak dawniej gdzie jest pełno akcji dodać fajne przerywniki i urozmaiconą rozgrywkę i będzie gitarka. A nie słaba kalka gameplayu typu czyszczenie mapy z znaczników czego nienawidzę.
Opublikowano 23 lipca 20204 l Szkoda grafiki. Gadają że ray tracing w patchu po premierze. Kiedy? Miesiąc? Nie można od razu? Jak juz przejdę? Ale. I tak będzie grane, że hej. Tyle że to nie zachęca do xsx na premierę. Zwlaszcza jak się ma xox. Za to nie ma zgraji patafianów power rangers i Locke'a. Gunplay bedzie nadal dobry. Raczej nie zwala fabuly jak w 5. I gdzie widziałem że dlugosc/wielkość gry to 4+5 (tak gram głównie w single'a). I tak mialem brać obie konsole na start, ale czuje się oszukany większym dopaszeniem na start.
Opublikowano 23 lipca 20204 l Chyba najlepszy przykład jak robienie gry na starą generacje może uwalić prezentacje na nowej, kompletnie nic mi się nie podobało w tej prezentacji, gra która mogła wizytówką dla XSX to nawet jako tytuł startowy dla XO wyglądałaby słabo.
Opublikowano 23 lipca 20204 l 343 chciało utrzymac taki styl Bungie. Liczyłem na design jak w Halo 4 czy 5 a tymczasem jest bliżej starej trylogii. Pewnie kiedyś ogram ale powinni skupić się tylko na Series X bo obecnie to wygląda jak rocznik 2012.
Opublikowano 23 lipca 20204 l To jest jakiś żart? Gra wygląda gorzej niż źle to potwarz w stronę graczy przecież
Opublikowano 23 lipca 20204 l >>wypuść grę w 2020 z planowanym na x lat do przodu supportem >>równaj scope gry do konsoli z 2013 roku xDDDDDDDDD 343 niech idzie sie zabić lepiej, mam wrażenie ze multiplayer w Halo 5 to jakiś wypadek przy pracy ze im się udał Edytowane 23 lipca 20204 l przez MaZZeo
Opublikowano 23 lipca 20204 l No to jest dowci.p. Robia gaasa z gry tworzonej pod xboxa one. Halo moze juz zdechnac.
Opublikowano 23 lipca 20204 l zeby tylko multi nie popsuli jak to mialo miejsce w Gears 5 i bedzie okej
Opublikowano 23 lipca 20204 l 52 minuty temu, kubson napisał: Wszystko wina oryginalnego Xbox one, no chyba ze faktycznie 343 nie potrafi w grafikę, Może mnie pamięć zawodzi ale H4 wyglądało świetnie. Zdecydowanie lepiej niż gierki bungie, niestety sama gra była dla mnie slabsza. Chyba jedyne halo które ukończyłem raz i już nie wróciłem
Opublikowano 23 lipca 20204 l Halo 4 wygladało fantastycznie. Jak ta gra wyglada tak na seriesX, to jakiego potworka dostaniemy na one. Ughhh
Opublikowano 23 lipca 20204 l W ogóle strasznie zweryfikowało życie Phila - tyle to z nieograniczania się żadną z generacji. Halo Infinite wygląda jak piątka z maksymalnym dystansem rysowania który na XOS będzie pewnie ograniczony przez mgłę i 30 klatek. Straszne jest to uczucie, że dzisiaj miał być next-gen (nie mówię tylko o Halo), a na ten poczekamy pewnie za dwa lata.
Opublikowano 23 lipca 20204 l 7 minut temu, teddy napisał: Może mnie pamięć zawodzi ale H4 wyglądało świetnie. Zdecydowanie lepiej niż gierki bungie, niestety sama gra była dla mnie slabsza. Chyba jedyne halo które ukończyłem raz i już nie wróciłem chodzilo mi ze nie potrafia w grafike w otwartym swiecie, H4 wyglada bdb bo byla korytarzykiem, tutaj nie potrzebnie robia z tego pseudo open world i przez to gra wyglada jak s,raka
Opublikowano 23 lipca 20204 l 13 minut temu, teddy napisał: Może mnie pamięć zawodzi ale H4 wyglądało świetnie. Zdecydowanie lepiej niż gierki bungie, niestety sama gra była dla mnie slabsza. Chyba jedyne halo które ukończyłem raz i już nie wróciłem Nie jestem fanem, ale graficznie, to był roz.(pipi) na 360.
Opublikowano 23 lipca 20204 l Dobrze że inne studia MSu z grami ominą XO, ja pierdole jaki ten pokaz to paździerz, poza grafiką to nie podoba mi się ten desgin mocno zwrócony w kierunku dawnych części Bungie, krasnale i kicz. To nie 2007 żeby grę tak uwalić bo grupka +30/40latków chce dawnej magii.
Opublikowano 23 lipca 20204 l niestety gracze to toksyczna spolecznosc i przeciez wylewali mega hejt na 343 za design h4 oraz h5, w moim przypadku desing bungie oraz 343 odpowiada mi tak samo wiec mnie to nie razi Edytowane 23 lipca 20204 l przez kubson
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.