MaZZeo 14 242 Opublikowano 1 września 2020 Opublikowano 1 września 2020 No wygląda to całkiem fajnie Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 17 września 2020 Opublikowano 17 września 2020 Craig mordo, ostatnio coś wyładniałeś Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Liczyłem po cichu, że sprzedasz jakieś update z procesu produkcji albo gorące ploteczki. @ASX Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 20 września 2020 Autor Opublikowano 20 września 2020 Nic nowego nie słyszałem, ani złego ani dobrego Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 2 godziny temu, ASX napisał: Wolałbym z figurką Craiga. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 Szkoda z tym halo. Każdy serio gracz wie, jak przyjemniej się gra na 120fps. Masa graczy przesiada się na PC właśnie ze względu na 120-240fps. Niestety przyjemności z grania na 120fps nie da się pokazać dobrze na trailerach, a grafika potato nie zachęca. Rozwiązaniem byłoby 3 tryby gry - grafika od Sony w 25fps - normalna w 60fps - professional potato w 120fps. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 3 minuty temu, C1REX napisał: Rozwiązaniem byłoby 3 tryby gry - grafika od Sony w 25fps - normalna w 60fps - professional potato w 120fps. Grafika od Sony Czy to opatentowana nazwa? Cirex znowu odleciał. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 20 września 2020 Opublikowano 20 września 2020 2 minutes ago, lpcl said: Grafika od Sony Czy to opatentowana nazwa? Cirex znowu odleciał. Ładne gry Sony typu God of War, w które ledwie da się grać w 25fps (bo nie wierzę w pełne 30fps). Myślałem o opatentowaniu nazwy. Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 21 września 2020 Opublikowano 21 września 2020 Cytat Masa graczy przesiada się na PC właśnie ze względu na 120-240fps. a później w statystykach że 0,01% graczy gra na czymś lepszym niż 1080/60fps Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 21 września 2020 Opublikowano 21 września 2020 GTX 1050Ti najlepsza karta do 120-240 fpsów w next-genowej grze. Cytuj
Ukukuki 7 108 Opublikowano 21 września 2020 Opublikowano 21 września 2020 Takich graczy to jest mały procent ogólnej liczy użytkowników steam jednak sama grupa też nie jest mala, dla kogoś robią takie opcje w gierkach. Tak samo to wygląda na konsolach, większość graczy przez cały cykl życia konsoli kupuję maksymalnie 5-6 gier i ten trend nie zmienia się od 40 lat. My żyjemy trochę w bańce informacyjnej pod tym względem. Zasada Pareta odnosi się też do gier ale z tego co czytałem w giereczkowie jest to jeszcze bardziej skrzywione bo w niektórych gałęziach naszej branży 5% graczy potrafi generować 50% zysku. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 21 września 2020 Opublikowano 21 września 2020 12 hours ago, Daddy said: a później w statystykach że 0,01% graczy gra na czymś lepszym niż 1080/60fps Na rynku PC to może być znacząca liczba graczy. Jakoś AMD i Nvidia nie nierzekają na brak klientów na ich karty graficzne. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 5 października 2020 Opublikowano 5 października 2020 Gram sobie właśnie w doom eternal w gp jak na prawdziwego Polaka przystało i (pipi)a jak ta gra jest za(pipi)ista tj. grałem w doom z 2016 ale tamta część mnie jakoś tak nudziła, nawet jej nie skończyłem. Tak tutaj wszystko jest dużo lepsze, kolory za(pipi)iście żywe, prawie wylewają się z ekranu, niestety widać tutaj jak silnik w h5 mocno zestarzał się przez te lata. Jak oni planują wspierać te hi przez 8 lat to ja nawet się nie pytam. Mam nadzieję, że spencer im tam z tych łepetyn wybije te pomysły Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 5 października 2020 Opublikowano 5 października 2020 HI jest na innym silniku niż H5, dwa HI to otwarty świat ze split screenem, ja jestem ciekawy jak MS będzie mógł wykorzystać ID Tech w innych swoich grach bo to cudowny silnik Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 5 października 2020 Opublikowano 5 października 2020 Mnie ten silnik w doomie przypomina dosyć mocno unreal engine, te napakowane postacie i ogólnie design jakoś Gearsy i unreal mi przypomina. Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 9 października 2020 Opublikowano 9 października 2020 Gry tworzone na Unity czy Dunia też mogą wyglądać jak te z Unreal, kwestia obranego kierunku artystycznego, silnik nic do tego nie ma. Cytuj
Sven Froost 493 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 Jest duza szansa na to ze HI moze byc czyms dla XSX jak HALO dla pierwszego Xboxa? Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 23 października 2020 Opublikowano 23 października 2020 28 minut temu, _Forum_ napisał: Jest duza szansa na to ze HI moze byc czyms dla XSX jak HALO dla pierwszego Xboxa? Tak Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 28 października 2020 Autor Opublikowano 28 października 2020 No i poleciały głowy. Za kampanię odpowiada teraz Joseph Staten, były pracownik Bungie odpowiedzialny m.in za Halo 2 i ODST, a ostatnio kierownik prac nad Tell My Why i Crackdown 3 (tam też przyszedł ratować sytuację) Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 28 października 2020 Opublikowano 28 października 2020 16letnie H2, ODST, Crackdwon3....człowiek legenda Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 28 października 2020 Opublikowano 28 października 2020 Godzinę temu, ASX napisał: No i poleciały głowy. Za kampanię odpowiada teraz Joseph Staten, były pracownik Bungie odpowiedzialny m.in za Halo 2 i ODST, a ostatnio kierownik prac nad Tell My Why i Crackdown 3 (tam też przyszedł ratować sytuację) 19 minut temu, Daddy napisał: 16letnie H2, ODST, Crackdwon3....człowiek legenda Był creative leadem przy pierwszym Destiny też. Akurat to jest dobra informacja Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.