Gość lpcl Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Z plusów to ma być matchmaking oparty na lagu, mogliby dać jeszcze możliwość wyboru serwerów. No i online ma być f2p więc powinien działać nawet bez golda. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 041 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Czy można lepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość lpcl Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał: Czy można lepiej? Na razie to trochę strach się bać co będzie w multi bo po tych pokazach singla to wygląda to jakby do produkcji dopuścili jakiś pacjentów szpitala psychiatrycznego. Więc efekt końcowy może nas mocno zaskoczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 041 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Problemem pokazu z zeszłego roku była przede wszystkim grafika, a że multiplayer ma być płynny a nie ładny to nie oczekuję wodotrysków. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość lpcl Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 6 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Problemem pokazu z zeszłego roku była przede wszystkim grafika, a że multiplayer ma być płynny a nie ładny to nie oczekuję wodotrysków. Płynny to on będzie. Gorzej jeśli gunplay jak w fvcknicie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 592 Opublikowano 4 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 dla mnie zagadki to bardzo fajny pomysł (o ile będą dobrze zrobione), rozbudowany singiel potrzebuje jak najbardziej różnorodnego gameplayu, nie można przez kilkadziesiąt godzin tylko chodzić i strzelać, potrzebne są elementy ekploracji, zagadek, możliwość jeżdzenia i latania różnymi pojazdami itp. rzeczy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość lpcl Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 (edytowane) 2 minuty temu, ASX napisał: dla mnie zagadki to bardzo fajny pomysł (o ile będą dobrze zrobione), rozbudowany singiel potrzebuje jak najbardziej różnorodnego gameplayu, nie można przez kilkadziesiąt godzin tylko chodzić i strzelać, potrzebne są elementy ekploracji, zagadek, możliwość jeżdzenia i latania różnymi pojazdami itp. rzeczy Zagadki w halo tak potrzebne jak jeżdżenie żaglem w Gears. Niech do mp jeszcze jakieś zagadki dodadzą bo strzelanie mnie nudzi. xd Edytowane 4 Maja 2021 przez lpcl Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 041 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Otwarty świat to pójście po linii najmniejszego oporu w kwestii rozwoju marki. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 592 Opublikowano 4 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 ja lubiłem jeżdżenie żaglem 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość lpcl Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 (edytowane) 5 minut temu, ASX napisał: ja lubiłem jeżdżenie żaglem Nie chciałem tego mówić ale jesteś jakiś "inny". 6 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Otwarty świat to pójście po linii najmniejszego oporu w kwestii rozwoju marki. Te story też pewnie jakieś na opierdol się tam będzie. Ej chief weź no podleć tam na górkę i przynieś artefakt bo misję poboczną trza zaliczyć. xd Edytowane 4 Maja 2021 przez lpcl Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 216 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Zagadki w Halo - press X to Cortana Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 592 Opublikowano 4 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 7 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Otwarty świat to pójście po linii najmniejszego oporu w kwestii rozwoju marki. Halo zawsze miało sandboxową strukturę (możliwość grania na różne sposoby) i mniej lub bardziej otwarte lokacje, otwarty świat w Infinite wydaje się więc naturalnym krokiem ewolucji serii. Jeśli ktoś nie będzie chciał eksplorować świata, to kampania w Infinite ma być oparta o tzw. golden path, czyli możliwość przejścia fabuły bez żadnych pobocznych zapychaczy w stylu starych Halo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Soul 1 306 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Godzinę temu, ASX napisał: ja lubiłem jeżdżenie żaglem Ja też Cytuj Odnośnik do komentarza
Ukukuki 6 856 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Halo miało równie otwarty świat co Battlefield. Zagadki tam są potrzebne jak Marianowi dialogi. Niech scenariusz będzie dobry, areny do walki dobrze zaprojektowane, epickie bitwy przy pompatycznej muzyce z fajnym strzelaniem i będzie hicior. Misje na poziomie The Covenant są potrzebne tej gierce a nie puzzle. Pomysł na poziomie wprowadzenie zagadek do CoD w celu urozmaicenia rozgrywki. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 592 Opublikowano 4 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Xd same marudy może poczekamy o co w ogóle chodzi i wtedy będziemy oceniać? Chyba niezły pomysl Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 826 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 I tak wszyscy będziemy grać na premierę co by tam nie dodali. Z jednej strony wolałbym liniową strzelanie, a z drugiej lubię czasem poeksplorować wielkie otwarte światy. Tylko albo wóz albo przewóz. Mam nadzieję, że to będzie naprawdę otwarty świat jak farcry, a nie debilne huby jak w gearsach 5 z żaglem (zasypiałem) na czele. Cytuj Odnośnik do komentarza
Sven Froost 486 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Byly jakies pomysly w ostatnich czesciach HALO ktore brzmialy glupio i to bardzo a sie sprawdzily w grze? Wedlug mnie niepotrzebnie by tego nie dodawali jak by pomysl byl glupi np do urozmajcenia gameplayu, zreszta jakie moga byc zagadki w HALO jak nie proste bo przeciez nie bedzie rozkminiania hieroglifow xD Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 216 Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 592 Opublikowano 6 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Wypowiedź developera który pracował nad Halo Infinite Cytat His overall feeling on Halo Infinite: "In fact, I think the finished product will still be great. The story is a big improvement, and the gameplay is much richer, though the development cycle is too long. Don't expect it to be an epoch-making masterpiece." The company executives were overly ambitious. They wanted to make Halo Infinite a semi-open world game, so the engine needed to be changed significantly. They had to make the game and develop the engine at the same time (Due to engine defects, many workflows were not ideal, though they are now much more improved than before). Last year's disastrous demo was because many engine features were not fully implemented at that time. For a variety of reasons, the game content compared to the original idea has been cut (same for multiplayer). "This has led to some things I've made over the years that no one will probably ever see." The team at 343 (especially the low-level employees) works very hard, and many of them have experienced working overtime until the early hours of the morning in the past few years. (Crunch confirmed Now he works at Certain Affinity, still doing some HI outsourcing work, and he feels good to be out of 343's baggage. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 503 Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Aż dziwne, że chcieli to wydać w tamtym roku skoro wiedzieli, że są problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 041 Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 >overly ambitious >development cycle is too long >don't expect it to be (...) a masterpiece xdddd wyczuwam najmocniejsze 82 w historii #Cancel343i Cytuj Odnośnik do komentarza
łom 1 958 Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Spojrzałem na to ile osób zatrudnia 343i, 750 (z 3x więcej niż Coalition czy Playground, oczywiście nie wiem nad iloma projektami jednocześnie pracują) a później na opinie o pracy. Jest wiele głosów że jest to korpo kołchoz z przestarzałymi narzędziami i mega crunchem. Jeśli gra będzie niedopracowana to powtórzy się sytuacja jak z CP2077 i wypłynie po premierze wiele nieciekawych faktów. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 592 Opublikowano 6 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Jason ma rację w miejsce 343, można wstawić dowolne duże studio, BioWare Rockstar, Naughty Dog i wszystko będzie dalej aktualne Cytuj Odnośnik do komentarza
Czezare 1 448 Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 47 minut temu, Paolo de Vesir napisał: >overly ambitious >development cycle is too long >don't expect it to be (...) a masterpiece xdddd wyczuwam najmocniejsze 82 w historii #Cancel343i Gdyby nie geniusz Multi H5 sam bym ich zaorał, a tak to mają u mnie ograniczony kredyt zaufania. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 041 Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Tyle, że Naughty Dog i Rockstar dostarczają złoto, a 343i to taki odwrotny midas. xdd Teraz, Czezare napisał: Gdyby nie geniusz Multi H5 sam bym ich zaorał, a tak to mają u mnie ograniczony kredyt zaufania. To samo, jedynie multi ich ratuje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.