Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lpcl
Opublikowano

Z plusów to ma być matchmaking oparty na lagu, mogliby dać jeszcze możliwość wyboru serwerów. 

No i online ma być f2p więc powinien działać nawet bez golda. 

Gość lpcl
Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

Czy można lepiej? :fsg: 

Na razie to trochę strach się bać co będzie w multi bo po tych pokazach singla to wygląda to jakby do produkcji dopuścili jakiś pacjentów szpitala psychiatrycznego. Więc efekt końcowy może nas mocno zaskoczyć. 

Gość lpcl
Opublikowano
6 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Problemem pokazu z zeszłego roku była przede wszystkim grafika, a że multiplayer ma być płynny a nie ładny to nie oczekuję wodotrysków.

Płynny to on będzie. Gorzej jeśli gunplay jak w fvcknicie będzie. 

Opublikowano

dla mnie zagadki to bardzo fajny pomysł (o ile będą dobrze zrobione), rozbudowany singiel potrzebuje jak najbardziej różnorodnego gameplayu, nie można przez kilkadziesiąt godzin tylko chodzić i strzelać, potrzebne są elementy ekploracji, zagadek, możliwość jeżdzenia i latania różnymi pojazdami itp. rzeczy 

  • Minusik 1
Gość lpcl
Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, ASX napisał:

dla mnie zagadki to bardzo fajny pomysł (o ile będą dobrze zrobione), rozbudowany singiel potrzebuje jak najbardziej różnorodnego gameplayu, nie można przez kilkadziesiąt godzin tylko chodzić i strzelać, potrzebne są elementy ekploracji, zagadek, możliwość jeżdzenia i latania różnymi pojazdami itp. rzeczy 

Zagadki w halo tak potrzebne jak jeżdżenie żaglem w Gears. :D

Niech do mp jeszcze jakieś zagadki dodadzą bo strzelanie mnie nudzi. xd

Edytowane przez lpcl
Gość lpcl
Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, ASX napisał:

ja lubiłem jeżdżenie żaglem :dunno:

Nie chciałem tego mówić ale jesteś jakiś "inny". 

:asax:

6 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Otwarty świat to pójście po linii najmniejszego oporu w kwestii rozwoju marki. :reggie: 

Te story też pewnie jakieś na opierdol się tam będzie. Ej chief weź no podleć tam na górkę i przynieś artefakt bo misję poboczną trza zaliczyć. xd

Edytowane przez lpcl
Opublikowano
7 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Otwarty świat to pójście po linii najmniejszego oporu w kwestii rozwoju marki. :reggie: 

Halo zawsze miało sandboxową strukturę (możliwość grania na różne sposoby) i mniej lub bardziej otwarte lokacje, otwarty świat w Infinite wydaje się więc naturalnym krokiem ewolucji serii. 

 

Jeśli ktoś nie będzie chciał eksplorować  świata, to kampania w Infinite ma być oparta o tzw. golden path, czyli możliwość przejścia fabuły bez żadnych pobocznych zapychaczy w stylu starych Halo 

  • Plusik 1
Opublikowano

Halo miało równie otwarty świat co Battlefield. Zagadki tam są potrzebne jak Marianowi dialogi. Niech scenariusz będzie dobry, areny do walki dobrze zaprojektowane, epickie bitwy przy pompatycznej muzyce z fajnym strzelaniem i będzie hicior. Misje na poziomie The Covenant są potrzebne tej gierce a nie puzzle. Pomysł na poziomie wprowadzenie zagadek do CoD w celu urozmaicenia rozgrywki. 

Opublikowano

I tak wszyscy będziemy grać na premierę co by tam nie dodali. Z jednej strony wolałbym liniową strzelanie, a z drugiej lubię czasem poeksplorować wielkie otwarte światy. Tylko albo wóz albo przewóz. Mam nadzieję, że to będzie naprawdę otwarty świat jak farcry, a nie debilne huby jak w gearsach 5 z żaglem (zasypiałem) na czele.

Opublikowano

Byly jakies pomysly w ostatnich czesciach HALO ktore brzmialy glupio i to bardzo a sie sprawdzily w grze? Wedlug mnie niepotrzebnie by tego nie dodawali jak by pomysl byl glupi np do urozmajcenia gameplayu, zreszta jakie moga byc zagadki w HALO jak nie proste bo przeciez nie bedzie rozkminiania hieroglifow xD

Opublikowano

Wypowiedź developera który pracował nad Halo Infinite

Cytat

 

 

His overall feeling on Halo Infinite: "In fact, I think the finished product will still be great. The story is a big improvement, and the gameplay is much richer, though the development cycle is too long. Don't expect it to be an epoch-making masterpiece."

 

The company executives were overly ambitious. They wanted to make Halo Infinite a semi-open world game, so the engine needed to be changed significantly. They had to make the game and develop the engine at the same time (Due to engine defects, many workflows were not ideal, though they are now much more improved than before).

 

Last year's disastrous demo was because many engine features were not fully implemented at that time.

 

For a variety of reasons, the game content compared to the original idea has been cut (same for multiplayer). "This has led to some things I've made over the years that no one will probably ever see."

 

The team at 343 (especially the low-level employees) works very hard, and many of them have experienced working overtime until the early hours of the morning in the past few years. (Crunch confirmed :(

 

Now he works at Certain Affinity, still doing some HI outsourcing work, and he feels good to be out of 343's baggage.

 

  • Smutny 1
Opublikowano

Spojrzałem na to ile osób zatrudnia 343i, 750 (z 3x więcej niż Coalition czy Playground, oczywiście nie wiem nad iloma projektami jednocześnie pracują) a później na opinie o pracy. Jest wiele głosów że jest to korpo kołchoz z przestarzałymi narzędziami i mega crunchem. Jeśli gra będzie niedopracowana to powtórzy się sytuacja jak z CP2077 i wypłynie po premierze wiele nieciekawych faktów.

Opublikowano

Jason ma rację w miejsce 343, można wstawić dowolne duże studio, BioWare Rockstar, Naughty Dog i wszystko będzie dalej aktualne

 

 

 

Opublikowano
47 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

>overly ambitious

>development cycle is too long

>don't expect it to be (...) a masterpiece

 

xdddd wyczuwam najmocniejsze 82 w historii

 

#Cancel343i

Gdyby nie geniusz Multi H5 sam bym ich zaorał, a tak to mają u mnie ograniczony kredyt zaufania.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...