Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tylko zastanawia mnie po kiego oni jeszcze potrzebują Coalition?? Mam nadzieję, że nie do cyzelowania multiplayera, bo akurat do trybu wieloosobowego w Gearsach nigdy się nie przekonałem, a do multi w G5 to już w szczególności...

Gość lpcl
Opublikowano

W ogóle to głupota robienie takiej gry. Powinni zrobić klasyczne halo 6 i wydać tak ze 2 lata temu. A na open worldy to powinni się rzucać na nowych konsolach. Ale co tam ja się znam, tam prawdziwi geniusze kodu pracują jak było widać na ostatnim e3. W sumie to muszą mieć jakieś haki na Spencera, przechulać 500 mln, 750 osób, koks, dziwki i jest fajnie. 

Opublikowano
Godzinę temu, łom napisał:

Spojrzałem na to ile osób zatrudnia 343i, 750 (z 3x więcej niż Coalition czy Playground, oczywiście nie wiem nad iloma projektami jednocześnie pracują) a później na opinie o pracy. Jest wiele głosów że jest to korpo kołchoz z przestarzałymi narzędziami i mega crunchem. Jeśli gra będzie niedopracowana to powtórzy się sytuacja jak z CP2077 i wypłynie po premierze wiele nieciekawych faktów.

 

A to chyba dlatego że mają tam też sporo osób od brandingu i różnych współprac typu komiksy, serial, eventy itp. itd.

Opublikowano
23 minuty temu, Cedric napisał:

A to chyba dlatego że mają tam też sporo osób od brandingu i różnych współprac typu komiksy, serial, eventy itp. itd.

 

Bez przesady, ile takich osób może być? Nawet niech jakimś cudem będzie ich 20 co i tak jest wyolbrzymioną liczbą. 

Opublikowano
Teraz, Ukukuki napisał:

 

Bez przesady, ile takich osób może być? Nawet niech jakimś cudem będzie ich 20 co i tak jest wyolbrzymioną liczbą. 

Chyba ich doceniasz, prędzej 200 niż 20.

Komiksy, książki, serial w produkcji,  zabawki, esport mają naprawdę sporo na głowie

Gość lpcl
Opublikowano

Jak ten serial tak z 10 lat powstaje to więcej tam już musi filmowców pracować niż dewów. xd

Opublikowano

Tak czytam wypowiedź tego developera i nie widzę w jego słowach nic sensacyjnego

- koleś pisze że implementacja nowego silniku była bolesna i musieli jednoczesnie pracować nad silnikiem i tworzyć grę. No niestety tworzenie nowego silnika to bardzo często trudny proces i wiele wody musi w Wiśle upłynąć zanim udoskonali się go na tyle by praca na nim była przyjemna.

Nie ma w tym przypadku że dzisiaj większość gier powstaje na Unrealu który jest znanym i przyjaznym środowiskiem pracy i na rynku jest coraz mniej autorskich silników. Są też przypadki jak to co wydarzyło się w Square Enix gdzie poświęcono wiele wiele lat i wagony gotowki na stworzenie nowego silnika do Finał Fantasy, a koniec końców gdy przyszło do robienia remake'u FF7 to studio wolało pracować na Unrealu xd

 

- fakt że crunchują,  to niestety chyba już ponura rzeczywistość developingu gier AAA, 

 

- wycięta zawartość z gry? To też niestety powszechność, wiele gier jest bardzo ambitnych na etapie produkcji, ale niestety kiedy przychodzi etap finalizacji i spinania projektu mnóstwo rzeczy idzie pod nóż, szkoda

 

- lipcowy builid nie był efektem końcowym i grze brakowało implementacji wielu systemów? To akurat pozytywną wiadomość, bo to znaczy że nie chcieli żeby taka grafika trafiła do pełnej wersji gry xd

 

- duży przeskok w jakości opowiadanej historii to też pozytywna wiadomość, bo Halo 5 miało naprawdę tragiczną fabułę

 

- koleś wspomina że gameplay jest bardzo dobry i znacznie bogatszy niż to co widzieliśmy co jest bardzo ważną informacją

 

- nie mówi też że gra jest w opłakanym stanie i wyjdzie z tego gówno, ale wręcz przeciwnie, mówi ze będzie naprawdę  bardzo dobra, ale żeby nie spodziewać się cudów co wydaje się uczciwym podejściem

 

 

 

Opublikowano
1 godzinę temu, Cedric napisał:

 

A to chyba dlatego że mają tam też sporo osób od brandingu i różnych współprac typu komiksy, serial, eventy itp. itd.

Nawet jeśli 400 osób by pracowało na stałe przy H:I to duża ilość zarówno personelu jak i czasu jaki mieli na ten projekt. Nie wiem jak miarodajnie można podchodzić do tego ale ocena na glassdoor też jest niska, więc coś musi być na rzeczy. Wszystko wyjaśni się za te pół roku.

  • Plusik 1
Opublikowano

Kolejny update od deva który pracował nad grą

Cytat


The former 343 employee uploaded another video. Watch it on your own to get a better understanding of the context, in short though, he's not happy with the rough translation posted here and what the media made out of that. He regrets to make the first video, he says that working at 343 was an "happy experience" for him and he does not agree what the made made out of that for clicks.

- "Were there rough days? Sure. Most game jobs have rough days. People I know work really hard on the game. Because we care."
- "Slipspace is getting better every day. People are working really hard. You can achieve amazing graphical results. More features are getting added, performance is getting better, I'm sure it has improved even more after I left."
- He never once was forced to crunch. "Many of us just want to go the extra mile to do the best we can (...) because we care"
- in general he often says "people here care (for Halo)"
- He's especially mad about the media taking one sentence of a 15min video. He says there is no studio-wide crunch culture at 343 and once again says he never was forced to crunch once. If you crunched or went hard because you wanted to or needed to reach a deadline, "you are allowed to take a day off to decompress

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

To coalteastwood wiec z przymrużeniem oka:

 

 

  • Halo Infinite will open the show with a new glimpse of the Campaign in order to show its graphical improvements over last year + Multiplayer Showcase (which will be the real focus of its presentation);
  • Its graphical improvement will be big compared to last year, but probably won't be enough to elevate it to the "best looking game ever" as some people expect it to be (very subjective comment mostly based on the fact tha colt dosn't like the old/new art style, which personally I LOVE compared to the H4/H5 one instead);
  • Halo Infinite Multiplayer will have a new mode similar to an hybrid of Battle Royale + Battlefield Conquest + Halo BTB all at the same time, with the biggest and most dense combat of the series;
  • Halo Infinite will release on September 2021;
  • An Halo Infinite Multiplayer "Demo" (or Public Beta more likely) will be released for everyone at the end of the show!
Opublikowano (edytowane)

Czyli co nie będzie halo na e3? Bo z tych leaków to niewiele wynikało i tak tj. pokażą multi, poprawioną grafa, rozpoczną lub zamkną pokaz itp. Może faktycznie niech już nic nie pokazują, tylko napis i styka. 

Bo srają się jakby pół gry wyciekło a jedyne co wyciekło do tej pory to gówniany pokaz i gęba Craiga. 

Edytowane przez lpcl

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...