Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

o wertykalność bym się nie martwił, nadal będzie można się wspinać na obiekty, a dodatkowo będzie linka z hakiem.

Opublikowano

Zdjęcie

 

o wiele bardziej podoba mi się styl graficzny Infinite od piątki, mniej świecący i mniej plastikowy. A sam design Spartan mocno przypomina gry Bungie, zwłaszcza Halo Reach

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Imo sporo osób w tym ja zatęskni za movementem związanym z thruster packiem. W zasadzie kiepsko to widzę bo znacznie zmniejszy to mobilność spartan, nie tylko lewo prawo, ale we wszystkich kierunkach np. ktoś rzuca granatem i możesz dzięki unikowi uciec lub zwiększyć, zmniejszyć szybko dystans do przeciwnika, nie mówiąc nawet o strafowaniu. Akurat fanem GP czy SC nigdy nie byłem ale tym bardziej bez thruster nie ma sensu je zostawiać. 

Pozdro dla Spermatello. 

 

_20210616_164652.JPG

Edytowane przez lpcl
Opublikowano
5 godzin temu, Lord Protector napisał:

Phil mówi, że 343 celuje aby gra ukazała się na święta

Akurat to nie powinna być żadna nowa informacja bo taki termin podaje trailer z E3.

 

Dokładnie to Spencer powiedział że nie podali konkretnej daty premiery tylko dlatego bo czekają na to kiedy wyjdą inne konkurencyjne duże fpsy (w domyśle Call of Duty) i dostosują premierę do sytuacji na rynku.

Opublikowano

No BF i CoD to od dłuższego czasu większe marki od Halo, a w dodatku też wychodzą tej jesieni, więc nie widzę w tym nic dziwnego że oglądają się na premiery tych tytułów.

Opublikowano
Godzinę temu, Ukukuki napisał:

Halo multi będzie free to play więc i tak zaora płatne gierki przynajmniej na starcie. 

 

Życzę szczęścia 343i, ale nie oszukujmy się - na rynku jest jeszcze Fortnite, Warzone i Apex. :reggie: Liczę na wielką akcję marketingową MSu, bo z pewnością taka będzie, ale nie łudzę się nawet, żę Halo wejdzie do pierwszje ligi popularności.

Opublikowano

Nie chcę nic mówić, ale 343i przespało z multikiem, gdyby chociaż zrobili w tym samym czasie co ejpex i fortnajt, to może by się udało, a tak to będzie bardzo ciężka droga.

Opublikowano

Halo przeszkadza paradoksalnie to, że próg wejścia w multiku jest wbrew pozorom bardzo wysoki. Jak nie "umisz" grać to będziesz zbierał niesamowite baty i właśnie głównie to zniechęca większość gawiedzi.

W CoD wystarczy wejść na serwer i kogoś tam zawsze się zabije. W Halo nie bałdzo.

Opublikowano
5 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

BTB nie jest grą rankingową, stąd jest jak jest. Halo = Arena, reszta jest tłem.

nie zgodze się, w Halo zawsze największa popularnością cieszyły się social playlist, z BTB, Griffballem, Fiestą itp. Nawet w Halo 5 tak jest.

 

Samo w sobie Halo też nigdy nie miało jakiegoś wysokiego progu wejścia, zawsze było mnóstwo graczy którzy latali z AR-ką + kolba (wyjątkiem jest Halo 5 które rzeczywiście było trochę bardziej skomplikowane) ale nie robiłbym z Halo jakiegoś uberskillowego fpsa. To zawsze był produkt dla prostych amerykanów którzy lubią postrzelać i nawet najgorszy gracz zawsze zdobędzie jakiegoś fraga.

 

 

 

Opublikowano

Z pierwszej prezentacji można odnieść wrażenie że duży nacisk jest na BTB bo z tego właśnie trybu pochodzi najwięcej materiałów (którego swoją drogą w ogóle nie było w Halo 5 na premierę xd)

 

Oczywiście klasyczna arena 4vs4 też będzie, ale nie będzie tak hardcoreowa jak w Halo 5, zapowiedzieli np. Powrót pojazdów, więc  bardziej przypomina to Halo 3.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...