Szymek 1 048 Opublikowano 28 lipca 2021 Opublikowano 28 lipca 2021 (edytowane) Jakby ktoś dostał i mógłby się podzielić to jak co byłem pierwszy Dobra...dostalem na maila w ofertach 3 dni grania w Halo się szykuje Edytowane 28 lipca 2021 przez Szymek Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 28 lipca 2021 Opublikowano 28 lipca 2021 2 hours ago, Paolo de Vesir said: przyszło na maila czy na Xboxa? na maila 1 Cytuj
Janush 224 Opublikowano 28 lipca 2021 Opublikowano 28 lipca 2021 Jakby ktoś miał wolny kodzik na betę to chętnie przygarnę Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 28 lipca 2021 Autor Opublikowano 28 lipca 2021 2 godziny temu, Janush napisał: Jakby ktoś miał wolny kodzik na betę to chętnie przygarnę Nie będzie żadnych kodów tylko zaproszone, które zapisały się do Insidera osoby będą mogły zagrac 1 Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 28 lipca 2021 Opublikowano 28 lipca 2021 Przegląd opcji ustawień PC... Ech. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 29 lipca 2021 Opublikowano 29 lipca 2021 Oh yeah też dostałem zaproszenie Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 29 lipca 2021 Autor Opublikowano 29 lipca 2021 Pokazali 2 gameplaye z pełnych meczy z Xboxa One i Xboxa Series X + menusy, kustomizacje i przeróżne opcje. Ale szczerze przyznam że nie grzeje mnie już multi w Halo 5, spędziłem w Halo 5 400+ godzin, ciężko mi jest się ponownie ekscytować w zasadzie tym samym w lepszej oprawie. Może BTB będzie jakimś powiewem świeżości, a jeśli nie to skupię się na kampanii i innych grach multi które dla mnie są ciekawsze. Patrząc jeszcze na te gameplaye, to moim zdaniem wygląda to za szybko, wszystko rusza się nienaturalnie tak jakby było przyspieszone o 1,5x. Co mnie martwi bo już ostatnie Halo było bardzo szybkie. A tu mamy tempo rodem z Call od Duty. Chyba dziadzieje. 1 Cytuj
WisnieR 2 735 Opublikowano 29 lipca 2021 Opublikowano 29 lipca 2021 Hmm no takie Destiny. Chciałem sobie Series S sprawić pod te multi ale w sumie równie dobrze mogę D2 odpalić i postrzelać. 1 Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 29 lipca 2021 Opublikowano 29 lipca 2021 6 lat developingu tak? 1.5h rozmowy o niczym (ustawienia PC, customizacja spartana, kolorków, przypisanie klawiszy - no ziew) i 10 minut gameplay'u z przyspieszonym HALO 5 xD Nie wiem co oni robili tyle lat... 1 Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 29 lipca 2021 Autor Opublikowano 29 lipca 2021 nie podoba mi się też że odeszli od klasycznego red vs blue, wiem że jest to podyktowane tym aby kustomizacja spartan była bardziej widoczna, ale ja zawsze lubiłem tę przejrzystość wizualną w Halo Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 29 lipca 2021 Opublikowano 29 lipca 2021 No dobrze ze przeciwnicy się podświetlają na czerwono, bo można byłoby się zgubić w kogo strzelać. W multi na pewno spędzę sporo godzin, a na fajnego singla nawet nie liczę. Ciężko mi było nawet w kooperacji ukończyć poprzednie. Wiadomo jaką dostaniemy rozdzielczość w trybie 120 fpsów? Szkoda, że nie ma otwartej bety. Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 29 lipca 2021 Opublikowano 29 lipca 2021 Trzeba zagrać ocenić, póki co wygląda to fajnie musieli znaleźć kompromis między tym co dali w Halo 5 a tym za co ludzie po kochali Halo jak im się to udało czas pokaże. Podoba mi się to, że graficznie wygląda to na prawdę ładnie i przyjemnie, te mapki prezentują się dobrze oczywiście na gameplay klasyczny nie ma już co liczyć no nic ciekawe jak się w to gra... 1 Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 29 lipca 2021 Opublikowano 29 lipca 2021 Jak czytam kolejny news, że znowu czegoś tam nie będzie jak 'finishery" bo twórcy się nie wyrobili to scyzoryk w kieszeni się otwiera. No zaczyna śmierdzieć free to playem, a przecież tyle lat na ta grę czekamy, najpopularniejsza seria MS, dopiero udostępnili kod sieciowy i już zaczyna pierdolenie "dojdzie w aktualizacji". Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 29 lipca 2021 Opublikowano 29 lipca 2021 3 minuty temu, easye napisał: No zaczyna śmierdzieć free to playem Multi jest właśnie F2P Cytuj
WisnieR 2 735 Opublikowano 29 lipca 2021 Opublikowano 29 lipca 2021 Cy ktoś grający w obie serie Halo i Destiny jest mi w stanie tak rzeczowo napisać czym róznią się te dwie gry? Dla mnie PvP wygląda prawie identycznie (no nic dziwnego skoro obie gry robiło Bungie) i w sumie nie wiem czy warto inwestować w Series S (może X) dla samego multi w H:I skoro mogę grać w D2? Z tego co wyłapałem po tej krótkiej prezentacji to: - movement jest nieco szybszy, choć D2 po "GO FAST update" trochę podkręciło tempo, bo w vanilla D2 w było wręcz ślamazarne, w porównaniu do Halo - nie ma RNG broni więc balans w Halo wydaje mi się dużo lepszy, bo liczy się skill, a nie posadany roll i sety, co mnie osobiście w D2 irytuje - meta zależy od RNG i tego czy masz milion godzin na farmienie konkretnych aktywnośći do porzygu Reszta wygląda prawie tak samo tylko w innym setting - skille klasowe = itemy/granaty itp. - arena shooter - TTK bardzo podobne - ten timer na "specjalnej broni" = heavy brick To mój stary film z D2 jeszcze chyba przed updatem GO FAST - widać jak movement jest POWOLNY, ale cała reszta? Zamienić tesktury na te z HALO i gry są... podobne. Dawno nie grałem PvP, a D2 mi się już po prostu znudziło i z chęcią bym się wkręcił w coś nowego tyle, że musiałbym zainwestować w tym przyapdku w Xboxa. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 29 lipca 2021 Autor Opublikowano 29 lipca 2021 Co prawda nigdy nie wciągnąłem się w Destiny, ale jeśli chodzi o PvP to różnice polegają na tym że Halo jest bardziej skillowe, (w Halo nie masz żadnych klas i skilli, każdy startuje z tym uzbrojeniem, a rozgrywka zamiast tego kładzie większy nacisk na umiejętność gry zespołowej i kontrolowania mapy), 1 Cytuj
WisnieR 2 735 Opublikowano 29 lipca 2021 Opublikowano 29 lipca 2021 Nie rozumiem jak obecnośc skilli, czy klas postaći ma zrobić z gry mniej skillową niż jej brak? Jak nie ma balansu to owszem są przypadki, że jakiś skill jest OP i nie trzeba nawet celować ale D2 to wciąż shooter a te skille i supery to tylko dodatek do strzelania. Są okresy gdzie balans był, a są i takie gdzie jeden super był po prostu op i każdy nim grał. Największy problem PvP w D2 to właśnie RNG broni i fakt, że faktycznie można mieć niezły handicap jak się ma odpowiednie godrolle. Core rozgrywki widzę, że jest taki sam, zakładam nawet, że gunplay i mechanika za nim stojąca, jest nadal oparta na tym co wymyśliło Bungie, gdy miało serie pod skrzydłami i podstawy silnika są takie same. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 29 lipca 2021 Opublikowano 29 lipca 2021 Bardzo, ale to bardzo podoba mi się to co ujrzałem. Czysty, przezroczysty, słodki i aromatyczny miód! Wiadomo...trochę szkoda, że wywalili szarżę, ale to pan pikuś. Będę napppppppierdalał do porzygu, niech się tylko przestaną wygłupiać i ogłoszą wreszcie dokładną datę premiery 1 Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 29 lipca 2021 Opublikowano 29 lipca 2021 Pod względem oprawy to średnio to wygląda na pokazanych mapach, tak szczerze to Titanfall 2 czy nawet CoD Infinite Warfare nie wyglądają dużo gorzej (jeśli nie lepiej momentami). Może bardziej otwarte mapy z pojazdami pokażą pazur. Co do gameplayu, ostatnie Halo w którym spędziłem więcej czasu w MP to 3 (nie licząc paru meczy w 4) no i nie podobne to jest do tego. Na pewno dam szansę tym bardziej że będzie F2P, jak będzie się grało dobrze to zostanie na dysku, jak nie to wyleci. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 29 lipca 2021 Opublikowano 29 lipca 2021 7 minut temu, łom napisał: Pod względem oprawy to średnio to wygląda na pokazanych mapach, tak szczerze to Titanfall 2 czy nawet CoD Infinite Warfare Chyba sobie waść jaja robisz. Gram teraz na PS5 w multi CoD Black Ops Cold War, a więc dużo nowszej grze niż Infinite Warfare i powiem, że wygląda to moim zdaniem kiepsko i równie kiepsko chodzi (framerate). Nie ma porównania z płynnością zaprezentowanej rozgrywki z Halo Infinite. Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 29 lipca 2021 Opublikowano 29 lipca 2021 To wylacz Ray Tracing. No i łom może porównuje wersje PC, swoją drogą HALO też było prezentowane na PC . 1 Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 29 lipca 2021 Opublikowano 29 lipca 2021 1 minutę temu, Czezare napisał: Chyba sobie waść jaja robisz. Gram teraz na PS5 w multi CoD Black Ops Cold War, a więc dużo nowszej grze niż Infinite Warfare i powiem, że wygląda to moim zdaniem kiepsko i równie kiepsko chodzi (framerate). Nie ma porównania z płynnością zaprezentowanej rozgrywki z Halo Infinite. Nie mówię o płynności rozgrywki tylko o oprawie, a dokładniej o mapach. Patrząc na ilość szczegółów, różnych obiektów itd. to te zaprezentowane mapy nie powalają. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 29 lipca 2021 Autor Opublikowano 29 lipca 2021 9 minut temu, easye napisał: No i łom może porównuje wersje PC, swoją drogą HALO też było prezentowane na PC . wczoraj prezentowali 2 gemaplaye jeden z bazowego Xboxa One a drugi z XSX 6 minut temu, łom napisał: Nie mówię o płynności rozgrywki tylko o oprawie, a dokładniej o mapach. Patrząc na ilość szczegółów, różnych obiektów itd. to te zaprezentowane mapy nie powalają. nie powalają bo, Halo zawsze miało dosyć sterylne mapy nastawione na skillową, rywalizacyjne rozgrywkę, więc to naturalne że nie zachwycają geomterią i ilością obiektów. Mapa w Halo musi być przede wszystkim maksymalnie przejrzysta i czytelna 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.