Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, Janush napisał:

Jakby ktoś miał wolny kodzik na betę to chętnie przygarnę :)

Nie będzie żadnych kodów ;) tylko zaproszone, które zapisały się do Insidera osoby będą mogły zagrac

  • Smutny 1
Opublikowano

Pokazali 2 gameplaye z pełnych meczy z Xboxa One i Xboxa Series X + menusy, kustomizacje i przeróżne opcje.

 

Ale szczerze przyznam że nie grzeje mnie już multi w Halo 5, spędziłem w Halo 5 400+ godzin, ciężko mi jest się ponownie ekscytować w zasadzie tym samym w lepszej oprawie. Może BTB będzie jakimś powiewem świeżości, a jeśli nie to skupię się na kampanii i innych grach multi które dla mnie są ciekawsze.

 

Patrząc jeszcze na te gameplaye, to moim zdaniem wygląda to za szybko, wszystko rusza się nienaturalnie tak jakby było przyspieszone o 1,5x. Co mnie martwi bo już ostatnie Halo było bardzo szybkie. A tu mamy tempo rodem z Call od Duty. Chyba dziadzieje.

  • WTF 1
Opublikowano

6 lat developingu tak? 1.5h rozmowy o niczym (ustawienia PC, customizacja spartana, kolorków, przypisanie klawiszy - no ziew) i 10 minut gameplay'u z przyspieszonym HALO 5 xD

Nie wiem co oni robili tyle lat...

  • Minusik 1
Opublikowano

nie podoba mi się też że odeszli od klasycznego red vs blue, wiem że jest to podyktowane tym aby kustomizacja spartan była bardziej widoczna, ale ja zawsze lubiłem tę przejrzystość wizualną w Halo

Opublikowano

No dobrze ze przeciwnicy się podświetlają na czerwono, bo można byłoby się zgubić w kogo strzelać. 

W multi na pewno spędzę sporo godzin, a na fajnego singla nawet nie liczę. Ciężko mi było nawet w kooperacji ukończyć poprzednie.

Wiadomo jaką dostaniemy rozdzielczość w trybie 120 fpsów? Szkoda, że nie ma otwartej bety.

Opublikowano

Trzeba zagrać ocenić, póki co wygląda to fajnie musieli znaleźć kompromis między tym co dali w Halo 5 a tym za co ludzie po kochali Halo jak im się to udało czas pokaże. Podoba mi się to, że graficznie wygląda to na prawdę  ładnie i przyjemnie, te mapki prezentują się dobrze oczywiście na gameplay klasyczny nie ma już co liczyć no nic ciekawe jak się w to gra...

  • Plusik 1
Opublikowano

Jak czytam kolejny news, że znowu czegoś tam nie będzie jak 'finishery" bo twórcy się nie wyrobili to scyzoryk w kieszeni się otwiera. No zaczyna śmierdzieć free to playem, a przecież tyle lat na ta grę czekamy, najpopularniejsza seria MS, dopiero udostępnili kod sieciowy i już zaczyna pierdolenie "dojdzie w aktualizacji".

Opublikowano

Cy ktoś grający w obie serie Halo i Destiny jest mi w stanie tak rzeczowo napisać czym róznią się te dwie gry? Dla mnie PvP wygląda prawie identycznie (no nic dziwnego skoro obie gry robiło Bungie) i w sumie nie wiem czy warto inwestować w Series S (może X) dla samego multi w H:I skoro mogę grać w D2?

 

Z tego co wyłapałem po tej krótkiej prezentacji to:

- movement jest nieco szybszy, choć D2 po "GO FAST update" trochę podkręciło tempo, bo w vanilla D2 w było wręcz ślamazarne, w porównaniu do Halo

- nie ma RNG broni więc balans w Halo wydaje mi się dużo lepszy, bo liczy się skill, a nie posadany roll i sety, co mnie osobiście w D2 irytuje - meta zależy od RNG i tego czy masz milion godzin na farmienie konkretnych aktywnośći do porzygu

 

Reszta wygląda prawie tak samo tylko w innym setting

- skille klasowe = itemy/granaty itp.

- arena shooter

- TTK bardzo podobne

- ten timer na "specjalnej broni" = heavy brick

 

To mój stary film z D2 jeszcze chyba przed updatem GO FAST - widać jak movement jest POWOLNY, ale cała reszta? Zamienić tesktury na te z HALO i gry są... podobne.

 

 

Dawno nie grałem PvP, a D2 mi się już po prostu znudziło i z chęcią bym się wkręcił w coś nowego tyle, że musiałbym zainwestować w tym przyapdku w Xboxa.

Opublikowano

Co prawda nigdy nie wciągnąłem się w Destiny, ale jeśli chodzi o PvP to różnice polegają na tym  że Halo jest bardziej skillowe,

 

(w Halo nie masz żadnych klas i skilli, każdy startuje z tym uzbrojeniem, a rozgrywka zamiast tego kładzie większy nacisk na umiejętność gry zespołowej i kontrolowania mapy),

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Nie rozumiem jak obecnośc skilli, czy klas postaći ma zrobić z gry mniej skillową niż jej brak? Jak nie ma balansu to owszem są przypadki, że jakiś skill jest OP i nie trzeba nawet celować ale D2 to wciąż shooter a te skille i supery to tylko dodatek do strzelania. Są okresy gdzie balans był, a są i takie gdzie jeden super był po prostu op i każdy nim grał.

 

Największy problem  PvP w D2 to właśnie RNG broni i fakt, że faktycznie można mieć niezły handicap jak się ma odpowiednie godrolle.

 

Core rozgrywki widzę, że jest taki sam, zakładam nawet, że gunplay i mechanika za nim stojąca, jest nadal oparta na tym co wymyśliło Bungie, gdy miało serie pod skrzydłami i podstawy silnika są takie same.

Opublikowano

Bardzo, ale to bardzo podoba mi się to co ujrzałem. Czysty, przezroczysty, słodki i aromatyczny miód!:banderas:

Wiadomo...trochę szkoda, że wywalili szarżę, ale to pan pikuś.

 

Będę napppppppierdalał do porzygu, niech się tylko przestaną wygłupiać i ogłoszą wreszcie dokładną datę premiery:obama:

  • Plusik 1
Opublikowano

Pod względem oprawy to średnio to wygląda na pokazanych mapach, tak szczerze to Titanfall 2 czy nawet CoD Infinite Warfare nie wyglądają dużo gorzej (jeśli nie lepiej momentami). Może bardziej otwarte mapy z pojazdami pokażą pazur. Co do gameplayu, ostatnie Halo w którym spędziłem więcej czasu w MP to 3 (nie licząc paru meczy w 4) no i nie podobne to jest do tego. Na pewno dam szansę tym bardziej że będzie F2P, jak będzie się grało dobrze to zostanie na dysku, jak nie to wyleci.

Opublikowano
7 minut temu, łom napisał:

Pod względem oprawy to średnio to wygląda na pokazanych mapach, tak szczerze to Titanfall 2 czy nawet CoD Infinite Warfare 

Chyba sobie waść jaja robisz. Gram teraz na PS5 w multi CoD Black Ops Cold War, a więc dużo nowszej grze niż Infinite Warfare i powiem, że wygląda to moim zdaniem kiepsko i równie kiepsko chodzi (framerate). Nie ma porównania  z płynnością zaprezentowanej rozgrywki z Halo Infinite.

Opublikowano
1 minutę temu, Czezare napisał:

Chyba sobie waść jaja robisz. Gram teraz na PS5 w multi CoD Black Ops Cold War, a więc dużo nowszej grze niż Infinite Warfare i powiem, że wygląda to moim zdaniem kiepsko i równie kiepsko chodzi (framerate). Nie ma porównania  z płynnością zaprezentowanej rozgrywki z Halo Infinite.

Nie mówię o płynności rozgrywki tylko o oprawie, a dokładniej o mapach. Patrząc na ilość szczegółów, różnych obiektów itd. to te zaprezentowane mapy nie powalają.

Opublikowano
9 minut temu, easye napisał:

No i łom może porównuje wersje PC, swoją drogą HALO też było prezentowane na PC :reggie:.

wczoraj prezentowali 2 gemaplaye jeden z bazowego Xboxa One a drugi z XSX

6 minut temu, łom napisał:

Nie mówię o płynności rozgrywki tylko o oprawie, a dokładniej o mapach. Patrząc na ilość szczegółów, różnych obiektów itd. to te zaprezentowane mapy nie powalają.

nie powalają bo, Halo zawsze miało dosyć sterylne mapy nastawione na skillową, rywalizacyjne rozgrywkę, więc to naturalne że nie zachwycają geomterią i ilością obiektów. Mapa w Halo musi być przede wszystkim maksymalnie przejrzysta i czytelna

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...