Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mało grałem w piątkę...tam też tarcza odnawiała się podczas sprintu? Mam wrażenie po meczyku że jest szybciej troszkę do 5tki. 
Nope. W piątce tarcza nie odnawia się podczas sprintu.
Opublikowano

W  testowej wersji gry odnaleziono pliki dotyczące kampanii. Więc jeśli ktoś chce uniknąć spoilerów fabularnych to polecam ostrożnie klikać na to co znajdziemy w sieci ;)

Opublikowano

Zagrałem dwa mecze i sam nie wiem xd jest dużo szybciej niż w 5, wydaje mi się ze szybciej niż w COD, póki co dość chaotycznie, nie podoba mi się ze nie ma podziału na czerwonych/niebieskich te obwódki w około spartan słabo widoczne (ale to na bank kwestia przyzwyczajenia) ten pistolet mk50 jest bardzo szybko strzelny, ta nowa broń VK78? Takie połączenie AR z BR 

 

Podejrzewam ze pogram więcej meczy i zmienia się moje spostrzeżenia. Na chwile obecna not great, not terrible

Opublikowano

Coś zle ogarnąłem znowu, po prostu przeczytałem złą wiadomość i jest na xboxa... ^^

Kolory są do zmiany i to szybko bo dochodzi do głupich sytuacji. Moja drużyna ma szare pancerze i niebieską poświatę, a drużyna przeciwna czerwoną poświatę i.... niebieskie pancerze.... W tak szybkiej grze ciężko to ogarnąć i jest bez sensu. Ale gra się fajnie, szybko, skillowo.

Opublikowano

Wszedlem z ciekawosci bo i tak bede gral niewazne co z tego wyjdzie a tu takie zaskoczenie co do szybkosci gry :obama: Tempo HALO zawsze mi sie podobalo bo jest dosyc wolne ale bardzo pasuje do gry, podniesli je tak bardzo ze znany gameplay i flow sie zmienil? Jak tak to bede musial ogarnac maszyne do espresso :xboss:

 

Opublikowano

Mapa multiplayer wygląda jak gówno. Kiedyś w halo mapy multi były unikatowe i każda miała własny styl i kozacką teksturę nieba, a tu jakaś jak z generatora.

  • Minusik 1
Opublikowano

To nie są mapki z Forge'a.

 

I zgadzam się z devilbotem, mapy wyglądają nijako, takie industrialne pitu pitu rodem z Halo Reach, nic ciekawego

  • Plusik 1
  • Smutny 2
Opublikowano

Może się ogarną i dadzą 900p/60 na One i 1440p/60 na OneX, bo jeśli SeriesS daje radę w 120fps to 60 powinno być osiągalne (bo gra nie wygląda za specjalnie). Patrzyłem też na testy PC i na ten moment optymalizacja tam leży. Chyba tylko Series S/X zostało w tym momencie w miarę dopracowane.

Opublikowano

Wszystko zależy od tego gdzie będą mieli bottlenecka, jak na GPU to obniżamy rozdzielczość i powinni dać radę, jak na CPU to raczej nic z tym nie zrobią. Nie zostaje nic innego jak czekanie na kolejne testy i premierę.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...