Moldar 2 249 Opublikowano 3 sierpnia 2021 Opublikowano 3 sierpnia 2021 - obawiałem się o czytelność z powodu usunięcia klasycznego podziału na czerwonych i niebieskich ale nie jest tak źle Tylko "nie jest tak źle" nie wystarczy w takiej grze, trzeba od razu wiedzieć kto jest kim, a czasem mam te mikrosekundy zastanowienia.Przez sprzedaż skórek pewnie nic nie zmienią, ewentualnie ta poświata będzie mocniejsza.Samo multi mi się bardzo podoba, choć względem piątki wolałem dasha od wślizgów. Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 3 sierpnia 2021 Autor Opublikowano 3 sierpnia 2021 mogliby dać wybór z klasycznym red vs blue, tak jak w Battlefieldach V gdzie dla zachowia klimatu można było wyłączyć opcje z kustomizacją jeśli ktoś chciał 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 142 Opublikowano 3 sierpnia 2021 Opublikowano 3 sierpnia 2021 Skoro przy movemencie jesteśmy: wiem już, że zniknął dash, a co ze wślizgiem właśnie oraz czy dalej zawisamy w powietrzu celując z broni? Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 3 sierpnia 2021 Autor Opublikowano 3 sierpnia 2021 wślizg jest, zawisania w powietrzu nie ma Cytuj
Paolo de Vesir 9 142 Opublikowano 3 sierpnia 2021 Opublikowano 3 sierpnia 2021 dasha mi najbardziej szkoda, ale najważniejsze, że został Spoiler wyczuwam kolejne bany Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 3 sierpnia 2021 Opublikowano 3 sierpnia 2021 Wślizgu nie lubię, bo to stało się popularne w grach, wiec sprint > wślizg > skok. Zauważyłem też, że jak damy w powietrzu B, to wślizg się zrobi zaraz po dotknięciu ziemi. Obawiam się, że to skończy się takim durnym tańcowaniem na mapach, ale zobaczymy. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 3 sierpnia 2021 Opublikowano 3 sierpnia 2021 Kolejna analiza techniczna bety jakby kogoś interesowała, wyniki bardzo się różnią od innych z internetu więc może jest jakiś błąd. W skrócie wszędzie jest dynamiczna rozdzielczość między: SX 60fps 4k-1800p, 120fps 1440p-1080p; SS 60fps 1080p-900p, 120fps 900p-540p; OneX 30fps 4k-1800p; OneS 30fps 1080p-900p. Dziwna jest też sprawa z niższymi wartościami które są mocniej skalowane po osi poziomej in np. 1800p na SX to 2400x1800 a na OneX 2240x1800 (normalnie powinno być 3200x1800). To jest beta i mam nadzieję że mocniej przysiądą do optymalizacji bo mają co poprawiać. 1 Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 3 sierpnia 2021 Opublikowano 3 sierpnia 2021 brak dasha to lipa, nie podoba mi się to a i jeszcze co mnie wkurzało to do wyboru swoje AI i głos podczas meczu ;/ słabo to brzmi jak sobie strzelasz a tu tekst typu your accuracy is getting better. Powinien zostać tylko Announcer. tak czy inaczej będzie grane Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 3 sierpnia 2021 Opublikowano 3 sierpnia 2021 Jedni piszą, ze natywne 4k 120 fpsow, za sek analiza techniczna, ze jednak 1440p, a do rozdzielczości inny tryb grafiki... Cytuj
Wredny 9 587 Opublikowano 3 sierpnia 2021 Opublikowano 3 sierpnia 2021 W dniu 2.08.2021 o 15:23, Czezare napisał: Po co wprowadzają ten crossplay to ja nie wiem. Przecież nawet średnio ogarnięty konsolowiec z minimalnym poziomem IQ wyłączy tę opcję (łączenia z blacharzami) w cholerę. Crossplay z PeCetami to jest straszna pomyłka i w tego typu grach nigdy nie powinno brać się go pod uwagę, ale... HALO nie wychodzi na inne konsole, więc poniekąd rozumiem, mam tylko nadzieję, że da się to bezproblemowo (a nie jak w Warzone) wyłączyć, bo ilość cheatów na PC jest ograniczana jedynie ludzką pomysłowością. Dziś np widziałem fajny filmik z PUBG, gdzie tuż po wyskoczeniu z samolotu cały skład został unicestwiony jeszcze w trakcie lotu spadochronem przez gościa, który rzekomo zabił ich... z piąchy Ogólnie gameplay na filmikach wygląda fajnie, bardzo pachnie mi Destiny, a tam lubiłem Crucible, bo mi w nim dobrze szło, więc jestem ciekaw, czy i tu dam radę. Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Autor Opublikowano 4 sierpnia 2021 21 godzin temu, łom napisał: tak oglądam sobie tę analizę i muszę przyznać że świetnie się to prezentuje, byłem trochę sceptycznie nastawiony do tego multi, ale teraz nie mogę się doczekać kolejnych testów i premiery Cytuj
Paolo de Vesir 9 142 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Boty, botami, ale kiedy premiera otwartej bety z ludźmi? Bardzo mi się podobają te filmy i czuję, że w multi spędzę kolejne kilkaset godzin. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Opublikowano 4 sierpnia 2021 muza w menu to klasa sama w sobie 1 Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Autor Opublikowano 4 sierpnia 2021 Skrót analizy Digital Foundry Oprawa wizualna i dźwiękowa uległa znacznemu polepszeniu względem prezentacji z zeszłego roku Mapy w testach mają świetny system indirect lighting, ale prawdopodnie nie zobaczymy go singlu bo jest statyczne a jak wiadomo w Infinite będzie dynamiczny cykl dnia i nocy Wygląd materiałów, tekstur uległ znacznej poprawie względem dema sprzed roku Modele broni wyglądają świetnie Digital Foundry uważa że Sztuczna Inteligencja w Infinite może być czymś wyjątkowym, jeśli uda się przełożyć zachowanie botów z multi na kampanię Gra korzysta z dynamicznej rozdzialki na XSX rozdziałów waha się między 1800p-2160p utrzymując 60fps W trybie 120 FPS rozdzielczość waha się między 1080p-1440p Na XSS gra w trybie 60 FPS trzyma 1080p ale może trochę spadac W trybie 120 FPS rozdzielczość na XSs wynosi 720p ale może spaść do 540p Wersja na Xboxa One S chodzi w 30 klatkach i rozdzielczości 540p-720p Wersja na nową generację ma więcej detali, lepsze tekstury i materialy na koxie gra działa w 30 fpsach i rozdzielczosci 1800p - 2160p Nowa generacja trzyma niemal perfekcyjne 60 fps XSS trzyma 120 fpsów stabilniej niż XSX 1 Cytuj
WisnieR 2 747 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Opublikowano 4 sierpnia 2021 A co z tym 4k120fps? Destiny 2 działa w stabilnych 1440p 120fps na PS5 i Series X a tutaj dynamiczna rozdzielczość, a grafika, no nie jest jakimś cudem... Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Destiny chyba nie trzyma 1440 cały czas. Nie wiem co oni robili tyle lat - miało być 4k 120, grafika jak w HALO 5 z 2017 r, a oni robią dynamiczna rozdzielczość full hd - 1440p. no Cytuj
Paolo de Vesir 9 142 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Opublikowano 4 sierpnia 2021 540p/30 na XOS czy możemy już podać 343i za defraudację pieniędzy spółki? Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Jeszcze gdyby ta gra miała jakąś porywającą grafikę, wyglądała o niebo lepiej niż HALO 5 z 2015 r... Cytuj
Paolo de Vesir 9 142 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Nie no, wygląda bez porównania lepiej, ale tam śmiga mur beton 60 w FHD. Teraz nie dość, że rozdzielczosc spada do 1/4 tej wartości to jeszcze w 30 klatkach. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Jedni będą jebać w 200 fpsach na myszkach, a drudzy będą grać z kwadratami zamiasst grafiki w 30 fpsach. I to przy rozgrywce 4vs4 A co dopiero jak włączymy "tryb big battle", którego HALO jeszcze nie widziało , Do tego jeszcze te mapy z generatora. xD Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Opublikowano 4 sierpnia 2021 No to jeszcze ktoś ma wątpliwości, że jaguar jest jebaną kulą u nogi? Powinni zamknąć dział z portami na xone. Do takich rozdzielczości to nawet switch w hh rzadko schodzi. Szkoda trochę tych FPS ale mój tv nie ogarnia i będę grał jak zły w ~2160@60 Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 4 sierpnia 2021 Opublikowano 4 sierpnia 2021 No właśnie też sprawdziłem jak wyglądało i działało Halo 5 na OneS i na 100% nie ma takiego przeskoku żeby usprawiedliwić zejście do 30 klatek i rozdzielczości o połowę (powiedzmy że HI działa średnio w 640p a H5 w 900p). Już nawet nie porównując do takich Gears 5. Liczę na to że to tylko niedorobiona beta i magicznie w przeciągu 6 miesięcy uzyskają 50% więcej wydajności. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.