Skocz do zawartości

Halo Infinite

Featured Replies

Opublikowano

Nie sama rozdziałka decyduje o tym jak gra wygląda. Halo po prostu wygląda mega sterylnie a tekstury wyprane z detali i tu nawet 24k by nic nie zmieniło. Generalnie gdyby halo wyglądało dobrze to w ogóle ani tu ani w internecie nie byłoby takich rozmów i nikt nikogo by nie musiał przekonywać, że wygląda to dobrze.

Edytowane przez PanKamil

  • Odpowiedzi 3,5 tys.
  • Wyświetleń 529,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak komuś nie pasuje to nich nie gra i spierdala z tematu. Zauważyłem że na necie ludzie czepiają się tej gry i analizują wszystko co się da. Żadna inna grą nie była tak brana tak pod lupę jak Halo In

  • Gra jest automatycznie jebana i dostaje niższe oceny za to ze jest na xboxie. Ten sam tytuł na Switchu albo plejstejszon by miał wyższe oceny, to oczywiste.   -5% za bycie exem xboxa i -3% z

  • No bieganie po pustej kwadratowej hali z perkami. Zupelnie nic mi to nie przypomina. Nic a nic.  343 studio co robisz?  A kizwa kwadraty do multi Crunchuja nas. Musimy cos szybko wymys

Opublikowano

A jaka jest aktualna playerbase Halo 5? Jest jakaś strona na której można sprawdzić ilośc aktywnych graczy PvP?

Opublikowano
  • Autor

nie ma,

 

ale więcej osób gra w Master Chief Collection które ma lepsze wsparcie i jest cały czas rozwijane

 

na samym steamie w ciągu doby grało 14 tysięcy ludzi

https://steamcharts.com/app/976730

a trzeba pamiętać że do tego trzeba doliczyć graczy z Xboxów i Windowsa 10

Opublikowano

No to tak średnio jak na tak zachwalany tytuł, który ma się bronić najlpeszym MP.

 

A ta strona?

https://spartanfinder.com/

image.png.2e4bb415b5b80f56f22d5ee4ff651707.png

 

Dla porównania D2 - wynik chyba sumaryczny z każdej platformy:

Yesterday

Crucible Players 561.5K

 

Czyli można liczyć na duzą bazę graczy na premierę, a potem spadek?

Opublikowano

Mnie akurat bawi trochę ten rant o wygląd Halo w multi, bo jest to kurwa nieistotne. Jak będzie tak wyglądał singiel to ból zrozumiem, ale mi zależy jedynie na tym żeby był player base i nie było lagów. 

 

ale porównanie player base będącego u szczytu popularności Destiny 2 do Halo które na dobrą sprawę dopiero rozwija skrzydła i ma szansę wrócić do łask graczy to też niezły topkek

Opublikowano
  • Autor

 

5 minut temu, WisnieR napisał:

Czyli można liczyć na duzą bazę graczy na premierę, a potem spadek?

prawdopodobnie tak, bo to normalne przy każdej premierze. Ale jeśli obawiasz się o to że nie będziesz mieć z kim grać to nie masz się czego obawiać, Halo to gry które cieszą się popularnością przez wiele lat po premierze i  nie ma problemu z ludźmi do gry

 

Wiśnier mam propozycje jeśli chcesz wojować tu Destiny 2, to może idź sobie zagraj w to Destiny bo każdym poście tutaj piszesz tylko o tej gierce;)

26 minut temu, PanKamil napisał:

Halo po prostu wygląda mega sterylnie a tekstury wyprane z detali i tu nawet 24k by nic nie zmieniło

akurat tekstury i materiały PBR wyglądają świetnie, co potwierdzają opinie tych co grali i różne analizy.

 

Można się przyczepić do sterylności i ubogiej geometrii, ale nie wiadomo na ile wynika to z nieumiejętności devów, a na ile jest to celowa decyzja by zachować przejrzystość i czytelność map (mapy w Halo zawsze były dość sterylne i nie były zagracone), do wydania wyroku wstrzymałbym się do czasu pokazu singla.

Opublikowano

Ja niczym nie wojuje, a w Destiny nie gram już prawie rok czasu. Porównuje te gry bo są praktycznie jedynymi swoimi rywalami w takiej kategorii? No nic dziwnego skoro obie serie to dzieci Bungie... Weź się w końcu uspokuj i odstaw jakieś "WOJOWANIE" bo nie każdy ma umysł 15-latka, który będzie "WOJOWAŁ" o plastikowe pudełko. Chyba za bardzo Ci już Schabka zaczyna brakować do sparingów?

 

Interesuje mnie ta gra, bo ten tryb rozgrywki jest dla mnie i tyle co się naczytałem na temat fenomenu mutli Halo skłoniło mnie to rozmyśleń, czy aby przypadkiem nie kupić sobie Series S ale widzę, że masz jakiś dziwny problem w doszukiwaniu się CW poza CW.

 

@Paolo de Vesir Szczyt popularności D2? Chłopie czyś ty oszałał... Ta gra "umiera" o ile taki playerbase można nazwać umieraniem. Szczyt popularności to ona miała w 2018 przy premierze Forsaken, a nie teraz gdy już się wszystkim znudziła, a gracze odpływają. Tylko no właśnie - dla Halo taki wynik to sufit, a dla Destiny podłoga. I tego się właśnie boję, że kupie sobie Skę, a po pół roku będę widział te sami nicki...

 

 

Opublikowano

U mnie nie chodzi tylko o sam wygląd ale też o optymalizację która mam nadzieję zostanie mocno poprawiona (na PC bardzo słabo to działało). Czekam na pokaz 12v12 z dużą mapą i pojazdami bo dla mnie właśnie tym się wyróżniało Halo. Banda mietków jedzie Warthogiem, inny lata nad głową a ktoś z drugiego końca mapy ładuje Spartan Laser.

Opublikowano
  • Autor
4 minuty temu, WisnieR napisał:

Tylko no właśnie - dla Halo taki wynik to sufit, a dla Destiny podłoga. I tego się właśnie boję, że kupie sobie Skę, a po pół roku będę widział te sami nicki...

proszę powiedz że trolujesz

Opublikowano
1 minutę temu, WisnieR napisał:

@Paolo de Vesir Szczyt popularności D2? Chłopie czyś ty oszałał... Ta gra "umiera" o ile taki playerbase można nazwać umieraniem. Szczyt popularności to ona miała w 2018 przy premierze Forsaken, a nie teraz gdy już się wszystkim znudziła, a gracze odpływają. Tylko no właśnie - dla Halo taki wynik to sufit, a dla Destiny podłoga. I tego się właśnie boję, że kupie sobie Skę, a po pół roku będę widział te sami nicki...

 

Ta gra wciąż jest wspierana i żyje, w dodatku ma bardzo dużą bazę graczy z kilku różnych konsol, a ostatnie duże Halo premierę miało 6 lat temu (i wówczas nie było absolutnie mowy o graniu z tymi samymi ludźmi + rekordowe dla konsol nagrody w eSpocie). MCC też wyszło dawno temu i raczej kto był zainteresowany już tę grę sprawdził.

 

Oceniać będziemy mogli czy Halo ma się dobrze czy umarło dopiero po premierze Infinite która jest o tyle historycznym wydarzeniem dla marki, że po raz pierwszy ukazuje się na 3 różnych generacjach sprzętu, dodatkowo w modelu F2P i konkurować będzie z innymi dużymi markami na rynku. Wtedy dopiero wiadomo będzie cokolwiek czy Halo ma się dobrze czy źle, bo na razie nie można powiedzieć o nim inaczej niż "hibernuje", bo z pewnością martwe nie jest.

Opublikowano

W sumie zapomniałem o tym, że będzie F2P co na pewno będzie miało wpływ na większy playerbase.

 

To nawet nie będę musiał cebulić na grę :banderas:

 

To by się jeszcze przydała taka promka na Series S jak w jakimś Auchanie ostatnio - okolice 800zł o ile dobrze pamiętam.

Edytowane przez WisnieR

Opublikowano
  • Autor

oba komponenty kampania i multiplayer mają wyjść jednocześnie w "święta tego roku", spekuluje się o listopadzie,

 

fajnie byłoby gdyby udało im się spiąć premierę na 15 listopada bo dokładnie wtedy 20 lat temu wyszło Combat Evolved

Opublikowano
  • Autor

fajny detal,

pamiętam że w zeszłorocznym demie fakt iż Warthog nie zostawiał śladów na błocie spotkało się z krytyką, więc może teraz będzie to poprawione

Opublikowano
W dniu 4.08.2021 o 08:18, Texz napisał:

 

 

muza w menu to klasa sama w sobie

Ta muzyka nigdy mi się nie znudzi, jeden z lepszych Theme w grach a w tej aranżacji, klasa!

Opublikowano

Nie ma to jak wymagać od konsoli za 2.5K 4k przy 120 FPS :yao:

Grac samemu w Returnala, który wygląda przeciętnie ale czepiać się Halo, które wcale źle nie wygląda i UWAGA Halo wygląda jak Halo, taki już dizajn od lat.

To graficznie nigdy nie były Gearsy i nie będą. 

 

No i cały czas rozmawiamy o becie i samym trybie multiplayer, fanbojka placze a DF mowi jak jest, choć jak widać nie ktorzy maja jakieś swoje teorie xD 

 

Przeciez mówiąc, że Halo wygląda dobrze i idzie w dobrą stronę, niebieskich tak triggeruje, że DF tam pewno czyta w komentarzach takie bzdury, że głowa mała.

 

Edytowane przez Lord Protector

Opublikowano

Jeszcze niedawno przed premierami konsol 120fps było jedynie marzeniem i hasłem na pudełku, okazało się inaczej i jeżeli otrzymujemy to kosztem rozdzielczości to nie przeszkadza mi to, a i można się było tego spodziewać.

Opublikowano
  • Autor

dokładnie jeszcze niedawno 120 fps było uważane tylko za bełkot marketingowy, a teraz dostajemy najnowsze Halo w ultrapłynnych 120 fpsach a i tak znajdą się narzekacze którzy będą pisali że 343 się "ośmiesza".

 

A grafika jest w porządku, zgadzam się z Digital Foundry którzy określili ją jako bardzo dobrą, ale nic co powodowałoby opad szczęki

Opublikowano

Zacznijmy od tego, że wciąż nie pokazano singla, a jestem dobrej myśli że jednak gra wyładnieje do stopnia "not bad", a nie zawodu z zeszłego roku.

 

Bardziej martwi jakość produktu finalnego, bo długi czas developmentu do tej pory nie pokazał powalających rezultatów, gra jest cross-genem który ledwo wyrabia na poprzedniej generacji i w dodatku Halo od 343i ma tendencje spadkową jeśli chodzi o przyjęcie w branży. Trzeba uzbroić się w cierpliwość.

Opublikowano

Szczerze mówiąc to singla sprawdzę z kumplem w coop, najbardziej czekam jednak na multi. To co widzę bardzo mi się podoba, obraz ostry jak żyleta, płynne, świetne tekstury i oświetlenie. Niczego więcej nie potrzebuje. Od czasów Destiny żadno multi mnie nie wciągnęło, liczę, że w Infinite wsiąknę na długie godziny. 

Opublikowano
  • Autor

Halo 5 z tym plastikowym oświetleniem wygląda strasznie ubogo przy Infinite

 

More from Halo Infinite and Forza Horizon 5 today

5 things we want to see in Halo Infinite — and 3 we don't | Windows Central

 

oprócz grafiki, to widać też zauważalną różnice w udźwiękowieniu, to jak brzmi BR'ka w Infinite to poezja

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.