Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie miks wysokich i średnich maksuje zużycie i5 3470 i GTX 1060 6GB w chwilę po odpaleniu i nie wiem czy to casus The Ascent czy jednak gra jest tak wymagająca. Framerate 60 klatek na 4v4, spada do ok. 45 gdy na ekranie dzieję się DUŻO.

 

Jutro solidniej potestuję.

Opublikowano (edytowane)

Będą z tego dzieci. Zajebisty gameplay i nigdy tak dobrze w halo mi się nie grało.
Graficznie jest spoko, ale dupy nie urywa detalami. W multi to na plus, bo jest czytelnie i mapa nie jest zajebana jakimiś graficznymi śmieciami by ładnie wyglądało i utrudniało widoczność.

Ziomeczki forumkowe w halo nie będzie tych zjebanych perków i custom ekwipunku jak w codach i bfach co nie? Nienawidze tego gówna.

Edytowane przez Soban
Opublikowano

Pograłem chwilę, bronie pięknie leżą i cudownie się strzela, podoba mi się też ta ''ostrość/sterylność"' grafiki. Bez tych blurów na ekranie.

Jedynie brakuje mi szybkiego uniku w bok z H5.

Opublikowano

Pograłem najpierw sam i dwa lata w Apex zrobiło swoje. Wpierdol, wpierdol wpierdol. Zupełnie inny movement. Później trochę mi się zaczęło przypominać z ponad 200h w halo 5. Pograliśmy też chwilę w big team z @Paolo de Vesir@Szymek

Ogólnie zapowiada się znowu granie w halo. 

Opublikowano
8 godzin temu, Soban napisał:

Ziomeczki forumkowe w halo nie będzie tych zjebanych perków i custom ekwipunku jak w codach i bfach co nie? Nienawidze tego gówna.

Nie będzie

Opublikowano

No tylko te 120 fpsow narazie to tak średnio im wyszło, bo zarówno na konsoli jak i na PC gra w tym trybie często szarpie. Może to wina serwerów, może FPS są bardzo łatwe ale  zdecydowanie nie jest to płynność jak np. w takich Grarsach 5.

 

U mnie nawet na 3070 gra fruwa cały czas +-90/120fpsow, przez co nawet z tym ich dziwnym lockiem na 72 klatki gra wydaje się płynniejszą.

Opublikowano

To zależy w jakiej rozdzielczości grasz - im wyższa tym bardziej przejmuje karta graficzna, przy 1440p na ULtra u mnie procesor ma średnie użycie 45% - czasami skoczy do 65%, karta graficzna prawie non stop 95%.

Jaki jest domyślny Field Of View na konsolach?

 

Ktoś mógłby napisać o których h czasu pl otwarty jest multiplayer?

Opublikowano (edytowane)

Wyżyny dowcipu. 

 

Opcja z pobraniem apki insider hub jest na xboxa czy tylko na PC?

 

edit: nvm, sprawdze sam jak będe w chacie

Edytowane przez LiŚciu
Opublikowano

Mi osobiście jako osobie która uwielbia Halo 3 a szczerze nienawidzę Halo 4/5 uważam że grzej jednak jest zdecydowanie za blisko Halo 5 które nigdy nie powinno powstać pod marką Halo. Gra utraciła swojego ducha. Graficznie jest ok. To jednak crossgen i nie ma co narzekać. Jest dobrze. Osobiście nie podobają mi się dzięki w grze ale to tylko moje odczucie. Uważam jednak, że koniecznie trzeba osłabić dwie bronie. AR ma zdecydowanie za duży DMG, powinni również zwiększyć rozrzut, żeby nie można byłoby zabijać tak łatwo ludzi na konto range. Druga bronią jest Sidekick - ttk na poziomie 1.1 s to jakiś żart. BR ma ttk 1.55s. Powinni spowolnić szybkość strzelania i wydłużyć ttk przynajmniej do 2s. To powinna być broń zapasowa a nie jakaś armata jak z Budnego Harrego. Reszta broni wydaje się w miarę dobrze zbalansowana. Osobiście też uważam że powinni wrócić to bullet travel jak w halo 3 zamiast zwykłego hitscana przez co jednak strafy (nie wiem jak to się piszę) były by o wiele mocniejsze i jednak ttk na średnio długi dystans został by wydłużony przez co gra stała by się bardziej strategiczna. Kolejnym problemem jest rada. Ma za mały zasięg. Zanim zorientuje się że ktoś biegnie za mną już nie mam połowy shielda i ginę. Powinnie dać przynajmniej 25m radaru. Kolejny argument za zwiększeniem ttk. Halo 3 zdobyło taką popularność właśnie dzięki długiemu ttk przez co gra była bardziej skilowa i strategiczna. Gram na xsx w 120 FPS i mam wrażenie że jest jakiś problem z AIM assist. Ciężko mi utrzymać celownik na przeciwniku. Może to tylko moje odczucie. Ogólnie jest potencjał przy odrobinie zmian w balansie broni, którego 343 napewno nie zrobi. Na koniec powiem tyle. Halo Infinite - darmo to uczciwa cena. Ciekawe ile będzie trybów rozgrywki na premierę i ile będzie map.

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1
  • WTF 1
Opublikowano

W h5 nie pasował aim assist, a jak teraz zmniejszyli, to tez zle :nosacz2:Nigdy nie dogodzi sie "fanom" halo, bo kieruja sie nostalgia i wspomnieniami i dlatego w 343i nie powinni w ogole czytac for dla graczy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...