Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja tylko dodam od siebie - zobaczcie czy nie macie włączonego upłynniacza w TV. Pamiętam, że wersja na XOS miała jakiś dziwny stuttering, wręcz była niegrywalna.

 

i okazało się, że włączony miałem upłynniacz :shieeet: Potem było już tylko stabilne, chujowe 30 klatek, ale przynajmniej nie szarpało. :pawel: 

Opublikowano

No debile, a później będzie płakał ASX ze CW z tematu ktoś robi, a jedyne co ma do napisania to jakieś wysrywy z CW.

Może to kwestia serwerów, bo u mnnie zdarzały sie mecze ultra plynne. Ciekaw jestem jak ogarna optymalizacje na PC, bo poki co z lekka lezy.

  • Minusik 4
Opublikowano

Na btb odczuwalny jest spadek FPS do ok 90. Nie przeszkadza to w grze ale jest to jednak widoczne. Gram na xsx podłączonym pod LG OLED C9

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, 20inchDT napisał:

Jakiś czas temu @Figuś nie wklejał info, że ten analista i inne kanały, które wyskoczyły jak grzyby po deszczu, korzystają z jakiegoś darmowego oprogramowania, które niepoprawnie mierzy parametry?

Framerate dobrze mierzą jak kamera jest w ruchu, gorzej jak jest cutscenka ze sztywną kamerą wtedy są jakieś problemy.

Edit: DF też nie jest idealne, Gravity Rush 2 wg nich działa praktycznie w idealnych 30fps a jak grałem to miałem mocne spadki które było widać gołym okiem. O problemach z Psychonauts 2 na PC (chamskie dogrywanie shaderów) też chyba nie wspomnieli.

Edytowane przez łom
Opublikowano

Easye: <wstawia stary filmik> zobaczcie jak szarpie

 

- ej ale wstawileś starą nieaktualną analizę, od tamtego czasu wydajność znacznie się poprawiła

 

easye: NIE UDZIELAJ KRETYNSKICH ODPOWIEDZI RODEM Z CW!

 

:reggie:

 

Wiadomo że nowo dodane mapy, jak Behemoth i Fragmentation mają problemy z płynnością, ale to samo było wcześniej z Bazaar, Recharge, Live Fire które wcześniej też nie trzymały idealnych 120 fpsow co widać na starym filmiku easyego, a teraz działają bardzo płynnie zarówno w trybie 60 jak i 120 fpsów, co jest sporym progresem względem poprzedniego builidu. A to pozwala mieć  nadzieję że również te dwie mapy zostaną ogarnięte do czasu premiery.

Opublikowano

ja to mam nadzieje, że 343 są świadomi tego quick melee buga przy swapie broniek, bo wczoraj się ze 3 razy nadziałem na typków co to exploitowali i dostawałem ora ora ora na morde xd na początku miałem takie wtf, ale potem sobie przypomniałem jak ktoś to wrzucał na forumka

Opublikowano
19 minut temu, Soban napisał:

ja to mam nadzieje, że 343 są świadomi tego quick melee buga przy swapie broniek, bo wczoraj się ze 3 razy nadziałem na typków co to exploitowali i dostawałem ora ora ora na morde xd na początku miałem takie wtf, ale potem sobie przypomniałem jak ktoś to wrzucał na forumka

 

 

 

12 minut temu, Fafik-IX- napisał:

Nie brakuje wam friendly fire i detekcji kolizji? Na socjalach może tego nie być, ale na rankingach uważam że jednak powinno być.

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
 

Brakuje, zwłaszcza detekcji kolizji bo ta zawsze dawała spore sandboxowe możliwości i była w Halo od zawsze.

 

Halo Infinite ma też mocno uproszczoną fizykę, względem poprzednich części przez co nie ma możliwości wykonywania Granade i Rocket jumpow, a wybuchy nie wpływają na trajektorię pocisków

  • Dzięki 1
Opublikowano

Co do waszej dyskusji to wystarczy zobacic jaki progres zrobili w stabilności między pierwsza a druga beta. Pewnie nawet nie testowaliśmy najlowszego bulidu gra a jestem przekonany że stabilność będzie tip top na premierę. 

Osobiście nie sądziłem że beta mi tak przypasuje. Autentycznie mi się wczoraj przykro zrobiło jak wyłączyli serwery. Będzie srogie granie :banderas:

Orientujecie się czy w sezon passie będzie waluta na wykup następnego passa? 

Opublikowano

Fani Halo 1-3 chcą kolejne Halo a nie produkt Halo podobny. Wystarczy porównać sprzedaż i popularność Halo 3 i Halo 5. Jedna biła rekordy popularności, druga to gra która została odrzucona przez fanów i zapomniana. Fani, w tym ja chcą Halo 3 z dodatkowym contentem, lepszą grafiką, lepszymi animacjami. Halo Infinite napewno będzie miało potężną bazę graczy dzięki modelowi Free to play. Technicznie gra jest zrobiona bardzo dobrze, serwery działają rewelacyjnie. Ale to nie jest następca Halo 2-3 które wyznaczały kierunek rozwoju gier FPS. Jest to raczej ewolucja Halo 5 jednak w dobrą stronę. Zobaczymy jak gra będzie wspierana po premierze. Właśnie dzięki modelowi f2p powinniśmy dostać bardzo dużo dodatkowej zawartości do gry. Mam również nadzieję, że 343 na bieżąco będzie analizowało grę i będą ją ciągle balansować, a kilka rzeczy wymaga balansu np. AR, Sidekick, worthog, banshee.

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...