Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie od laika: gameplay i design wygladaja kuszaco. Jesli nigdy nie gralem w zadna czesc i od razu wskocze do kampani Infinite, to ile moge stracic? Wiadomo, trudno na chwile obecna ocenic fabule, ale ciekawi mnie czy gra pod tym wzgledem bedzie przyjazna dla nowych graczy, czy to jednak bezposrednia kontynuacja wydarzen z poprzednich czesci.

Opublikowano
7 godzin temu, Lukas_AT napisał:

Pytanie od laika: gameplay i design wygladaja kuszaco. Jesli nigdy nie gralem w zadna czesc i od razu wskocze do kampani Infinite, to ile moge stracic? Wiadomo, trudno na chwile obecna ocenic fabule, ale ciekawi mnie czy gra pod tym wzgledem bedzie przyjazna dla nowych graczy, czy to jednak bezposrednia kontynuacja wydarzen z poprzednich czesci.

Tworcy obiecują że będzie przyjazna i nie będzie trzeba grać w poprzedniej częsci czy czytać książek by czerpać przyjemność z historii w Infinite.

 

Gra to s taki oft reboot,  który dzieje się kilka lat po zakończeniu piątej części.

  • Plusik 1
Opublikowano

Wczoraj obejrzałem filmik z kampanii kilkanaście razy, więc pora przedstawić własną opinię co mi się podobało a co nie:

 

- Na pierwszy plus kierunek artystyczny, czuć tu ducha starych części, a szczególnie mocno Combat Evolved i otwartych terenów z misji Halo czy Silent Cartographer. Lokacje, Master Chief i przeciwnicy prezentują się świetnie.

- Po drugie gameplay, grałem trochę w bete więc mogę sobie już jakoś wyobrazić jak sprawdzi się gameplay w singlu i cóż wydaje mi się że sprawdzi się bardzo dobrze. Mechanika strzelania w nowym Halo to tak zwany TOP, dodatki typu linki, thruster wydaje się że będą stanowić dobre urozmaicenie i dobrze wpiszą się w rozgrywkę

- Trzecia rzecz to podoba mi się relacja między Chiefem a jego nową SI, liczę że będzie to mocny punkt fabuły i dostaniemy solidną historię

- Czwarta rzecz to muzyka, ciesze się bardzo że powróciły stare utwory w nowej aranżacji dzięki czemu człowiek od razu czuje się jak w domu.

 

Co mi się nie podobało:

- fakt że w całym wczorajszym filmiku mam wrażenie że widzieliśmy może 3-4 lokacje, co wygląda trochę biednie jeśli zestawimy to ze słowami że to "największe Halo w historii". Halo zawsze oferowało różnorodne lokacje, nawet w pierwszej części mieliśmy levele rozgrywające się w dżungli, czy wśród śniegu. Tutaj z kolei cały czas widzimy te same  drzewa, te same góry i te same budowle, co mnie trochę niepokoi że tak będzie wyglądać cała gra.

- druga sprawa to fakt że twórcy do pokazania możliwości jakie oferuje Halo Infinite pokazali chyba najbardziej generyczną misje w grach open world, czyli nudne odbijanie posterunku coś co znamy ze wszystkich gier Ubisoftu, do tego widzieliśmy jeszcze odbijanie marines, czyli kolejna aktywność która nie grzeszy oryginalnością. Tu pojawiają się moje obawy że Halo Infinite jeśli chodzi aktywności poboczne nie będzie oferować nic ciekawszego niż to co widzieliśmy do tej pory, ale chciałbym się mylić.

 

  • Plusik 2
Opublikowano
10 godzin temu, Lukas_AT napisał:

Pytanie od laika: gameplay i design wygladaja kuszaco. Jesli nigdy nie gralem w zadna czesc i od razu wskocze do kampani Infinite, to ile moge stracic? Wiadomo, trudno na chwile obecna ocenic fabule, ale ciekawi mnie czy gra pod tym wzgledem bedzie przyjazna dla nowych graczy, czy to jednak bezposrednia kontynuacja wydarzen z poprzednich czesci.

Może się naraże ortodoksom, ale jak chcesz poznać trochę halo a nie bawi Cię bycie drwalem i granie w drewno to przejdź sobie 4 i 5. Są najbardziej przystępne gameplayowo i graficznie dla nowych graczy. Sam przeszedłem wszystkie główne części dopiero w master chief collection na xone, a i tak fabuła jakoś bardzo nie zapadła mi w pamięć. 

Opublikowano

To odbijanie marines faktycznie meh ale te posterunki z rozwalaniem tych wielkich maszyn nawet spoko tym bardziej, że jak masz rakietę robisz to z daleka ale jak też dało się zauważyć zawsze czeka na nas coś jeszcze jakiś pojazd/broń więc jak dla mnie spoko opcja 

Opublikowano (edytowane)

Posterunki wyglądają jak w Assassin's Creed, przy wejściu do lokacji widać ile rzeczy jest do wyczyszczenia. Do tego jak się włącza mapkę to też jest pokazanych sporo rzeczy do zebrania na danym terenie. W połączeniu z tym, że jest drzewko rozwoju umiejętności to na pewno będzie więcej takich generycznych aktywności, które niepotrzebnie wydłużą rozgrywkę. 

 

Myślałem, że gościu, który znalazł Chiefa będzie tylko na chwilę, ale skoro dostarcza zaopatrzenie to chyba nie opuści nas przez całą grę. Jakoś nie trawię typa i jego akcentu.

Edytowane przez A_Bogush
Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał:

 

- Trzecia rzecz to podoba mi się relacja między Chiefem a jego nową SI, liczę że będzie to mocny punkt fabuły i dostaniemy solidną historię

 

 

No nie wiem - te jej dialogi w stylu "But what if it's a friend?" na przeciwnika to mogliby sobie darować. :D  (moment z 3:19)

Opublikowano

nie jestem pewny, twórcy mówią że Ininite nie jest typową grą z otwartym światem. Mapa z gameplaya jest dosyć otwarta i chyba zaoferuje dużą dowolność dzięki tym bazom gdzie będziemy mogli wezwać dowolne uzbrojenie, więc jest znacznie bardziej otwarta i sandboxowa niż to co widzieliśmy np. w Metro Exodus.

Here are 7 big details from the Halo Infinite campaign trailer - Polygon

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...