ASX 14 716 Opublikowano 3 listopada 2021 Autor Opublikowano 3 listopada 2021 w Halo Infinite podobnie jak w przypadku Forzy Horizon 5 będziemy mogli zagrać trochę wcześniej jeśli zapłacimy więcej ale golą graczy, Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 Troche limitowanego plastiku Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 4 listopada 2021 Autor Opublikowano 4 listopada 2021 beznadziejna moim zdaniem Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 4 listopada 2021 Opublikowano 4 listopada 2021 Ten miecz to wygląda jak z Halo CE. Cytuj
SnoD 2 342 Opublikowano 6 listopada 2021 Opublikowano 6 listopada 2021 Jak widzę te denne i nikomu niepotrzebne filmiki, na których realizację pewnie wydali całkiem pokaźną sumę, to wiem, że całe kierownictwo 343i powinno wylecieć na zbity pysk. Mam nadzieję, że już po premierze gry zrobią tam czystki bo studio ma ogromne możliwości, ale mają już chyba trochę za dużo swobody. 2 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 7 listopada 2021 Autor Opublikowano 7 listopada 2021 Z tego co widzę jesteś w mniejszości i ludzie mają diametralnie odmienne zdanie Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 7 listopada 2021 Opublikowano 7 listopada 2021 Wciąż nie mogę przekonać się do tego tytułu - wyczuwam mocne hit or miss. Cytuj
Ukukuki 7 108 Opublikowano 7 listopada 2021 Opublikowano 7 listopada 2021 W dniu 6.11.2021 o 14:30, ASX napisał: Ale szajs ten filmik, szkoda 5 minut. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 7 listopada 2021 Opublikowano 7 listopada 2021 Szybko to przeskipowałem, bo po tym jak ustawiła tę kamerkę to wiedziałem jak to będzie wygladac i jak sie zakonczy. Zupelnie bez pomysłu. Mogliby sobie dac spokoj, bo slabe sa te filmiki. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 7 listopada 2021 Autor Opublikowano 7 listopada 2021 Obejrzalem analizę Digital Foundry i generalnie bez zaskoczenia, twierdzą że wygląda znacznie lepiej niż zeszłoroczna prezentacja. Chwalą przede wszystkim poprawione materiały dzięki czemu gra nie wygląda już plastikowo, poprawiony indirect lighting dzięki czemu oświetlenie, a szczególnie obiekty w cieniu wyglądają znacznie lepiej, oraz poprawiony popup. Narzekają na brak globalnego ambient occlusion i raytracingu, przez co różne elementy zdają się "nie siedzieć" dobrze w otoczeniu, roślinność która nie rzuca cieni, animacje na dalszym planie w 30 klatkach (co przypomina Halo 5) i kiepskie efekty wizualne (brak motion biura, iskry wyglądające gorzej niż w Halo CE). Winę zganiają na konieczność utrzymania 60 klatek w grze z otwartym światem i dynamicznym cyklem dobowym. Co ciekawe cutscenki zdają się wyglądać nawet gorzej niż w 2019 r. Bo pomimo iż materiały, tekstury i shadery zaliczyły progres, to brakuje bardzo im subtelnej głębi ostrości, która nadawała im bardziej filmowego charakteru, no i zdarzały się spadki frameratu w czasie cutscenek. Także generalnie jest lepiej, choć nie wszystko zostało tak poprawione jak DF tego oczekiwało. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 7 listopada 2021 Opublikowano 7 listopada 2021 Z tak spierdolonymi technikaliami nie przebije 84 na MC, zapiszcie sobie ten post. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 7 listopada 2021 Autor Opublikowano 7 listopada 2021 Ja sobie chętnie zapisze bo będzie beka jeśli jednak okaże się lepsza xd Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 7 listopada 2021 Opublikowano 7 listopada 2021 Będzie dobra gra którą w dół pociągnął technikalia. New record low dla serii? Zobaczymy. Cytuj
SnoD 2 342 Opublikowano 7 listopada 2021 Opublikowano 7 listopada 2021 Jak gra będzie dobra i wciągająca, to nikt na to nie będzie zwracał uwagi. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 7 listopada 2021 Opublikowano 7 listopada 2021 Teraz, SnoD napisał: Jak gra będzie dobra i wciągająca, to nikt na to nie będzie zwracał uwagi. To tak nie działa, przynajmniej nie jeśli chodzi o recenzje branżowe. Cytuj
SnoD 2 342 Opublikowano 7 listopada 2021 Opublikowano 7 listopada 2021 Dark Souls na PS3 i X360 wyglądało jak szajs i momentami chodziło w 15 fps i na obu konsolach gra miała 89/100. Jak Infinite będzie dobre, to nikt nie będzie zwracał uwagi czy krzaki na trzecim planie rzucają cienie itp. Cytuj
Ukukuki 7 108 Opublikowano 7 listopada 2021 Opublikowano 7 listopada 2021 Średniej akurat nikt nie oszuka dlatego często są też powiązane z premiami dla pracowników. Nie da się bardziej obiektywnie ocenić gierki niż średnia na podstawie recenzji branżowych. DS działał spoko na X360, nie wiem jak na PS3. Cytuj
SnoD 2 342 Opublikowano 7 listopada 2021 Opublikowano 7 listopada 2021 (edytowane) No ja tu widzę całe etapy w przedziale 11-15 fps na X360 Dobra gra będzie miała dobre recenzje nawet pomimo jakiś niedociągnięć technicznych. Edytowane 7 listopada 2021 przez SnoD Cytuj
wojtas011 564 Opublikowano 7 listopada 2021 Opublikowano 7 listopada 2021 Będzie dobra gra którą w dół pociągnął technikalia. New record low dla serii? Zobaczymy.Cyberpunka nie pociągnęły w dol w recenzjach przed premiera Cytuj
Ukukuki 7 108 Opublikowano 7 listopada 2021 Opublikowano 7 listopada 2021 Godzinę temu, SnoD napisał: No ja tu widzę całe etapy w przedziale 11-15 fps na X360 Dobra gra będzie miała dobre recenzje nawet pomimo jakiś niedociągnięć technicznych. A faktycznie zapomniałem o Blighttown. Dzisiaj to by już nie przeszło, z drugiej steony recenzje CP77 mówią coś innego. Chociaż recenzentów wprowadzili w błąd, patch day one miał usuwać większość błędów. Jeszcze z w miarę świeżych przykładów to Hyrule Warriors działa tragicznie. Nie wiem jakim cudem ta gra trzyma zielone na metacritic od recenzentów i graczy. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 7 listopada 2021 Opublikowano 7 listopada 2021 2 minuty temu, Ukukuki napisał: Jeszcze z w miarę świeżych przykładów to Hyrule Warriors działa tragicznie. Nie wiem jakim cudem ta gra trzyma zielone na metacritic od recenzentów i graczy. Może dlatego, że gry to nie tylko liczenie klatek... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.