Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem tak w połowie gry i niestety wdziera się monotonia. Strzela się non stop do tych samych przeciwników. Misje poboczne, jak już pisaliście nic nadzwyczajnego. Misje fabularne spoko, jak to w każdym halo, ale bardziej pod względem pchania fabuły do przodu niż samego efektu WOW. Otwarty świat jest mało żywy, ale powiedzmy, że jest to wytłumaczalne fabularnie i samą istotą halo, chociaż brakuje jakiś randomowych walk UNSC z Banished, albo jakiś eventów rodem z RDR2.

W sumie, każde Halo takie było. Czy jest to wada? Zależy od podejścia.

Opublikowano
10 godzin temu, Raptor napisał:

Glowny watek fabularny ukonczony. Im dalej tym lepiej. Troche nierowno, ale na pewno bardziej mi podpasilo niz SP z H4 i H5.

Pozostaje teraz podczyscic reszte i odhaczone. Udalo sie wczoraj przed 19 skonczyc weekly challanges pod MP, wiec bylo sporo czasu na pogranie ;)
Zabraklo troche epickosci, ale ma potencjal do dalszego rozwoju. Czekam na kolejne rozwiniecie kampanii ;)

 

image.png

Maly speed run zrobiony :P

Potem lokacje są bardziej urozmaicone czy przez całą grę ta sama miejscówka?

Opublikowano
14 minutes ago, PanKamil said:

Potem lokacje są bardziej urozmaicone czy przez całą grę ta sama miejscówka?

Wiekszosc poza fabula dzieje sie na zewnatrz, wiec podobnie. To typowe znajdz X i zabij wszystko co sie rusza. Wyczysc baze wroga.

Jeszcze pare innych lokalizacji mi zostalo na uboczu, moze tam cos ciekawego bedzie.

 

Ogolnie ta gra ma masywny potencjal na rozbudowe. Watki fabularne, "World Events" itp. Naprawde jak sie przyloza to moga przekozaka zrobic z tej gry w przeciagu paru lat.

Opublikowano

ale walki z bossami takie se, na heroic taki bassus ma mnie na dwa hity, male pomieszczenia utrudniaja uniki, on doskokiem dolatuje z konca korytarza... trochę to irytujace bo linka ciezko robic uniki w takim przez co ciezko tu mowic o skillowej walce ;/ 

Opublikowano
2 minuty temu, szurubur napisał:

ale walki z bossami takie se, na heroic taki bassus ma mnie na dwa hity, male pomieszczenia utrudniaja uniki, on doskokiem dolatuje z konca korytarza... trochę to irytujace bo linka ciezko robic uniki w takim przez co ciezko tu mowic o skillowej walce ;/ 

Bassus to był ten z młotkiem? Na srodku jest "murek" przez ktory mozna przeskakiwac. Skacz tam tak zeby do ciebie nie dobiegl i walka robi sie latwa

Opublikowano
1 minutę temu, MaLeKrSkr napisał:

Miałem ogrywać fabułę, ale latam od znacznika do znacznika i czyszczę mapę. Na piechotę :-P O dziwo wcale to nie męczy, wręcz przeciwnie. 

mam to samo xd

Opublikowano (edytowane)

Potwierdzam, latam sam jak pojebany może raz zabrałem marines ze sobą, chce się ten świat zwiedzać, to nagłe od palnie muzyki też robi robotę, cisza a tu zaraz jeb wejście takie, że od razu droga przyjemniejsza :D

Edytowane przez Lord Protector
Opublikowano
12 godzin temu, szurubur napisał:

ale walki z bossami takie se, na heroic taki bassus ma mnie na dwa hity, male pomieszczenia utrudniaja uniki, on doskokiem dolatuje z konca korytarza... trochę to irytujace bo linka ciezko robic uniki w takim przez co ciezko tu mowic o skillowej walce ;/ 

No ja ogólnie uważam że te walki z bossami w każdej misji (przynajmniej na razie, skończyłem 4 bodajże z walką z Bassusem) to nietrafiony pomysł i w ogóle mi nie pasują do Halo które znam i lubię. Zazwyczaj mała, zamknięta arena, boss odkurwia jakieś fikołki i ma cie na dwa strzały (szczególnie na Heroic+) i właśnie te walki nie czuję żeby były skillowe bo tak naprawdę w bezpośredniej walce nie mamy szans więc musimy kombinować i znaleźć jakiś dobry sposób na bossa co często wiąże się po prostu z robieniem AI w chuja.

Raz na jakiś czas to jeszcze spoko takie walki, w jakiś ważnych momentach fabularnych chociażby ale w każdej misji? Meh. 

 

A za system zapisów w grze to chuj w dupę 343. 

Opublikowano

Mam pytanie bo ja to nie jestem na bieżąco w te całe granie w chmurze i takie tam. Czy w MP Halo Infinite mogę grać używając pada na moim telefonie z Androidem? Chciałem spróbować sobie tego MP i w sumie wpadłem na taki pomysł, że sobie jakoś tanio zrobię konto XGPU i spróbuje bo dlaczego nie. Da się czy IL tak duży że nie ma sensu?

Opublikowano
7 godzin temu, suteq napisał:

A za system zapisów w grze to chuj w dupę 343. 

a co jest z nimi nie tak?

 

Co do bossów to jak na razie, to jest niebo a ziemia pod względem Wardena który tylko stał i był gąbką na pociski, tutaj na każdego można znaleźć pomysł i załatwić  go w ciągu 2-3 minut bez problemu, trzeba tylko wykorzystać umiejętnie ewkipunek i otoczenie. IMO są bardzo dobrze zrealizowane. 

 

EDIT: Myslałem że wyrobie się z tym postem w 5 minut xd 

Opublikowano

Da się zmienić poziom trudności? Kurwa, ten heroic jest pojebany, bossa pierwszego zajebać nie mogę, tego Trenomusa czy jakoś tak, pojeb na 2-3 hity trafi i koniec. 

Opublikowano

Właśnie dobry jest heroic trzeba kombinować, mnie ubił kilka razy. Tylko tak średnio ten open world mi się widzi co jest zaraz no ale może się spodoba. 

 

A jest tutaj jakiś kodeks żeby se poczytać co jakie granaty robią np? 

Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał:

a co jest z nimi nie tak?

To:

yIaCrir.png

 

Dla mnie Heroic też jest jak na razie idealnie wyważonym poziomem trudności, jedynie te walki z bossami potrafią być irytujące, a tak to cymesik. 

Opublikowano (edytowane)

Już nie przesadzajcie z tymi bossami. Jestem po 2 głównych i jednym pobocznym na Heroic. Oczywiście, że jesteśmy na 2-3 hity, przecież MC ma do dyspozycji w swoim arsenale takie armaty, że gdyby było inaczej to by wystarczyło stać w miejscu i ładować w bossa przez 20 sekund.

 

Wszystko opiera się na właściwym wykorzystaniu dostępnych środków i znalezieniu właściwego sposobu.

 

Pierwszy boss ma dużą siłę ognia, ale przemieszcza się z tym jet-packiem względnie wolno, więc wystarczy wykorzystać linkę i uciekać w przeciwległe rejony pomieszczenia. Drugi ma maskowanie, ale trzeba go obezwładniać tymi bateriami, wtedy 2-3 granaty na twarz + jakiś shotgun i po nim.

 

 

Edytowane przez SnoD
Opublikowano (edytowane)

Pierwszy boss padła za pierwszym razem, drugi za 3-4 ogólnie idzie to bez problemu :) 

Panowie z drugiej dużej lokacji przy ruinach jest zajebista jaskinia do zbadani polecam :banderas: 

Edytowane przez Lord Protector
Opublikowano
3 godziny temu, Faka napisał:

Da się zmienić poziom trudności? Kurwa, ten heroic jest pojebany, bossa pierwszego zajebać nie mogę, tego Trenomusa czy jakoś tak, pojeb na 2-3 hity trafi i koniec. 

 

Da się z poziomu menu przy wczytywaniu zapisu gry.

 

Też o tym myślałem żeby obniżyć z Heroica, jak się zaciąłem w jednym miejscu, ale taka rozgrywka jest bardziej satysfakcjonując, bo trzeba trochę trochę bardziej postarać, a nie że wpadam do areny i od razu wszystkich rozwalam. Trochę to przypomina jak się grało w starsze gierki, że trzeba było się bardziej postarać żeby przejść grę. Szacun dla tych, którzy grają na najwyższym poziomie.

Opublikowano

Patent z otwartym światem świetnie się sprawdza w tej serii, nie ma to jak odbić marines zapakować ich na kipe i pojechac na misje w asyście. Ciekawe czy ten ubi style za szybko się nie znudzi ale jak na razie jest mega miodnie

Cykl dnia i nocy to kolejny sztosik!

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...