Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 hour ago, ASX said:

Myśle po prostu że trochę dramatyzujesz z tym że nie będzie żadnych DLC i rzucą co najwyżej kilka kolorów skórek na mapę i tyle.

Prosisz masz:unknown.png

 

Zeszlotygodniowy event tez pare skorek dawal xD

Wiec takie pierdo-bzdety to juz sa.
 

Opublikowano
4 minuty temu, Raptor napisał:

Prosisz masz:unknown.png

 

Zeszlotygodniowy event tez pare skorek dawal xD

Wiec takie pierdo-bzdety to juz sa.
 

No jak - przeciez było ograniczenie maks do 6 levelu, na resztę rzeczy z obrazka trzeba czekać kolejny miesiac.

Content w Halo pod tym względem jest żałosny - mam jakoś 68 poziom, 70h za mną i mogę sobie zmienić naramiennik i 1 kolarek w wybranej zbroi.

Mi tam pomału się odechciewa grać bez celu na 6 mapach z randomami w CTF. 

Opublikowano
Teraz, Paolo de Vesir napisał:

 

Masz kupiony battle pass?

Tak.

W ogóle kto wymyślił gotowe zestawy spartan, dlaczego nie można ich wymedytować pod siebie (mówię o tych żłotych z rangi).

Wszedlem tez ostatnio z ciekawosci w skorki broni - po 3 kolory na krzyz z czego przy 3 wszędzie informacja "do odblokowania pozniej"

Opublikowano

Mnie szczerze mówiąc w ogóle nie jara kustomizacja, skórki i inne dodawane duperele.

 

Jedyne co się dla mnie liczy to nowa zawartość do singla (nowe lokacje, misje, przeciwnicy) i do multi (nowe mapy, tryby, bronie). Które mam nadzieje prędzej czy później dostanę.

 

 

Opublikowano
9 minut temu, Raptor napisał:

Jedyne co rzeczywiscie brak to mapy, mapy i jeszcze raz mapy. No i revmap main menu by sie przydal.

Muszą naprawić crashe na PC bo niektórym gra wyłącza się kilka razy dziennie (stąd tyle disconnectów na grach rankingowych), matchmaking żeby nie robił gier 2v4 (ostatni raz zdarzyło mi się wczoraj), brakuje też wyboru regionu żeby nie grać na pingu 150, anticheata, systemu raportowania, naprawienia desyncu serwerów, map vote'a i najlepiej systemu lobby jak w halo kiedyś.

Dopiero potem mapy imo.

Opublikowano
4 minutes ago, UberAdi said:

Muszą naprawić crashe na PC bo niektórym gra wyłącza się kilka razy dziennie (stąd tyle disconnectów na grach rankingowych), matchmaking żeby nie robił gier 2v4 (ostatni raz zdarzyło mi się wczoraj), brakuje też wyboru regionu żeby nie grać na pingu 150, anticheata, systemu raportowania, naprawienia desyncu serwerów, map vote'a i najlepiej systemu lobby jak w halo kiedyś.

Dopiero potem mapy imo.

To moze isc w parze akurat - takie rzeczy robia dwa rozne zespoly.

Opublikowano

Mapę można czyścić na każdym etapie fabuły? Ewentualnie po skończeniu kampanii? 

Bo dopiero zacząłem i chce najpierw mieć dostęp do wszystkich zabawek 

 

A ogólnie podoba mi się ten eksploracyjny vibe no i strzela się ultra przyjemnie 

Opublikowano
1 minutę temu, drozdu7 napisał:

Ewentualnie po skończeniu kampanii? 

Tak, spokojnie po skończeniu kampanii możesz skończyć wszystkie aktywności poboczne w otwartym świecie

  • Dzięki 1
Opublikowano
W dniu 4.01.2022 o 12:32, UberAdi napisał:

Ale singlowe DLC moim zdaniem powinno wyjść, tylko mam nadzieję, że już bez tych niebieskich korytarzy :ragus:

poproszę więcej niebieskich tych korytarzy :banderas:

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

te korytarze to moim zdaniem to najlepsza wersja architektury forerunnerów od czasu... Halo3,  i coś absolutnie ikonicznego dla serii, bez czego nie wyobrażam sobie Halo. 

 

śledze sobie developerów gry na mediach społecznościowych, gdzie chwalą się wrzucając screenshoty lokacji nad którymi pracowali i bardzo ładny jest ten świat Zeta Halo 

Zdjęcie

Zdjęcie

20220108_101142.thumb.jpg.1be9dc91bfedb30b74141fcda8256f81.jpg20220108_101136.thumb.jpg.eb49db998ca653e8322307d609b34dde.jpg

 

 

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano
W dniu 4.01.2022 o 13:13, ASX napisał:

Nigdzie nie pisałem o 10 latach, myślę po prostu że gra dostanie jeszcze fabularne DLC i dużo nowej zawartości do multi.  Obietnice 10 letniego wsparcia to tylko marketingowy bełkot używany przy każdej grze usłudze. A tak naprawdę   tylko nielicznym i najlepszym tytułom udaje się przetrwać całą dekadę. Zobaczymy czy Halo Infinite się uda.

 

Nie sadze jednak, że "będzie dobrze jak gra dotrwa do końca roku" bo to z kolei przesada w drugą strone i przypominam sobie że takie same rzeczy easye pisał w przypadku SoT, który niedługo skończy 4 lata, ma 25 milionów graczy i 5 milionów sprzedanych egzemplarzy na samym Steam i to pomimo tego że nie jest to gra esportowa. 

 

 

To 10 lat wsparcia to najgorsze co by mogło spotkać Halo, niech każdy sobie zada pytanie co lepsze DLCki i mapki i skórki do HI przez 10 lat czy może w tym samym czasie dwie nowe gry Halo w pełni nextgenowe pod obecnego XSX/SS i przyszłą generacje. Na szczęście to typowe pierdolene developera, Halo to nie Minecraft. SoT to też inna bajka, gra w swojej kategorii właściwie nie ma konkurencji i ta gra na premierę to była okrutna bieda pod względem zawartości, do tego strzelam że poszło już 10mln sprzedanych gier + osoby z XGP.

 

Najlepszy przykład jak to się robi to FH i Gearsy, w pierwszym roku dostają 1-2 duże DLC później przez kolejne 1-2 lata wpadają samochody/skórki + eventy online/nowe tryby.

343 ma już gotowy silnik, odciąć się teraz od XO i dawać nowe Halo za 3-4 lata. HI jeszcze niech dostanie duże DLC do SP/splita screena/forge i sporo nowych mapek.

Opublikowano

Gierka jest bardzo fajna, właśnie kończę drugie przejście a raczej rzadko mi się to zdarza by przechodzić gry powtórnie, ale aż żal patrzeć ile elementów brakuje w grze względem pierwszej zapowiedzi:

- brak dużych zwierząt jak słynne nosorożce i jelenie

- tylko jeden biom

- dwa rodzaje drzew w całej grze xd

- brak drzew liściastych

- noc jest za jasna

-  brak śniegu na szczytach gór

- brak większych zbiorników wodnych jak jeziora czy morza

 

 

No słabo słabo, ciekawe ile z tych elementów zobaczymy w DLC a ile już nigdy nie trafi do gry?

 

@Daddy nie wiem czy Infinite będzie rozwijane przez 10 lat bo nikt tego nie wie, nawet jak M$ i 343, ale jestem pewny że patrząc na ilość niedomkniętych wątków fabularnych i potencjał do rozwoju, to nie skończy się tu na 1 czy 2 dlc jak w przypadku Forzy czy Gearsow. Za jakiś czas przekonamy się czy mam rację.

 

 

Opublikowano (edytowane)

Zastanawiam się co widzicie w tych "ikonicznych" niebieskich korytarzach, skoro ich design to jest totalne kopiuj-wklej, który nie pasuje do dzisiejszych czasów. Wszystkie te budowle są bardzo prosto zaprojektowane, w środku mają jedynie powtarzające się w kółko korytarze, które często prowadzą do sali z 1 przyciskiem :D. Nie ma w nich jakichkolwiek detali albo urządzeń, które wskazywałyby, że tak budowla jakoś działa i ma jakieś zadanie. Rozumiem podejście do zaprojektowania nowoczesnych konstrukcji, natomiast one wszystkie są takimi wydmuszkami. Jedyne wrażenie mogą robić ich rozmiary, ale też to trochę wygląda jak zaprojektowany mały model, który został powiększony odpowiednią ilość razy, a jego proporcjonalnie powiększone wnętrze nie zostało odpowiednio zagospodarowane.

Edytowane przez A_Bogush
  • Plusik 1
Opublikowano

Architektura forerunnerów ma za zadanie wyglądać obco, chłodno, monolitycznie i w ten sposób spełnia swoje zadanie.

 

Nie musi być wypełniona milionem przycisków, urządzeń i detali. Te zresztą nawet nie pasowałyby do nich, bo Forerunnerzy to antyczna, o wiele bardziej zaawansowana niż ludzka cywilizacja, która od tak budowała sobie konstrukcje galaktycznego holocaustu w kształcie pierścionka, więc funkcjonowali na trochę innych zasadach niż ludzie i ich korytarze nie muszą, a nawet nie powinny przypominać tych które znamy.

Opublikowano

nie no, nie róbmy sobie jaj

 

ja też lubię halo, ale takie tłumaczenie brzmi absurdalnie - przecież to wygląda jakby to było wygenerowane automatycznie

 

chłopaki się chyba trochę za bardzo zapatrzyli na combat evolved, ale takie rzeczy to mogły przejść w 2001 roku, a nie 20 lat później - ja miałem odruchy wymiotne, bo ileż można

  • Plusik 5
Opublikowano

no można potraktować te korytarze jako duchowych spadkobierców niekończących się korytarzy z Halo Combat Evolved. Wiadomo że zdarzają się areny kopiuj wklej, ale sam design tych lokacji jeżeli chodzi o architekturę, jej surowość i tą "obcość" to topka Halo.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...