Raptor 226 Opublikowano 27 stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 stycznia 2022 To rzes ostro tasowal tymi swapami. Ja mam ich z 25 jeszcze... Cytuj Odnośnik do komentarza
Szymek 1 047 Opublikowano 27 stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 stycznia 2022 1 godzinę temu, Raptor napisał: To rzes ostro tasowal tymi swapami. Ja mam ich z 25 jeszcze... To wszystko przez tego taktycznego slayera Cytuj Odnośnik do komentarza
UberAdi 2 284 Opublikowano 29 stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2022 https://forums.halowaypoint.com/t/halo-infinite-update-jan-28/496961 Nowy post od 343 w skrócie: - BTB może być naprawione w następnym tygodniu - Sklep nie może być zmieniony, kupowanie pojedyńczych itemów z bundli nie będzie możliwe - Behemot wycofany z rankedów - Visor i Mohawk z nowego eventu które są "krzywe" będą naprawione w sezonie 2 Tak, 3 miesiące żeby przesunąć położenie 2 kosmetycznych itemów xD Samo to, że wspominają o takich pierdołach w oficjalnym poście zamiast to po prostu zrobić to śmiech na sali. Rzeczywiste problemy jak desync pewnie naprawią za 2 lata. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
bartiz 1 586 Opublikowano 29 stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2022 No nie wygląda to za dobrze. Ciekawe kiedy dostaniemy jakąś nową mapę? Pewnie w maju wysraja jedna na nowy sezon i tyle xD banda nieudaczników. Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 333 Opublikowano 29 stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2022 Tak 1 nowa mapa, do BTB xD Cytuj Odnośnik do komentarza
Ins 5 692 Opublikowano 29 stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2022 Jaka porażka. Flagowa seria, a oni gorzej zarządzają i poprawiają niż jakieś dwudziestoosobowe teamy. Szkoda, że nie zamkną tych partaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gregorius 480 Opublikowano 29 stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2022 1 godzinę temu, UberAdi napisał: - Behemot wycofany z rankedów Najlepsza część tego newsa Cytuj Odnośnik do komentarza
Metoda 1 325 Opublikowano 29 stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2022 (edytowane) Zaraz 3 miechy po premierze i 0 jakiejkolwiek road mapy. Ale czego oczekiwać od ludzi, którzy 2gi miesiąc nie potrafią załatać BTB (co stanowi 1/3 aktualnej zawartości) i skupiają się nas sklepie. Na początku byłem zajarany mega tą grą, ale teraz? Se tylko leży na dysku i raz na kilka dni 1 mecz zagram. Bronić tej gry w obecnym stanie, to już tylko mogą drony microsoftu. Edytowane 29 stycznia 2022 przez Metoda Cytuj Odnośnik do komentarza
UberAdi 2 284 Opublikowano 29 stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2022 Oglądalność Halo na Twitchu mnie też zadziwia bo gry nastawione na competitive zazwyczaj radzą sobie dobrze ze względu na chęć podłapania protipów i nauki widzów. Infinite ma mniejszą oglądalność niż RTSy jak Starcraft 2 czy Age of Empires 2 i 4 a przecież ten gatunek tu na forum nazywany jest "martwym" Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 608 Opublikowano 29 stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2022 Jakiś czas temu wyciekło że Certain Affinity (studio założone przez jednego z weteranów z Bungie który pracował nad Halo 2, a które od wielu lat pełni rolę studia pomocniczego przy produkcji kolejnych części Halo) pracuje nad nowym trybem do Infinite, teraz z kolei w artykule Windows Central pojawiło się wiecej na ten temat, poniżej skrót info: Brzmi trochę jak Warzone (który był beznadziejnym Play 2 win) lub Firefight. To w ogóle skandal, że w Infinite nie ma Firefighta, bardzo lubiłem ten tryb i spędziłem w nim mnóstwo godzin w Halo Reach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kalel 3 634 Opublikowano 29 stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2022 gram sobie trochę po chmurze i z Infinite mam największy fun z grania w Halo od czasu gdy hmmm grałem 100 lat temu pierwszy raz w Combat Evolved. Kiedyś na pewno wrócę (granie po chmurze to jednak nadal beta). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
dee 8 808 Opublikowano 29 stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2022 Godzinę temu, Kalel napisał: z Infinite mam największy fun z grania w Halo od czasu gdy hmmm grałem 100 lat temu pierwszy raz w Combat Evolved Właśnie to jest piękne, jak udało się połączyć feeling pierwszego Halo z nowoczesnymi rozwiązaniami 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 608 Opublikowano 30 stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2022 Ale mi się mecz z noobami trafił xd 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 216 Opublikowano 30 stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2022 Moje GOTY zeszłego roku co nie zmienia faktu że MS musi tam chłopaków ogarnąć, to nie małe studio tylko tam z +500 osób siedzi + nieograniczony budżet, wsparcie innych ekip jak CA czy Coaltion. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ins 5 692 Opublikowano 30 stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2022 Cytuj Odnośnik do komentarza
Cedric 1 313 Opublikowano 31 stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2022 No średnio. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ins 5 692 Opublikowano 2 lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 lutego 2022 Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 2 lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 lutego 2022 343i najlepsze studio Cytuj Odnośnik do komentarza
Moldar 2 245 Opublikowano 2 lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 lutego 2022 Świetnie tam wszystko jest zarządzane Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Rozi Opublikowano 2 lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 lutego 2022 Chyba razem z Playground Games dostali dauna. Cytuj Odnośnik do komentarza
mausenberg 76 Opublikowano 3 lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2022 Dziś "odkryłem" całkiem przydatną opcję. Z poziomu ustawień interfejsu można edytować położenie i skalę broni, przydatna rzecz jak się chce mieć większe pole widzenia. W przypadku rakietnicy, która zasłaniała zawsze 1/4 ekranu teraz można ją elegancko wcisnąć w prawo ekranu tak, że powiedzmy zasłania już tylko 1/6 Pierwsze skojarzenie to widok z Quake 2 ale nie jest to aż tak skrajne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 608 Opublikowano 12 lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 lutego 2022 Fajnie to wygląda, chciałbym aby kiedyś dodali trzecioosobowy tryb z prawdziwego zdarzenia z dopracowanymi animacjami itd. Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 333 Opublikowano 12 lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 12 lutego 2022 Ja bym chciał by tego singla w koncu zoptymalizowali, dodali moze DLSS bo gra nawet na mocnych kartach chodzi jak gowno... Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 608 Opublikowano 12 lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 lutego 2022 DLSS nie dodadzą, bo AMD ma umowę marketingową na promowanie Halo. szkoda bo gra dzięki temu dostałaby niezłego boosta do wydajności. Mnie osobiście, bardziej boli to że minęły 3 miesiące od premiery a gra dalej ma zbugowane animacje w cutscenkach i grze chodzące w 30 fpsach Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 333 Opublikowano 12 lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 12 lutego 2022 No to nie ma nadziei dla gry, tryb gry 4vs4 na 3080 dziala w 100 fpsach, a singla niestety nie potrafię ustawić, bo gra ma problemy z synchronizacja, optymalizacja leży, ogólnie projekt można porównać do niewypałów pojroju BF2042. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.