ASX 14 716 Opublikowano 11 marca 2022 Autor Opublikowano 11 marca 2022 pochwalę się, bo pierwszy raz udało mi się przejść kampanię Halo w trybie LASO (legendarny poziom trudności +aktywne wszystkie czaszki) i okazało się że nie było tak strasznie trudno jak się tego spodziewałem, głownie ze względu na to czaszkę infinity która dają nieskończoną amunicję, oraz fakt że już na samym początku gry gdy wychodzimy na powierzchnię można zdobyć Scarab Gun. Wpadło też osiągnięcie za skończenie kampanii w mniej niż 8 godzin. i mimo, iż było to moje trzecie przejście i starałem się raczej szybko zaliczyć grę, to wciąż nie mogłem się oprzeć, zaliczaniu tych powtarzalnych aktywności w otwartym świecie czyli odbijaniu marines, przejmowaniu FOB, jest coś w tej grze że nawet tak powtarzalne, mało oryginalne aktywności sprawiają mnóstwo frajdy nawet za trzecim przejściem. korzystając też z okazji że jedna z czaszek wyłacza hud, cyknąłem kilka screenshotów które wrzucam w spoilerze Spoiler 1 Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Nie mogłem znaleźć meczu w Halo przed chwilą więc spojrzałem na Steamcharts BF to jeden z najgorszych releasow gry od lat, gra nadal jest zepsuta i kosztuje 120-150zł. Halo jest free to play. Ładnie 343 zabija sobie grę tą półroczną już prawie stagnacją. Coś tam postują na blogu ale to nadal są zmiany które powinny być zrobione w pierwszym miesiącu po premierze, dostaniemy je jednak pod koniec maja prawdopodobnie Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Tak to jest, jak twórcy robią coś, nie słuchając zupełnie potrzeb społeczności. Niech kurwa zdychają. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Autor Opublikowano 6 kwietnia 2022 problemem Halo Infinite jest to że gra po premierze nie dostała w ogóle wsparcia, ponad 4 miesiące od premiery i gra wciąż nie dostała w zasadzie żadnej nowej zawartości, żadnej nowej mapy, wciąż są problemy z BTB wymagające resetu gry czy problemy z desynchronizacją, a system progresji jest zjebany u podstaw. Dlatego, pomimo mocnego startu mnóstwo graczy odpłynęło w zaledwie kilka miesięcy po premierze, do gier które są po prostu wspierane i rozwijane. To potężny fuckup ze strony MS i 343 i nie ma na to usprawiedliwienia. Przykro się na to patrzy, bo gra sama w sobie jest bardzo dobra, a jej trzon to najlepsze Halo od 2007 r. 1 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 I co minusujesz @Paolo de Vesir ? Myślisz, że dlaczego Battlefield nie żyje? Bo twórcy uznali, że ich zjebane pomysły są lepsze od potrzeb społeczności, która zna tę serię od podszewki i wie, za co pokochała te gry. Widziałem, jak Halo na początku nie miało w ogóle normalnego systemu expa, tylko za każdy mecz dostawało się stałą ilość - jaki ma sens zatem skillowe granie? O drip feedowaniu contentem nawet nie wspomnę; w BF nowym ficzerem jest tablica jebanych wyników. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Autor Opublikowano 6 kwietnia 2022 zostałeś zminusowany bo pierdolisz od rzeczy. Halo Infinite pod wieloma względami jest właśnie tym czego chcieli fani, powrotem klasycznego Halo w nowej oprawie. Wrócił klasyczny artstyle, wywalili spartan abbilities z piątki jak szarża czy ground pound, wrócił klasyczna rozgrywka oparta o BRkę jak w trócję, mapy są zaprojektowane w klasycznym stylu. To wszystko zostało odebrane bardzo pozytywnie i przełożyło się na nagrody i oceny. Gra dostaje cięgi za to, że 343 w 4 miesiące po premierze nie potrafi naprawić prostych błędów, nie mówiąc o bardziej zaawansowanych rzeczach jak nowe mapy. 2 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 ... czy popsuty system przyznawania expa (tak, grałem w multi Halo przy premierze), nie mówiąc już o tym, że granie na Xboksie z pełnym crossplayem, to Cytuj
wojtas011 564 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 System expa najważniejsza rzecz w grze xd 1 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 No w ogóle, gracze w 2022 roku grają, po to, żeby grać, nie było żadnej krytyki tego systemu w Halo po premierze, aż przywrócili klasyczne punktowanie xd Trzeba wyjść poza to forum i Polski internet i coś poczytać. Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 35 minut temu, wojtas011 napisał: System expa najważniejsza rzecz w grze xd Jak widać po masowym odbiciu się graczy - tak. Też się odbiłem i gra już dawno poleciała z dysku. Jedna mapka do areny, przewidziana na maj? to jest jakaś kpina. Trzon gry jest ok, ale całą resztę mogą sobie wsadzić w dupe. Przecież dziś trzeba stałe pompować zawartość, żeby utrzymać graczy, sam przyzwoity gameplay to za mało. Cytuj
wojtas011 564 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 20 minut temu, Hubert249 napisał: Trzon gry jest ok, ale całą resztę mogą sobie wsadzić w dupe. Przecież dziś trzeba stałe pompować zawartość, żeby utrzymać graczy, sam przyzwoity gameplay to za mało. No to właśnie problem to brak zawartości a nie system xp. Jakby była to sam system by nie spowodował takiego odpływu Cytuj
Ins 5 824 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 (edytowane) Dla mnie mogłoby być tak jak w Halo 2 i 3 czyli levele od 1 do 50. System XP mam w piździe. No ale mało kontentu i brak nowego od premiery (nie mówiąc o poprawkach) to jest kpina. 343i jest do zaorania i tyle. Edytowane 6 kwietnia 2022 przez Ins Cytuj
SnoD 2 342 Opublikowano 8 kwietnia 2022 Opublikowano 8 kwietnia 2022 (edytowane) W dniu 6.04.2022 o 13:25, Rozi napisał: Tak to jest, jak twórcy robią coś, nie słuchając zupełnie potrzeb społeczności. Niech kurwa zdychają. No Ty akurat wiesz "najlepiej" czego chce community Halo Oby w czerwcu zapowiedzieli nowy dodatek do SP. Edytowane 8 kwietnia 2022 przez SnoD Cytuj
Paolo de Vesir 9 233 Opublikowano 8 kwietnia 2022 Opublikowano 8 kwietnia 2022 5 minut temu, ASX napisał: W sumie czekanko, bo wróciłem ostatnio do sporadycznego grania i dalej jest wyśmienicie. BTW wiesz może czy jeśli będę grał na PC z podłączonym padem to parowany będę z innymi PC-towcami na padzie czy konsolorzami? Czy może grupa mieszania? Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 8 kwietnia 2022 Autor Opublikowano 8 kwietnia 2022 Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: BTW wiesz może czy jeśli będę grał na PC z podłączonym padem to parowany będę z innymi PC-towcami na padzie czy konsolorzami? Czy może grupa mieszania? no to chyba zależy od twoich ustawień. W playlistach social będziesz miał mieszany matchmaking, a w trybach rankingowych możesz wybrać czy chcesz grać tylko z graczami na kontrolerach czy mieszanie. Cytuj
Paolo de Vesir 9 233 Opublikowano 8 kwietnia 2022 Opublikowano 8 kwietnia 2022 11 minut temu, ASX napisał: no to chyba zależy od twoich ustawień. W playlistach social będziesz miał mieszany matchmaking, a w trybach rankingowych możesz wybrać czy chcesz grać tylko z graczami na kontrolerach czy mieszanie. No ale chodzi mi o to czy to są konsolorze czy PCtowcy na padach. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 8 kwietnia 2022 Autor Opublikowano 8 kwietnia 2022 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał: No ale chodzi mi o to czy to są konsolorze czy PCtowcy na padach. konsolarze i pecetowcy na padach, matchmaking nie widzi między nimi różnicy 1 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 16 kwietnia 2022 Autor Opublikowano 16 kwietnia 2022 nie jestem fanem battle royale, ale taki tryb pewnie bym sprawdził. Z innych wieści to w drugim sezonie usuwają glitcha ze Scarab Gunem więc jeśli ktoś planował skończył kampanię na LASO to radzę się pospieszyć Cytuj
Moldar 2 273 Opublikowano 21 kwietnia 2022 Opublikowano 21 kwietnia 2022 Fajne nowe tryby, do tego "Helghasty", może byc udany sezon. Cytuj
SnoD 2 342 Opublikowano 21 kwietnia 2022 Opublikowano 21 kwietnia 2022 A już myślałem, że coś do singla. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 23 kwietnia 2022 Autor Opublikowano 23 kwietnia 2022 Kojena rozczarowująca wiadomość. Sezon 2 wbrew temu co mówili wcześniej nie będzie trwał 3 miesiące tylko ponad 6. Co oznacza że znowu czeka nas pół roku posuchy bez nowej zawartości. Kooperacja i możliwość powtarzania misji w singlu będzie dopiero w sierpniu. A Forge w wersji beta (!) dopiero we wrześniu. Do tego ani słowa o Tatance i dodatkach do singla. I tak mniej więcej będzie wyglądać pierwszy rok gry, Halo Infinite zamiast rozwoju i budowania na bardzo fajnym fundamencie 12 miesięcy przeminie na dodawaniu czegoś co powinno być na premierę jak Forge i kooperacja + kilka nowych map i trybów. Cała ta sytuacja jest przykładem jak nie robić tzw. gier usług, bo widać że 343 ewidentnie nie radzi sobie z pompowaniem nowej zawartości do gry. Opóźnienia tłumaczą faktem, że chcą dbać o zdrowie pracowników, co jest zrozumiałe i godne pochwały, ale na pewno jest coś jeszcze, bo wyglądają na kompletnie nieprzygotowanych. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.