Moldar 2 260 Opublikowano 4 września 2022 Opublikowano 4 września 2022 Ja się zastanawiam nad jednym, to jest spore studio, chyba ze 400 osób + outsourcing, co oni tam robią, że dodanie 2 nowych map zajmuje im 8 miesięcy, nie mówiąc o innych zmianach. Czy większość studia pracuje nad jakimiś mega rozbudowanymi dodatkami do singla? No bo muszą coś robić i jak widać nie jest to zawartość do MP.Nie pozwalają na crunch...Szefostwo studia jest do zaorania i tyle. Cytuj
Figaro 8 275 Opublikowano 4 września 2022 Opublikowano 4 września 2022 jesteś naiwny uważając, że tam nie ma crunchu. To studio jest po prostu źle ogarniane, były o tym artykuły. Cytuj
Paolo de Vesir 9 217 Opublikowano 4 września 2022 Opublikowano 4 września 2022 343i do odstrzału 1 Cytuj
Moldar 2 260 Opublikowano 4 września 2022 Opublikowano 4 września 2022 jesteś naiwny uważając, że tam nie ma crunchu. To studio jest po prostu źle ogarniane, były o tym artykuły. To jest ich oficjalne stanowisko powtarzane co chwila, co tam się dzieje to tylko marnowanie hajsu Cytuj
_Shaman_ 869 Opublikowano 4 września 2022 Opublikowano 4 września 2022 Spodziewałem się opóźnienia, ale tego że całkowicie ubiją split-screena jednak nie. Przeszedłem tak wszystkie częsci do czasów zje.banej piątki, no i chyba na tym pozostanie. Cebulapass kończy mi się w grudniu, nie widzę sensu dalszego przedłużania. Cytuj
Ukukuki 7 101 Opublikowano 4 września 2022 Opublikowano 4 września 2022 Ja nie wiem po co MS trzyma to studio. Cytuj
Gregorius 503 Opublikowano 9 września 2022 Opublikowano 9 września 2022 Tak z ręką na sercu ile czasu spędzisz w tym Forge'u? Od roku teasują funkcję w którą 99% bazy ich graczy ma wyjebane.Mamy się jarać potencjałem (przyznaję jest duży) i projektami map/trybów w które nikt,poza garstką zajawkowiczów, nie będzie grał? Jak masz pełną ekipę to customów z Forge'a co weekend to bardzo zazdroszczę ale jeśli nie to skąd to jaranko? Przegrałem tysiące meczów multi w H1-HG i jedyną wartością dodaną z Forge'a były dla mnie zawsze tylko i wyłacznie nowe mapy do rotacji w multi,czyli znając 343 jedna lub dwie na rok. Cytuj
Moldar 2 260 Opublikowano 9 września 2022 Opublikowano 9 września 2022 Nie będzie dla tego forge jakiegoś matchmakingu? Cytuj
Gregorius 503 Opublikowano 9 września 2022 Opublikowano 9 września 2022 Pobierasz mapę z trybem i grasz z ekipą lub dołączasz do gry.Matchmaking niewykonalny bo przecież każdy projekt to własne zasady = nie do ogarnięcia w multi klasycznym. Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 9 września 2022 Autor Opublikowano 9 września 2022 Mapy z Forge będą trafiać do matchmakingu. Będzie też custom browser, gdzie będzie można dołączać do sesji tworzonych przez społeczność. A co do pytania ile czasu spędzę w Forge? To zależy, bo jeśli chodzi o tworzenie map i trybów to nie mam do tego cierpliwości. Ale jeśli chodzi o granie to pewnie sporo. W takim Halo 5 mam wrażenie że większość czasu spędziłem właśnie na tych mapach z Forge bez tekstur xd teraz przynajmniej będą one jakoś wyglądać i jeśli 343 będzie stale dorzucać do matchmakingu nowe mapy z Forge to z czasem zniknie największy chyba problem tej gry czyli mała ilość map. Cytuj
SnoD 2 341 Opublikowano 12 września 2022 Opublikowano 12 września 2022 W końcu zrobili to o czym na forumku pisaliśmy od 2 lat Cytuj
Paolo de Vesir 9 217 Opublikowano 12 września 2022 Opublikowano 12 września 2022 Baba była szefem studia? Nie dziwota, że był tam taki burdel. Cytuj
Ukukuki 7 101 Opublikowano 12 września 2022 Opublikowano 12 września 2022 No umówmy się, gorzej nie będzie 2 Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 12 września 2022 Autor Opublikowano 12 września 2022 No zrobili w końcu to o czym pisaliśmy od długiego czasu, Bonnie Ross czyli osoba, która zakładała studio i kierowała nim przez 15 lat odchodzi, całe kierownictwo przeszło jak to się ładnie nazywa restrukturyzacje, a nowym szefem zostaje Pierre Hintze, czyli ziomek który przejął stery Master Chief Collection, kiedy to znajdowała się ona w najgorszym momencie i doprowadził ją do momentu w którym znajduje się dzisiaj. Więc można powiedzieć że ma już jakieś doświadczenie w wyprowadzaniu gier z bagna na prostą 2 Cytuj
Figaro 8 275 Opublikowano 13 września 2022 Opublikowano 13 września 2022 To naiwne uważać, że Bonnie Ross była głównym problemem 343, lol Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 13 września 2022 Autor Opublikowano 13 września 2022 Nie głównym ale "jednym z", inni to np. Maty Booty szef XGS, Phil Spencer, czy Chris Lee wszyscy oni ponoszą odpowiedzialność za stan w którym obecnie znajduje się gra Cytuj
Paolo de Vesir 9 217 Opublikowano 13 września 2022 Opublikowano 13 września 2022 3 godziny temu, Figaro napisał: To naiwne uważać, że Bonnie Ross była głównym problemem 343, lol Szef który nie ogarnia firmy jest słabym szefem. Przykro, że zmiana z powodów rodzinny, ale ta zmiana była konieczna. Cytuj
SnoD 2 341 Opublikowano 13 września 2022 Opublikowano 13 września 2022 (edytowane) 16 godzin temu, Figaro napisał: To naiwne uważać, że Bonnie Ross była głównym problemem 343, lol Była głównym problemem bo powinna wiedzieć jakie są zgrzyty w procesie produkcji, dlaczego jej ludzie nie mają porządnej roafmapy swoich projektów i dlaczego wszystkie 3 projekty na przestrzeni ostatnich 12 lat tak różnią się od siebie i nie ma spójnej wizji. To ona powinna reagować i wprowadzać odpowiednie zmiany personalne i strukturalne, a czego najwidoczniej nie robiła lub robiła to nieudolnie. Jeżeli nie dawała sobie rady, bo teraz jej robotę przejęły aż 3 osoby, to znaczy, że nie potrafiła się do tego przyznać i prowadziła studio kosztem całego zespołu. 13 godzin temu, Paolo de Vesir napisał: Szef który nie ogarnia firmy jest słabym szefem. Przykro, że zmiana z powodów rodzinny, ale ta zmiana była konieczna. To tylko zasłona dymna wykorzystana do tego, by pomóc jej odejść z godnością nie przekreślając jednocześnie dotychczasowej i przyszłej kariery. Spencer pewnie dał jej ultimatum, że albo sama odejdzie z dowolnie wybranych przez siebie powodów albo sami ją odsuną. Nie ma co się oszukiwać dla MS to też dobre rozwiązanie bo w dzisiejszych czasach jak zwolnisz z kierowniczej roli kobietę albo czarnego, to masz PRowy koszmar gwarantowany. Edytowane 13 września 2022 przez SnoD Cytuj
Moldar 2 260 Opublikowano 14 września 2022 Opublikowano 14 września 2022 Restrukturyzacja, kolejne zmiany. Więc już za rok nowe dwie mapy, czekam Zrobić tak świetny gunplay i nie umieć tego wspierać. Zaraz COD od infinity, warzone 2, nic z tego halo nie zostanie, przespali cały rok. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 217 Opublikowano 14 września 2022 Opublikowano 14 września 2022 Uratować ich może jedynie szybkie udostęnienie map z Forge'a, jak to zrobili swojego czasu z Halo 5. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.