Paolo de Vesir 9 129 Opublikowano 14 września 2022 Opublikowano 14 września 2022 Elegancko, zaorać i zasiać od nowa to 343i. Cytuj
Bzduras 12 579 Opublikowano 14 września 2022 Opublikowano 14 września 2022 Najlepiej pod nazwą "247 Works" żeby pamiętali, ile mają zapierdalać nad gierką aż będzie dobra. 2 Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 14 września 2022 Opublikowano 14 września 2022 (edytowane) 26 minut temu, ASX napisał: złe informacje Wut? Bardzo dobre wieści. Późno, ale lepiej teraz niż za 5 lat. Przecież ten "nowy" silnik to niewypał. Szczerze? Liczę tylko, że wypuszczą SP DLC. Z Infinite zrobią platformę do MP. A z SP zrobią kompletnie nowy produkt i reset serii. Edytowane 14 września 2022 przez SnoD Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 14 września 2022 Autor Opublikowano 14 września 2022 no nie wiem, koleś przez ostatnie lata odpowiadał za stworzenie nowego silnika. A teraz ta najbardziej doświadczona osoba odchodzi, nie wiem w co tym bardzo dobrego. Jak poczytać artykuł Jasona Schreiera sprzed kilku miesięcy to wynika, że jednym z największych albo największym problemem w produkcji Infinite była struktura zatrudnienia, w ramach której Microsoft zatrudniał developerów na roczne lub dwuletnie kontrakty, bez możliwości ich przedłużenia, przez co ludzie którzy wreszcie nauczyli się pracować w podobno bardzo trudnym środowisku jakim jest silnik, który u źródła pamięta jeszcze czasy Bungie, musieli odchodzić ze studia. Więc sorry, ale trudno mi rozpatrywać odejście głównego architekta i najbardziej doświadczonej osoby jako bardzo dobrą informację, ale co ja tam wiem. Cytuj
Paolo de Vesir 9 129 Opublikowano 14 września 2022 Opublikowano 14 września 2022 4 minuty temu, ASX napisał: przez co ludzie którzy wreszcie nauczyli się pracować w podobno bardzo trudnym środowisku jakim jest silnik pamiętający jeszcze czasy Bungie, musieli odchodzić ze studia no ale Infinite powstawało na nowym silniku czy tym pamiętającym czasy Bungie, bo się gubię? i jakbyś się zastanawiał dlaczego ludzi cieszy, że rozpada się zespół partaczy z 343i to wystarczy poczytać nasze opinie w tym temacie, ale i prześledzić drogę Halo Infinite od pamiętnego pokazu w 2020 Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 14 września 2022 Autor Opublikowano 14 września 2022 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał: no ale Infinite powstawało na nowym silniku czy tym pamiętającym czasy Bungie, bo się gubię? żaden silnik nie jest pisany od zera. Nikt nie skasuje wszystkiego i zaczyna od pierwszej linijki kodu. Taki Unreal Engine 5 mimo, iż jest silnikiem oferującym znacznie większe możliwości możliwości niż 4, wciąż bazuje na swoich starych iteracjach. Tak samo jest ze SlipSpace, którego elementy wciąż pamiętają czasy Halo Reach i 3. Cytuj
Paolo de Vesir 9 129 Opublikowano 14 września 2022 Opublikowano 14 września 2022 Teraz, ASX napisał: żaden silnik nie jest pisany od zera. Nikt nie skasuje wszystkiego i zaczyna od pierwszej linijki kodu. Taki Unreal Engine 5 mimo, iż jest silnikiem oferującym znacznie większe możliwości możliwości niż 4, wciąż bazuje na swoich starych iteracjach. Tak samo jest ze SlipSpace, którego elementy wciąż pamiętają czasy Halo Reach i 3. Cóż, rolą menadżerów i team leaderów było to aby doprowadzić grę do porządku, nieważne w jakich warunkach by byli, bo na tym polega ich praca. Przykro mi, że MS sam sobie włożył kij w szprychy, a beknie za to 343i, ale nawet z poprzednich Halo ludzie są bardzo średnio zadowoleni. To nie jest tak, że twórcom oberwało się za Halo Infinite, to raczej wypadkowa poczynań ostatnich trzech gier z serii gdzie najlepiej wyszło im już niemalże gotowe Halo Master Chief Collection które też miesiącami borykało się z problemami. Face it ASX, ludzie chcą 343i out, bo Ci są zwyczajnie chujowym devem który nie udźwignął ciężaru marki. Jeśli coś w biznesie się nie sprawdza to się to zamyka albo zmienia. i to właśnie (mam nadzieję) ma miejsce na naszych oczach 1 Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 14 września 2022 Opublikowano 14 września 2022 (edytowane) Ale co tu ma do rzeczy czy się nauczyli nowego silnika czy nie jak ten w ogóle nie ma ficzerów wykorzystujących potencjał XsX. To jest Halo 5 w dynamicznym 4K. Jedziesz czołgiem i nie możesz przejechać przez 1 drzewo bo jest ono z betonu. Oświetlenie z wczesnego One. Efekty cząsteczkowe znikome. No ja bym podziękował takiemu architektowi za współpracę Może po prostu kierownictwo studia miało aż nazbyt ciepłe i pewne posadki w przeciwieństwie do szeregowego pracownika. Edytowane 14 września 2022 przez SnoD 2 Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 15 września 2022 Autor Opublikowano 15 września 2022 mimo, iż split-screen został oficjalnie skaskowany, to wciąż można go uruchomić i w dodatku jak na zwykły glitch o dziwo działa on bardzo dobrze. Co tylko świadczy o niekompetencji 343 bo w zasadzie wydaje się on prawie skończony i gotowy do wydania. A ci zamiast go dopracować, postanowili go skasować Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 25 września 2022 Autor Opublikowano 25 września 2022 kultowa mapa z Halo 3 pojawi się w Halo Infinite 1 Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 25 września 2022 Opublikowano 25 września 2022 Wystarczyło dać chłopakom trochę czasu i już robia mapę! A Wy psy na nich wieszacie... Cytuj
Paolo de Vesir 9 129 Opublikowano 25 września 2022 Opublikowano 25 września 2022 Jeszcze rok i będzie dwa razy więcej map niż na start. Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 25 września 2022 Opublikowano 25 września 2022 Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: Jeszcze rok i będzie dwa razy więcej map niż na start. Jak ta wyjdzie to chyba nawet już będzie tyle samo co w becie MW2. Mają tempo Cytuj
Czoperrr 5 133 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 Widzę, że w funkcjach gry jest Play Anywhere, więc save pomiędzy konsolą a PC powinien się przenosić. Może ktoś potwierdzić? Mam ochotę pograć na komputerku. Cytuj
Paolo de Vesir 9 129 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 4 minuty temu, Czoperrr napisał: Widzę, że w funkcjach gry jest Play Anywhere, więc save pomiędzy konsolą a PC powinien się przenosić. Może ktoś potwierdzić? Mam ochotę pograć na komputerku. Potwierdzam, piękna synchronizacja. Cytuj
Czoperrr 5 133 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 Odpaliłem wczoraj na PC i już problemu xD. Gram na słuchawkach bluetooth i dźwięk jest totalnie zepsuty, googlowalem i faktycznie są z tym problemy ale żaden z fixów nie pomógł. Na głośnikach powinno być okej dzisiaj sprawdzę. Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 30 września 2022 Autor Opublikowano 30 września 2022 Lista nowych osiągnięć: Cytat fajnie że wracają typowe dla poprzednich Halo osiągniecia wymagające trochę kreatywności w grze typu zabij przeciwnika laserem górniczym Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 Najgorszy sort osiągnięć, pozniej ludzie latają po mapie i gimnastykuja się pod głupie pucharki zamiast grac. Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 30 września 2022 Autor Opublikowano 30 września 2022 2 minuty temu, easye napisał: Najgorszy sort osiągnięć, pozniej ludzie latają po mapie i robią głupie pucharki zamiast grac. Oj chyba ich nawet nie przeczytałeś, wszystkie te osiągniecia są do kampanii Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 A to co innego. Swoją drogą ktoś przypomni jak uruchomić multiplayer na konsoli, bo ściągnąłem i w trybie multi przycisk graj mam wyszarzaly. Widzę że parę miesięcy to wciąż za mało by naprawić błąd, który jest od premiery. Cytuj
Ukukuki 6 996 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 Gierka ma być rozwijana 10 lat, spokojnie. Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 30 września 2022 Opublikowano 30 września 2022 Godzinę temu, Ukukuki napisał: Gierka ma być rozwijana 10 lat, spokojnie. Sądząc po czasie developingu i wsparciu od premiery to przez te 10 lat za dużo kontentu nie dorobią cod czy bf ma tyle w rok Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.