Opublikowano 14 września 20222 l Najlepiej pod nazwą "247 Works" żeby pamiętali, ile mają zapierdalać nad gierką aż będzie dobra.
Opublikowano 14 września 20222 l 26 minut temu, ASX napisał: złe informacje Wut? Bardzo dobre wieści. Późno, ale lepiej teraz niż za 5 lat. Przecież ten "nowy" silnik to niewypał. Szczerze? Liczę tylko, że wypuszczą SP DLC. Z Infinite zrobią platformę do MP. A z SP zrobią kompletnie nowy produkt i reset serii. Edytowane 14 września 20222 l przez SnoD
Opublikowano 14 września 20222 l Autor no nie wiem, koleś przez ostatnie lata odpowiadał za stworzenie nowego silnika. A teraz ta najbardziej doświadczona osoba odchodzi, nie wiem w co tym bardzo dobrego. Jak poczytać artykuł Jasona Schreiera sprzed kilku miesięcy to wynika, że jednym z największych albo największym problemem w produkcji Infinite była struktura zatrudnienia, w ramach której Microsoft zatrudniał developerów na roczne lub dwuletnie kontrakty, bez możliwości ich przedłużenia, przez co ludzie którzy wreszcie nauczyli się pracować w podobno bardzo trudnym środowisku jakim jest silnik, który u źródła pamięta jeszcze czasy Bungie, musieli odchodzić ze studia. Więc sorry, ale trudno mi rozpatrywać odejście głównego architekta i najbardziej doświadczonej osoby jako bardzo dobrą informację, ale co ja tam wiem.
Opublikowano 14 września 20222 l 4 minuty temu, ASX napisał: przez co ludzie którzy wreszcie nauczyli się pracować w podobno bardzo trudnym środowisku jakim jest silnik pamiętający jeszcze czasy Bungie, musieli odchodzić ze studia no ale Infinite powstawało na nowym silniku czy tym pamiętającym czasy Bungie, bo się gubię? i jakbyś się zastanawiał dlaczego ludzi cieszy, że rozpada się zespół partaczy z 343i to wystarczy poczytać nasze opinie w tym temacie, ale i prześledzić drogę Halo Infinite od pamiętnego pokazu w 2020
Opublikowano 14 września 20222 l Autor 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał: no ale Infinite powstawało na nowym silniku czy tym pamiętającym czasy Bungie, bo się gubię? żaden silnik nie jest pisany od zera. Nikt nie skasuje wszystkiego i zaczyna od pierwszej linijki kodu. Taki Unreal Engine 5 mimo, iż jest silnikiem oferującym znacznie większe możliwości możliwości niż 4, wciąż bazuje na swoich starych iteracjach. Tak samo jest ze SlipSpace, którego elementy wciąż pamiętają czasy Halo Reach i 3.
Opublikowano 14 września 20222 l Teraz, ASX napisał: żaden silnik nie jest pisany od zera. Nikt nie skasuje wszystkiego i zaczyna od pierwszej linijki kodu. Taki Unreal Engine 5 mimo, iż jest silnikiem oferującym znacznie większe możliwości możliwości niż 4, wciąż bazuje na swoich starych iteracjach. Tak samo jest ze SlipSpace, którego elementy wciąż pamiętają czasy Halo Reach i 3. Cóż, rolą menadżerów i team leaderów było to aby doprowadzić grę do porządku, nieważne w jakich warunkach by byli, bo na tym polega ich praca. Przykro mi, że MS sam sobie włożył kij w szprychy, a beknie za to 343i, ale nawet z poprzednich Halo ludzie są bardzo średnio zadowoleni. To nie jest tak, że twórcom oberwało się za Halo Infinite, to raczej wypadkowa poczynań ostatnich trzech gier z serii gdzie najlepiej wyszło im już niemalże gotowe Halo Master Chief Collection które też miesiącami borykało się z problemami. Face it ASX, ludzie chcą 343i out, bo Ci są zwyczajnie chujowym devem który nie udźwignął ciężaru marki. Jeśli coś w biznesie się nie sprawdza to się to zamyka albo zmienia. i to właśnie (mam nadzieję) ma miejsce na naszych oczach
Opublikowano 14 września 20222 l Ale co tu ma do rzeczy czy się nauczyli nowego silnika czy nie jak ten w ogóle nie ma ficzerów wykorzystujących potencjał XsX. To jest Halo 5 w dynamicznym 4K. Jedziesz czołgiem i nie możesz przejechać przez 1 drzewo bo jest ono z betonu. Oświetlenie z wczesnego One. Efekty cząsteczkowe znikome. No ja bym podziękował takiemu architektowi za współpracę Może po prostu kierownictwo studia miało aż nazbyt ciepłe i pewne posadki w przeciwieństwie do szeregowego pracownika. Edytowane 14 września 20222 l przez SnoD
Opublikowano 15 września 20222 l Autor mimo, iż split-screen został oficjalnie skaskowany, to wciąż można go uruchomić i w dodatku jak na zwykły glitch o dziwo działa on bardzo dobrze. Co tylko świadczy o niekompetencji 343 bo w zasadzie wydaje się on prawie skończony i gotowy do wydania. A ci zamiast go dopracować, postanowili go skasować
Opublikowano 25 września 20222 l Wystarczyło dać chłopakom trochę czasu i już robia mapę! A Wy psy na nich wieszacie...
Opublikowano 25 września 20222 l Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: Jeszcze rok i będzie dwa razy więcej map niż na start. Jak ta wyjdzie to chyba nawet już będzie tyle samo co w becie MW2. Mają tempo
Opublikowano 29 września 20222 l Widzę, że w funkcjach gry jest Play Anywhere, więc save pomiędzy konsolą a PC powinien się przenosić. Może ktoś potwierdzić? Mam ochotę pograć na komputerku.
Opublikowano 29 września 20222 l 4 minuty temu, Czoperrr napisał: Widzę, że w funkcjach gry jest Play Anywhere, więc save pomiędzy konsolą a PC powinien się przenosić. Może ktoś potwierdzić? Mam ochotę pograć na komputerku. Potwierdzam, piękna synchronizacja.
Opublikowano 30 września 20222 l Odpaliłem wczoraj na PC i już problemu xD. Gram na słuchawkach bluetooth i dźwięk jest totalnie zepsuty, googlowalem i faktycznie są z tym problemy ale żaden z fixów nie pomógł. Na głośnikach powinno być okej dzisiaj sprawdzę.
Opublikowano 30 września 20222 l Autor Lista nowych osiągnięć: Cytat fajnie że wracają typowe dla poprzednich Halo osiągniecia wymagające trochę kreatywności w grze typu zabij przeciwnika laserem górniczym
Opublikowano 30 września 20222 l Najgorszy sort osiągnięć, pozniej ludzie latają po mapie i gimnastykuja się pod głupie pucharki zamiast grac.
Opublikowano 30 września 20222 l Autor 2 minuty temu, easye napisał: Najgorszy sort osiągnięć, pozniej ludzie latają po mapie i robią głupie pucharki zamiast grac. Oj chyba ich nawet nie przeczytałeś, wszystkie te osiągniecia są do kampanii
Opublikowano 30 września 20222 l A to co innego. Swoją drogą ktoś przypomni jak uruchomić multiplayer na konsoli, bo ściągnąłem i w trybie multi przycisk graj mam wyszarzaly. Widzę że parę miesięcy to wciąż za mało by naprawić błąd, który jest od premiery.
Opublikowano 30 września 20222 l Godzinę temu, Ukukuki napisał: Gierka ma być rozwijana 10 lat, spokojnie. Sądząc po czasie developingu i wsparciu od premiery to przez te 10 lat za dużo kontentu nie dorobią cod czy bf ma tyle w rok
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.