Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

26 minut temu, ASX napisał:

złe informacje

 

Wut? Bardzo dobre wieści. Późno, ale lepiej teraz niż za 5 lat. Przecież ten "nowy" silnik to niewypał. 

 

Szczerze? Liczę tylko, że wypuszczą SP DLC. Z Infinite zrobią platformę do MP. A z SP zrobią kompletnie nowy produkt i reset serii.

Edytowane przez SnoD
Odnośnik do komentarza

no nie wiem, koleś przez ostatnie lata odpowiadał za stworzenie nowego silnika. A teraz ta najbardziej doświadczona osoba odchodzi, nie wiem w co tym bardzo dobrego.

Jak poczytać artykuł Jasona Schreiera sprzed kilku miesięcy to wynika, że jednym z największych albo największym problemem w produkcji Infinite była struktura zatrudnienia, w ramach której Microsoft zatrudniał developerów na roczne lub dwuletnie kontrakty, bez możliwości ich przedłużenia, przez co ludzie którzy wreszcie nauczyli się pracować w podobno bardzo trudnym środowisku jakim jest silnik, który u źródła pamięta jeszcze czasy Bungie, musieli odchodzić ze studia. Więc sorry, ale trudno mi rozpatrywać odejście głównego architekta i najbardziej doświadczonej osoby jako bardzo dobrą informację, ale co ja tam wiem.

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, ASX napisał:

przez co ludzie którzy wreszcie nauczyli się pracować w podobno bardzo trudnym środowisku jakim jest silnik pamiętający jeszcze czasy Bungie, musieli odchodzić ze studia

 

no ale Infinite powstawało na nowym silniku czy tym pamiętającym czasy Bungie, bo się gubię?

 

i jakbyś się zastanawiał dlaczego ludzi cieszy, że rozpada się zespół partaczy z 343i to wystarczy poczytać nasze opinie w tym temacie, ale i prześledzić drogę Halo Infinite od pamiętnego pokazu w 2020

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

no ale Infinite powstawało na nowym silniku czy tym pamiętającym czasy Bungie, bo się gubię?

żaden silnik nie jest pisany od zera. Nikt nie skasuje wszystkiego i zaczyna od pierwszej linijki kodu.

Taki Unreal Engine 5 mimo, iż jest silnikiem oferującym znacznie większe możliwości możliwości niż 4, wciąż bazuje na swoich starych iteracjach. Tak samo jest ze SlipSpace, którego elementy wciąż pamiętają czasy Halo Reach i 3.

Odnośnik do komentarza
Teraz, ASX napisał:

żaden silnik nie jest pisany od zera. Nikt nie skasuje wszystkiego i zaczyna od pierwszej linijki kodu.

Taki Unreal Engine 5 mimo, iż jest silnikiem oferującym znacznie większe możliwości możliwości niż 4, wciąż bazuje na swoich starych iteracjach. Tak samo jest ze SlipSpace, którego elementy wciąż pamiętają czasy Halo Reach i 3.

 

Cóż, rolą menadżerów i team leaderów było to aby doprowadzić grę do porządku, nieważne w jakich warunkach by byli, bo na tym polega ich praca. Przykro mi, że MS sam sobie włożył kij w szprychy, a beknie za to 343i, ale nawet z poprzednich Halo ludzie są bardzo średnio zadowoleni. To nie jest tak, że twórcom oberwało się za Halo Infinite, to raczej wypadkowa poczynań ostatnich trzech gier z serii gdzie najlepiej wyszło im już niemalże gotowe Halo Master Chief Collection które też miesiącami borykało się z problemami.

 

Face it ASX, ludzie chcą 343i out, bo Ci są zwyczajnie chujowym devem który nie udźwignął ciężaru marki. Jeśli coś w biznesie się nie sprawdza to się to zamyka albo zmienia.

 

i to właśnie (mam nadzieję) ma miejsce na naszych oczach

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ale co tu ma do rzeczy czy się nauczyli nowego silnika czy nie jak ten w ogóle nie ma ficzerów wykorzystujących potencjał XsX. To jest Halo 5 w dynamicznym 4K. Jedziesz czołgiem i nie możesz przejechać przez 1 drzewo bo jest ono z betonu. Oświetlenie z wczesnego One. Efekty cząsteczkowe znikome. No ja bym podziękował takiemu architektowi za współpracę ;)

 

Może po prostu kierownictwo studia miało aż nazbyt ciepłe i pewne posadki w przeciwieństwie do szeregowego pracownika.

Edytowane przez SnoD
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

 

mimo, iż split-screen został oficjalnie skaskowany, to wciąż można go uruchomić  i w dodatku jak na zwykły glitch o dziwo działa on bardzo dobrze. Co tylko świadczy o niekompetencji 343 bo w zasadzie wydaje się on prawie skończony i gotowy do wydania. A ci zamiast go dopracować, postanowili go skasować 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
4 minuty temu, Czoperrr napisał:

Widzę, że w funkcjach gry jest Play Anywhere, więc save pomiędzy konsolą a PC powinien się przenosić. Może ktoś potwierdzić? Mam ochotę pograć na komputerku.

 

Potwierdzam, piękna synchronizacja. :banderas:

Odnośnik do komentarza

A to co innego.

 

Swoją drogą ktoś przypomni jak uruchomić multiplayer na konsoli, bo ściągnąłem i w trybie multi przycisk graj mam wyszarzaly. 

 

Widzę że parę miesięcy to wciąż za mało by naprawić błąd, który jest od premiery.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...