ASX 14 660 Opublikowano 1 października 2022 Autor Opublikowano 1 października 2022 ten 10 letni plan to od początku brzmiał jak mrzonki 2 1 Cytuj
Czoperrr 5 133 Opublikowano 1 października 2022 Opublikowano 1 października 2022 Wersja PC jest straszna, już to wywaliłem. Dziwnie się gra, bugi z dźwiękiem i dziwny kontrast. Halo tylko na konsoli. Cytuj
Ukukuki 6 996 Opublikowano 1 października 2022 Opublikowano 1 października 2022 2 godziny temu, Czoperrr napisał: Wersja PC jest straszna, już to wywaliłem. Dziwnie się gra, bugi z dźwiękiem i dziwny kontrast. Halo tylko na konsoli. Zagraj na steam i dziwnym trafem problemy znikają. Gierki od MS to niestety tylko steam. Ta ich apka to gówno straszne i dzieją się rzeczy niestworzone. MS to rynku gierek na PC nie zwojuje Sony jakoś potrafi robić dobre porty na PC. 1 Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 1 października 2022 Opublikowano 1 października 2022 A na Steam nie trzeba by kupić gry? Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 1 października 2022 Autor Opublikowano 1 października 2022 2 minuty temu, Square napisał: A na Steam nie trzeba by kupić gry? Trzeba. Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 1 października 2022 Opublikowano 1 października 2022 6 minut temu, Square napisał: A na Steam nie trzeba by kupić gry? Mutli nie, kampanie tak. Cytuj
Czoperrr 5 133 Opublikowano 1 października 2022 Opublikowano 1 października 2022 Nie no nie wiem czy to gdzie gra jest kupiona ma tutaj znaczenie. Cytuj
Paolo de Vesir 9 129 Opublikowano 1 października 2022 Opublikowano 1 października 2022 3 minuty temu, Czoperrr napisał: Nie no nie wiem czy to gdzie gra jest kupiona ma tutaj znaczenie. Ma, gierki MSu miewają problemy w wersji XGP (jak np. Deathloop dławiące wydajność blachy czy Halo które nie widzi kampanii). Na Steamie te gry śmigają jak należy. 1 Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 1 października 2022 Opublikowano 1 października 2022 W The Ascent też był mega problem, lock fps-ów nie działał więc nawet w głównym menu karta chodziła na 100% wypluwając 400 fps-ów, a w Psychonauts 2 nie było wyboru DirectXa więc stuttering DX12 uprzykrzał rozgrywkę i jeszcze Record of Lodoss War: Deedlit in Wonder Labyrinth działał jak łajno bo wrzucili jakąś starą wersję na GamePassa. Więc to nie tylko gry od MSu mają problemy, devowie traktują ten sklep jak klienta trzeciej kategorii. Cytuj
Czoperrr 5 133 Opublikowano 1 października 2022 Opublikowano 1 października 2022 1 hour ago, Paolo de Vesir said: Ma, gierki MSu miewają problemy w wersji XGP (jak np. Deathloop dławiące wydajność blachy czy Halo które nie widzi kampanii). Na Steamie te gry śmigają jak należy. Z kampanią akurat nie mam problemu wybrałem pełną instalacje i jest wszystko. Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 3 października 2022 Opublikowano 3 października 2022 Cytat Halo Infinite developer 343 Industries is reportedly planning to ditch its proprietary Slipspace Engine for Unreal. Cytuj
Paolo de Vesir 9 129 Opublikowano 3 października 2022 Opublikowano 3 października 2022 myślę, że wystarczy usunąć tę babę z kierownictwa, a seria wróci na właściwe tory Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 3 października 2022 Opublikowano 3 października 2022 Według najnowszych doniesień to na unrealu ma śmigać br od certain affinity, ale to nie jest jeszcze na 100% potwierdzone. Ciekawe czy specjalnie by zdowngoradowali grafe, zeby wygladalo jak infinite xd Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 3 października 2022 Opublikowano 3 października 2022 Nie chce mi się wierzyć w ten engine swap nawet jeśli chodzi o sam tryb BR. Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 3 października 2022 Autor Opublikowano 3 października 2022 Nie wierzyłem w plotki o przejściu na Unreal Engine, ale jeśli informacje tę powielają kolejne źródła to są faktycznie silnik 343, ten szumnie zapowiadany Slipspace musi być prawdziwą tragedią do pracy dla developerów. Stąd być może tak desperacka decyzja, by po premierze gry spróbować porzucić to wszystko i przejść na nowy silnik. Ma to swoje plusy jak i minusy. Plusy: - Unreal Engine to sprawdzony, przyjazny i świetnie wspierany silnik, więc dla developerów to może być pozytyw - Unreal Engine w zasadzie gwarantuję wysoką jakość oprawy graficznej, pod wieloma względami, jeśli nie wszystkimi, to silnik dający większe możliwości i bardziej zaawansowany niż Slipspace Minusy: - przejście na nowy silnik i porzucenie kodu źródłowego, którego korzenie sięgają gier Bungie, wiąże się z ryzykiem że Halo zatraci swój klasyczny i wyróżniający feeling gameplayowy, - przejście na nowy silnik po premierze wiąże się z ogromnym wyzwaniem związanym z przerzuceniem całej produkcji na nowy silnik. Co wiąże się z bardzo dużymi opóźnieniami w produkcji. Kto wie, może ta decyzja już jakiś czas temu została podjęta i dlatego wsparcie Infinite wygląda jak wygląda? Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 3 października 2022 Opublikowano 3 października 2022 to jest zawsze okropna rzecz, jak jest coraz mniej silników gier w branży Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 3 października 2022 Opublikowano 3 października 2022 no naprawdę straszne 2 Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 3 października 2022 Opublikowano 3 października 2022 Mi tak jak przy W4 tak przy kolejnym Halo szkoda ich autorskiego silnika, HI wygląda dobrze i działa mega płynnie mimo że to gra pisana pod XO, jedynie co mocno odstaje to wszelkie efekty cząsteczkowe i ciekawy byłem co by 343 wycisnęło z tego silnika przy kolejnym Halo bez kuli u nogi. ale z drugiej strony UE5 ułatwi konkretnie prace na nową częścią a oprawa powinna być topowa, prawie każde studio XGS korzysta z UE4/5 to też duży plus przy współpracy lub szukaniu tymczasowych pracowników. Cytuj
Mejm 15 315 Opublikowano 3 października 2022 Opublikowano 3 października 2022 Super, teraz halo od girsow odroznic bedzie mozna tylko po trybie fpp. Fanem nie jestem, ale halo ma swoj vibe i to takze zasluga silnika. Je.bac ue. 1 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 3 października 2022 Opublikowano 3 października 2022 Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Sea of thieves jest na unrealu i nie przypomina gearsów. Ten "vibe" spokojnie odwzorują na ue. Same plusy z przejścia w przyszłości na jeden z najpopularniejszych silników, który jest ciagle rozwijany i wspierany przez ogromny team developerów. Jebać tego starocia od bungie. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 To nie czasy x360 kiedy gry z UE były podobne do siebie.Ich własny silnik jest bezużyteczny, a jak według plotek robi same problemy, to tym lepiej z niego zrezygnować. Cytuj
Ukukuki 6 996 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 Szkoda trochę zawsze to coś innego. Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 4 października 2022 Autor Opublikowano 4 października 2022 Całkiem spoko. Co do przejścia na nowy silnik, dzisiaj Jez pisał że ma informację że jeszcze 3 miesiące temu Tatanka (ten osobny tryb BR nad którym pracuję CA) korzystało ze Slipspace engine, także narazie mamy sprzeczne informacje. Trzeba chyba poczekać na oficjalne informacje. Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 4 października 2022 Opublikowano 4 października 2022 32 minuty temu, ASX napisał: Całkiem spoko. Niesamowity feature. To tak jak np w takiej indie gierce deskorolkowej session która ostatnio wyszła. I prawdopodobnie setce innych gier od AAA po indyki xd A jaka euforia będzie jak dojdzie możliwość zmiany pogody Jednak warto czekać. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.