Skocz do zawartości

Halo Infinite

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

W sezonie piątym z kolei będą dwie nowy mapy do Areny

 

Crystal Cave

Crystal Cave

i Forbidden 

Forbidden

Szczególnie Crystal Cave wizualnie wygląda bardzo ładnie..

 

Do tego powinni też dodać Falcona, Firefighta i mam nadzieje że jakąś mapę do BTB

  • Odpowiedzi 3,5 tys.
  • Wyświetleń 528 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Jak komuś nie pasuje to nich nie gra i spierdala z tematu. Zauważyłem że na necie ludzie czepiają się tej gry i analizują wszystko co się da. Żadna inna grą nie była tak brana tak pod lupę jak Halo In

  • Gra jest automatycznie jebana i dostaje niższe oceny za to ze jest na xboxie. Ten sam tytuł na Switchu albo plejstejszon by miał wyższe oceny, to oczywiste.   -5% za bycie exem xboxa i -3% z

  • No bieganie po pustej kwadratowej hali z perkami. Zupelnie nic mi to nie przypomina. Nic a nic.  343 studio co robisz?  A kizwa kwadraty do multi Crunchuja nas. Musimy cos szybko wymys

Opublikowano

Doszła kolejna mapa, rimejk plazy z halo 5.

Ogólnie map sporo, muszą to dobrze rotować, bo już nie mogą ich wrzucić do jednego worka.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zauważyliście ciekawą zależność, że tak jakby wsparcie gry przyspieszyło pomimo zwolnienia znacznej części ekipy? Wniosek jest taki, że mniejszy team zaczął pracować wydajniej ;)

Opublikowano
  • Autor

Bardzo spoko ta nowa playlista, można się trochę poczuć znowu jak 2007 kiedy miało się kilkanaście lat i napierdalało na Valhalli i Last Resort. 

Czuć co prawda, że balans kuleje bo przydałaby się BRka na start i jak dla mnie za dużo spawnuje się pojazdów i power weapons ale i tak odżywają wspomnienia.

Opublikowano
W dniu 12.07.2023 o 11:22, SnoD napisał:

Zauważyliście ciekawą zależność, że tak jakby wsparcie gry przyspieszyło pomimo zwolnienia znacznej części ekipy? Wniosek jest taki, że mniejszy team zaczął pracować wydajniej ;)

Chyba nie ma na świecie firmy w której zwolnienia, nie wpłyną na wydajność i pracowitość pozostałych roboli.

 

BTW tyle nowego  contentu, chyba sobie zainstaluję i ponoobie trochę. 

Opublikowano
  • Autor

Z tym że wiemy że przynajmniej część zwolnionych pracowników pracowała właśnie nad tym contentem, który otrzymujemy teraz. A skutki zwolnień sprzed kilku miesiecy i jak wpłyną one na dopływ nowej zawartości do Infinite  tak naprawdę zobaczymy dopiero za jakiś czas czas. 

 

Ja mam negatywne przeczucie i myślę że sezon piąty z 2 nowymi mapami i trybem firefight może być ostatnią dużą aktualizacją jaką dostanie Infinite. Widać to po zwolnieniach i po tym że w tym sezonie zabrakło kasy na cutscenki że Microsoft przyciął budżet. A szkoda, bo spędziłem już ponad 500 godzin w tym Halo i uważam że pod względem gameplayowym to moje ulubione Halo i żałuje że nigdy prawdopodobnie nie osiągnie swojego potencjału.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 12.07.2023 o 12:22, SnoD napisał:

Zauważyliście ciekawą zależność, że tak jakby wsparcie gry przyspieszyło pomimo zwolnienia znacznej części ekipy? Wniosek jest taki, że mniejszy team zaczął pracować wydajniej ;)

 

Od jakiegoś tygodnia regularnie katuję Infinite w PvP i muszę przyznać, że wsparcie to teraz kawał porządnej roboty - może nic ponad standardy branżowe, ale mecze "każualowe" odnajduję w moment, a i mapek jest naprawdę sporo. Czuć, że 343i nabrało wiatru w żagle i jeszcze ten materiał w PSXE o Polish Halo Community. :lapka: 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wkręciłem się ostatnio w multiplayer na PC. Chociaż zazwyczaj dostaje srogi wpierdol to bawię się świetnie. Oczywiście najlepszy tryb to bitwy zespołów.

Opublikowano

Ja ostatnio znów próbowałem pograć i 4 z 5 meczów grałem z amerykanami na pingu 120 więc nie ma sensu. Baza graczy w Europie jest nadal zbyt mała żeby komfortowo pykać w ciągu dnia.

Opublikowano
Teraz, UberAdi napisał:

Ja ostatnio znów próbowałem pograć i 4 z 5 meczów grałem z amerykanami na pingu 120 więc nie ma sensu. Baza graczy w Europie jest nadal zbyt mała żeby komfortowo pykać w ciągu dnia.

 

Grasz Rankedy, prawda? Ja miałem podobne problemy, więc przerzuciłem się na Team Slayer gdzie graczy znajduje w ciągu 30-60s, dobre pingi i wróciła mi przyjemność z gry.  

Opublikowano
2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Grasz Rankedy, prawda? Ja miałem podobne problemy, więc przerzuciłem się na Team Slayer gdzie graczy znajduje w ciągu 30-60s, dobre pingi i wróciła mi przyjemność z gry.  

Tak, grałem tylko rankedy.

W team slayer zaczynasz z BRem? Te inne tryby olewałem bo assault rifle jako początkowa broń całkiem zmienia gameplay.

Opublikowano
Teraz, UberAdi napisał:

Tak, grałem tylko rankedy.

W team slayer zaczynasz z BRem? Te inne tryby olewałem bo assault rifle jako początkowa broń całkiem zmienia gameplay.

 

Tak, BR albo AR (czasem obie), w zależności od mapy.

Opublikowano

Firefighta jeszcze nie dodali, prawda?

Opublikowano
  • Autor

w następnym sezonie będzie 

Opublikowano

Na Xboxie też tyle się czeka na jakis mecz rankingowy? Normalne bitwy drużyn znajduje mi natychmiastowo, natomiast na rankingowe czekam po kilka minut. Gra międzyplatformowa działa tylko na rankingowych? Lepiej mi w nich idzie więc chyba siekam graczy grających na padach :D 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Autor
W dniu 24.08.2023 o 09:58, Czoperrr napisał:

Na Xboxie też tyle się czeka na jakis mecz rankingowy

Też, polecam zwykle playlisty, o wiele więcej ludzi i przyjemniejsza rozgrywka

 

 

Sporo fajnych rzeczy w nowej akutalizacji 18 pazdziernika

 

Opublikowano
  • Autor

Do Forge trafi też zaawansowany system AI, który pozwoli tworzyć nowe mapy do Firefighta, tryby PvPvE i proste misje

 

firefight dostanie 9 map na start w tym 3 stworzone przez społeczność 

 

gameplay:

 

Opublikowano

Na rankedy czeka się długo, na te popularne playlisty to szuka szybko. 

Opublikowano
W dniu 14.10.2023 o 23:00, ASX napisał:

Do Forge trafi też zaawansowany system AI, który pozwoli tworzyć nowe mapy do Firefighta, tryby PvPvE i proste misje

 

firefight dostanie 9 map na start w tym 3 stworzone przez społeczność 

 

gameplay:

 

 

Dla mnie bomba. Boję się tylko, że to szybko zdechnie przez zbyt małą liczbę graczy.

 

Trzeba było zwolnić 1/3 studia żeby gra zaczęła dostawać konkretny content...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.