Opublikowano 13 czerwca 20195 l Autor Digital foundry omawia cutscenke i zachwyca sie detalami Co ciekawe wygląda na to że raytracing nie został zaimplementowany w tej prezentacji
Opublikowano 26 czerwca 20195 l Autor Cytat Release date: Holiday 2020 release for the entire Xbox family of devices, including Project Scarlett and Windows PCs When does it take place in the universe: It follows the Master Chief's story some time after Halo 5: Guardians' conclusion LAN: Halo Infinite will support LAN Splitscreen: Splitscreen is up and running internally Back in Black: Black undersuits will be in the game Flighting Programs: These opt-in flights will start small and slowly expand out until release PC: Flighting may come a little bit later for PC players, but we're treating it as a first-class citizen Player Customization: If you liked the level armor customization options in Halo: Reach, you will be pleased SR 152: Players who hit SR 152 in Halo 5: Guardians will receive a token of appreciation in Halo Infinite Pro Team: There is an internal Pro Team for Halo Infinite Kilka potwierdzonych informacji. Bardzo mnie cieszy powrót splitscreena
Opublikowano 29 lipca 20195 l https://content.halocdn.com/media/Default/home/343/lx0.0082711ly-0.0251671lz0.0000085-99ddb8f420eb4372922fa21859a2b8ca.mp3 W prezentacji na E3 był ukryty kod QR który prowadził do nagrania powyżej. W linku są również koordynaty do jakiegoś miejsca.
Opublikowano 17 sierpnia 20195 l Autor https://kotaku.com/halo-infinite-creative-director-leaves-company-1837312778 Gra wchodzi w ostatni etap produkcji, a dyrektor kreatywny opuszcza 343 W dniu 29.07.2019 o 21:31, blakuś napisał: https://content.halocdn.com/media/Default/home/343/lx0.0082711ly-0.0251671lz0.0000085-99ddb8f420eb4372922fa21859a2b8ca.mp3 W prezentacji na E3 był ukryty kod QR który prowadził do nagrania powyżej. W linku są również koordynaty do jakiegoś miejsca. Okazało się że to nagranie idealnie synchronizuje sie z ujęciem z trailera, ciekawe
Opublikowano 18 sierpnia 20195 l Ostatnia cześć z no sprint w multi to było H3 ponad dekadę temu. Fani prosili sie o remake i go nie dostali. Halo Reach 4 i 5 miały sprint tak wiec moze to dobra okazja zeby powrócić do korzeni na co wskazują pierwsze filmiki z kampanii
Opublikowano 19 sierpnia 20195 l W dniu 17.08.2019 o 06:56, ASX napisał: Gra wchodzi w ostatni etap produkcji, a dyrektor kreatywny opuszcza 343 Cytat Longo, an industry veteran who also served as creative director for Halo 5 I w sumie bardzo dobrze, że odszedł
Opublikowano 13 października 20195 l W dniu 19.08.2019 o 10:41, _Be_ napisał: I w sumie bardzo dobrze, że odszedł Gorzej , że osoba która miała go zastąpić też już opuściła 343 Industries. https://www.linkedin.com/in/maryshokesolson/ Czyżby gra wpadła w developerskie piekiełko?
Opublikowano 13 października 20195 l No to nieźle, gościu od kampanii odszedł, a typ który go zastąpił odszedł po kolejnych dwóch miesiącach xd
Opublikowano 13 października 20195 l W dniu 17.08.2019 o 09:59, MaZZeo napisał: Ta gra to będzie niewypał coś tak czuję
Opublikowano 13 października 20195 l Mam nadzieję, że multiplayer na tym nie ucierpi. Święta 2020 mam zamiar spędzić teambaggując ścierwiaków w PvP.
Opublikowano 13 października 20195 l Kampania singlowa w Halo Infinite interesuje mnie jak wybory lokalne w Tanzanii.
Opublikowano 13 października 20195 l Jak chcą, żeby ta marka kiedykolwiek powróciła do świadomości graczy, to lepiej niech nie wydają tego na launch Scarlett i popracują nad tą grą. Ostatnio znowu oglądałem trailery H5 i szczerze to bardziej podoba mi się design pancerzy power rangersów od 343i niż to co fundowało Bungie. Szkoda, że skupiają się na tym, co nie wymaga poprawy, bo mi pasował Locke. Większość narzekających żyje nostalgią i sami nie wiedzą czego chcą. Ja to bym chciał jakiś reboot. Zostawić tego MC w pizdu i napisać lepszą historię z nową grupą spartan.
Opublikowano 13 października 20195 l Bungie jest znowu wolnym strzelcem, niech ich kupią i dadzą markę Halo pod swoją opiekę z możliwością rozwijania własnych pomysłów na nowe gry. W mojej ocenie ciężko jest wziąć kultową markę po kimś i ją rozwijać w sensowy sposób. Jak dla mnie Bungie powinno być traktowane jak ND u Sony a nie zajechali ich z Halo przy 360 tak ,że tamci mieli dość tej marki.
Opublikowano 13 października 20195 l Biorąc pod uwagę to co zrobili i robią z Destiny to wcale nie byłby to dobry pomysł.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.