Skocz do zawartości

Halo Infinite

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3,5 tys.
  • Wyświetleń 531,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak komuś nie pasuje to nich nie gra i spierdala z tematu. Zauważyłem że na necie ludzie czepiają się tej gry i analizują wszystko co się da. Żadna inna grą nie była tak brana tak pod lupę jak Halo In

  • Gra jest automatycznie jebana i dostaje niższe oceny za to ze jest na xboxie. Ten sam tytuł na Switchu albo plejstejszon by miał wyższe oceny, to oczywiste.   -5% za bycie exem xboxa i -3% z

  • No bieganie po pustej kwadratowej hali z perkami. Zupelnie nic mi to nie przypomina. Nic a nic.  343 studio co robisz?  A kizwa kwadraty do multi Crunchuja nas. Musimy cos szybko wymys

Opublikowano
  • Autor

Digital foundry omawia cutscenke i zachwyca sie detalami

 

Co ciekawe wygląda na to że raytracing nie został zaimplementowany w tej prezentacji

Opublikowano
  • Autor

może być ciężko ;) 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
  • Autor
Cytat
  • Release date: Holiday 2020 release for the entire Xbox family of devices, including Project Scarlett and Windows PCs
  • When does it take place in the universe: It follows the Master Chief's story some time after Halo 5: Guardians' conclusion
  • LAN: Halo Infinite will support LAN
  • Splitscreen: Splitscreen is up and running internally
  • Back in Black: Black undersuits will be in the game
  • Flighting Programs: These opt-in flights will start small and slowly expand out until release
  • PC: Flighting may come a little bit later for PC players, but we're treating it as a first-class citizen
  • Player Customization: If you liked the level armor customization options in Halo: Reach, you will be pleased
  • SR 152: Players who hit SR 152 in Halo 5: Guardians will receive a token of appreciation in Halo Infinite
  • Pro Team: There is an internal Pro Team for Halo Infinite

Kilka potwierdzonych informacji.

 

Bardzo mnie cieszy powrót splitscreena

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
  • Autor

https://kotaku.com/halo-infinite-creative-director-leaves-company-1837312778

 

Gra wchodzi w ostatni etap produkcji, a dyrektor kreatywny opuszcza 343

W dniu 29.07.2019 o 21:31, blakuś napisał:

https://content.halocdn.com/media/Default/home/343/lx0.0082711ly-0.0251671lz0.0000085-99ddb8f420eb4372922fa21859a2b8ca.mp3

W prezentacji na E3 był ukryty kod QR który prowadził do nagrania powyżej.

W linku są również koordynaty do jakiegoś miejsca.

Okazało się że to nagranie idealnie synchronizuje sie z ujęciem z trailera, ciekawe

 

Opublikowano

Ostatnia cześć z no sprint w multi to było H3 ponad dekadę temu. Fani prosili sie o remake i go nie dostali. Halo Reach 4 i 5 miały sprint tak wiec moze to dobra okazja zeby powrócić do korzeni na co wskazują pierwsze filmiki z kampanii :popcorn:

Opublikowano
W dniu 17.08.2019 o 06:56, ASX napisał:

Gra wchodzi w ostatni etap produkcji, a dyrektor kreatywny opuszcza 343

 

Cytat

Longo, an industry veteran who also served as creative director for Halo 5

 

I w sumie bardzo dobrze, że odszedł :ragus:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W dniu 19.08.2019 o 10:41, _Be_ napisał:

 

 

I w sumie bardzo dobrze, że odszedł :ragus:

 

Gorzej , że osoba która miała go zastąpić też już opuściła 343 Industries.

https://www.linkedin.com/in/maryshokesolson/

 

Czyżby gra wpadła w developerskie piekiełko?

 

 

Opublikowano

No to nieźle, gościu od kampanii odszedł, a typ który go zastąpił odszedł po kolejnych dwóch miesiącach xd

Opublikowano
  • Autor

Co tam się odyebało xd

Opublikowano

Czy są jakieś nowe informacje na temat Halo 6 -Infinite

Opublikowano

Kampania singlowa w Halo Infinite interesuje mnie jak wybory lokalne w Tanzanii.

 

 

Opublikowano

Jak chcą, żeby ta marka kiedykolwiek powróciła do świadomości graczy, to lepiej niech nie wydają tego na launch Scarlett i popracują nad tą grą. Ostatnio znowu oglądałem trailery H5 i szczerze to bardziej podoba mi się design pancerzy power rangersów od 343i niż to co fundowało Bungie. Szkoda, że skupiają się na tym, co nie wymaga poprawy, bo mi pasował Locke. Większość narzekających żyje nostalgią i sami nie wiedzą czego chcą. Ja to bym chciał jakiś reboot. Zostawić tego MC w pizdu i napisać lepszą historię z nową grupą spartan.

Opublikowano

Bungie jest znowu wolnym strzelcem, niech ich kupią i dadzą markę Halo pod swoją opiekę z możliwością rozwijania własnych pomysłów na nowe gry. W mojej ocenie ciężko jest wziąć kultową markę po kimś i ją rozwijać w sensowy sposób. Jak dla mnie Bungie powinno być traktowane jak ND u Sony a nie zajechali ich z Halo przy 360 tak ,że tamci mieli dość tej marki. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.