Skocz do zawartości

Halo Infinite

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3,5 tys.
  • Wyświetleń 530,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak komuś nie pasuje to nich nie gra i spierdala z tematu. Zauważyłem że na necie ludzie czepiają się tej gry i analizują wszystko co się da. Żadna inna grą nie była tak brana tak pod lupę jak Halo In

  • Gra jest automatycznie jebana i dostaje niższe oceny za to ze jest na xboxie. Ten sam tytuł na Switchu albo plejstejszon by miał wyższe oceny, to oczywiste.   -5% za bycie exem xboxa i -3% z

  • No bieganie po pustej kwadratowej hali z perkami. Zupelnie nic mi to nie przypomina. Nic a nic.  343 studio co robisz?  A kizwa kwadraty do multi Crunchuja nas. Musimy cos szybko wymys

Opublikowano

To samo było chyba na X series. Kampania na szaro i trzeba było ręcznie ściągnąć jakiś język. Przynajmniej u mnie 

Opublikowano
  • Autor

Faktycznie zmiana języka pomaga

Opublikowano

Mi się wydaje że wydanie multi jako F2P to strzał w stope. Mimo że gameplay jest przyjemny to brakuje mi tego co miało już halo 4 czyli progress(tutaj poziom leci tak wolno że nie chce się nawet go wbijać , zresztą nie ma nawet po co) oraz zdobywanie nowych przedmiotów do personalizacji postaci która tutaj jest smutnie kiepska i ukryta za season pass-em. Do tego nie wiem czemu tak powoli im wszystko idzie i gra wydaje się kompletnie opuszczona przez tworców.

Opublikowano
  • Autor
12 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Najgorsze w tych nagrodach jest to, że elementów pancerza nie można dowolnie mieszać jak w H5 co potężnie, ale to potężnie demotywuje mnie do zbierania ich. :/ 

W sierpniowym patchu to naprawią.

Nie wiem ogóle co za debil wpadł na pomysł żeby ograniczyć kustomizacje do jednego zestawu części.

Opublikowano
  • Autor

Jakieś tam można, ale bez battle passa będziesz miał dostęp do znacznie mniejszej ilości pancerzy

Opublikowano
  • Autor

Jest crossplay, w trybach rankingowych możesz go wyłączyć. Ale tak szczerze  z własnego doświadczenia powiem, że gram głównie socjale i głównie na konsoli i nie dostrzegam by pecetowcy mieli jakąś przewagę. Patrząc po statystkach po kilkusetgodzinach spędzonych w grze, też nie widzę bym miał jakieś gorsze statsy niż w Halo 5, 4, Reach czy 3. 

Opublikowano

Halo Infinite, podobnie jak np. COD, ma bardzo mocny aim assist na padzie, który daje dużą przewagę, do tego stopnia, że nawet na PC ludzie grają na padach, żeby mieć aim assist, co w innych sieciowych fpsach jest nie do pomyślenia.

Edytowane przez tjery

Opublikowano
49 minut temu, SpacierShark123 napisał:

Panowie a jak jest z graniem na konsoli? Online grałem do tej pory na PC ale mam ochote pograć trochę na xonex i zastanawiam się czy ta gra przypadkiem nie ma crossplay i nie będzie losować mi graczy z myszką na konsolce?

 

Jest crossplay i jeśli grasz rankedy to na chwilę obecną jest jedynym trybem który pozwoli Ci w miarę komfortowo znaleźć grę. W przypadku pure controller jest nieco gorzej zaś ciężko jest znaleźć gry tylko dla M+K.

Opublikowano
3 godziny temu, SpacierShark123 napisał:

Panowie a jak jest z graniem na konsoli? Online grałem do tej pory na PC ale mam ochote pograć trochę na xonex i zastanawiam się czy ta gra przypadkiem nie ma crossplay i nie będzie losować mi graczy z myszką na konsolce?

W Halo jest odwrotnie. Grając na myszy masz duzo trudniej. Na padzie prawie nie grywam w zadne FPSy poza Halo a i tak sie wbiłem do Onyxu :pawel:

Opublikowano
  • Autor

 

Digital Foundry testuje coopa i... wersję na Steam Decka 

Opublikowano

Nie powiem od momentu jak wgłębiłem się w tryb sieciowy i przesiadłem się z PC na konsolke to gra mi się jak w stare dobre hejloł. Level w sumie fajnie wchodzi biorąc pod uwage że na każdy jest potrzebna taka sama ilość doświadczenia. Bardziej nie zrozumiałe jest dla mnie dlaczego punkty zdobyte w grze nie mają żadnego przełożenia więc tak naprawdę można "farmić" poziom odpalając grę i chowając się , dodatkowo tryb last spartan standing dość mi podpasował bo jest czymś świeżym w świecie BR. Dalej najbardziej boli mnie okrutnie mała ilość map i ich mała różnorodność no i pancerze pochowane za battle passem , plus taki że zakładam że jak wbije wysoki poziom i po prostu kupie Battle Pass to wszystko mi od razu wpadnie adekwatnie z moim poziomem. Mogli chociaż dać jakiś bonus dla posiadaczy wersji pudełkowej bo w sumie w pudełku jest tylko tryb kampanii a nie jak wcześniej pełny produkt.

Opublikowano
  • Autor

gdzieś w sierpniu

Opublikowano
  • Autor

Forge jeszcze nie ma ale ludzie grzebiąc w plikach gry już teraz tworzą takie rzeczy

 

Widziałem też, że ludzie tworzyli już nowe bronie, nowe mechaniki jak wzywanie bombowca czy barykadowanie pomieszczeń w stylu Zombie z Call of Duty i takie tam. Więc pod względem możliwości, ilości wyświetlanych obiektów z których można tworzyć lokacje, kreowania oświetlenia i modyfikacji oraz tworzenia różnych systemów, będzie to na pewno najbardziej rozbudowane i zaawansowane Forge w historii Halo.

Opublikowano

Panowie kupuje ktoś tutaj battle passy do Halo? Z tego co widziałem jakby kupić i zdobyć 100 poziom to idealnie zbieramy punktów na kolejny battle pass ale ciekawi mnie czy można bez spinania wbić ten 100 poziom bo bez weekly challenges exp jest znikomy.

Opublikowano
  • Autor
15 godzin temu, SpacierShark123 napisał:

Panowie kupuje ktoś tutaj battle passy do Halo? Z tego co widziałem jakby kupić i zdobyć 100 poziom to idealnie zbieramy punktów na kolejny battle pass ale ciekawi mnie czy można bez spinania wbić ten 100 poziom bo bez weekly challenges exp jest znikomy.

kupiłem battle passa i bez zwracania uwagi na challenge i bez spiny wbiłem, normalnie grając 100 poziom. 

 

btw. kolejne poziomy stworzone przez pojedynczego ziomka. 

Zdjęcie
Zdjęcie
a teraz porównajmy to do oficjalnych map z forge od 343 z Halo 5 
Halo 5 Guardians gra, poradnik, opis, tips and tricks - Akcji
no jest pewien postęp
 

btw. jeżeli kogoś interesują kulisy powstawania Halo Infinite to polecam wywiad Ted Price'a i Joe Staten, nie tylko dlatego nie często  się zdarza by szef  studia Playstation przeprowadzał wywiad z pracownikiem Xbox Game Studios, ale przede można się dowiedzieć dużo o pracach nad Infinite, o tym jak ewoluowała koncepcja gry, o tym że Infinite mogło mieć system system ulepszeń rodem z gier Ubisoftu czy Horizona gdzie trzeba zbierać skóry zwierząt by ulepszyć ekwipunek itp. 

 

Opublikowano

 

Ten nowy Forge to niezły ogień będzie ale 343 niech zatrudni te 2-3 osoby od tych przeróbek to im mapki zrobią do HI  :kekw:

 

Opublikowano
  • Autor

Niby beka ale 343 od lat zatrudnia najzdolniejszych twórców z Forge'a. Bardzo spoko pomysł na wyławianie talentów 

Opublikowano
  • Autor

trafiłem na taki filmik, będący zlepkiem cutscenek i przypominam sobie jak dobrze napisany jest Chief w Infinity, oczywiście na ile to możliwe w przypadku postaci, która zawsze chodzi w hełmie i wypowiada się wyłącznie onelinerami w stylu Terminatora. Fabuła w Infinite ma swoje wady, do dziś mimo skończenia gry kilka razy nie jestem do końca pewny o co chodziło z tym konserwatorium, czy tą nową rasą Endless. Ale to jak napisane są postaci, jak 343 udało się uczłowieczyć Master Chiefa, jak budowana jest relacja i zaufanie pomiędzy nim a Weapon, zasługuję to klasa. 

 

 

Opublikowano

Super scenariusz, świetnie napisane postacie, najzdolniejsi ludzie zatrudniani w firmie, no i najlepszy Forge jaki powstal - szczegolnie jak wezmiemy pod uwage możliwości, ilości wyświetlanych obiektów z których można tworzyć lokacje, kreowania oświetlenia i modyfikacji oraz tworzenia różnych systemów w plikach gry!

 

GOTY!

Spoiler

:dynia:

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.