Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał:

Niby słabo i tu i tu, a jakimś cudem 87 na meta i kilkadziesiąt nagród branżowych za singla i multi. 

Gra wciąż jest bardzo dobra, ale sposób w jaki jest wspierana po premierze, jak 343 leci w kilku z 10 miesięcznymi sezonami dodającymi do gry 2 mapy i tym że w grze wciąż brakuje podstawowych dla serii trybów jak kooperacja, infekcja, Forge to całkowita porażka i blamaż tego studia 

Ja fanem Halo nie jestem, fabuła HI lata mi koło nosa, co nie zmienia faktu że HI to świetna gra zarówno w multi jak i SP, tylko że to powinna być wizytówka Xboxa a to gra opóźniona o rok, to tragiczny pokaz na E3 2020, tego i tego nie ma na premierę mimo że obiecali, to tragiczne wsparcie po premierze 2-3 mapkami przez ROK  :kekw:  

 

Do tego 343 to wielkie studio, ma studnię ze złotem bez dna, dostało 6 lat, wsparcie innych ekip jak Coalition, później czyta człowiek po premierze HI że devi muszą odpocząć więc zawartość multi będzie później xDDD po roku dostajesz 2 mapki i kolejne dwie za rok, jak strzałem po mordzie. 

Ja wiem że polityka w MS się zmieniła, dać czasu ile trzeba i głaskać przemęczonych devów po głowie ale to chyba nie do końca dobry kierunek, obecnie 343 mi przypomina PD od Sony.

 

Opublikowano

Halo zdecydowanie zasługuje na coś więcej niż generyczną kampanię i kiepsko wspierany multi. Jeszcze na początku nożna byli mieć jakieś nadzieje, ale teraz patrząc po tempie prac to wolałbym żeby porzucili to 10 letnie wsparcie i żeby MS dał markę komuś innemu, kto przygotuje grę, która stanie się globalnym hitem i wzorem do naśladowania.
 

343 mając tylu pracowników nie ogarnia podstawowego wsparcia gry, to jest po prostu komiczne.

Opublikowano

Akurat CoD to zupełnie inna gra niż Halo zarówno w singlu jak i multi.  Żadne, choćby najlepsze Call of Duty nie zastąpi Halo. 

 

Dlatego ludzie nawet po premierze Modern Warfare nie zapomną o Halo i wciąż będą grali w tą tragicznie wspierane multi. Nie będzie to jakaś duża populacja. Bo rzeczywistość bardzo boleśnie zweryfikowała ambicje 343 które chciało rywalizować z Call of Duty. Ale ludzie będą grali i gra raczej nie umrze szybko.

  • Plusik 1
Opublikowano
3 minuty temu, Czoperrr napisał:

Może lepiej juz zaorać markę Halo i zająć się czymś nowym? Nic nowego w tym uniwersum już nie wymyślą. 

Spoko pomysł, ale jakie są alternatywy dla Halo? 

  • WTF 1
Opublikowano

No właśnie, więc może niech lepiej nie zamykają tego 343, ktore wypuszcza słabe gry z 87 punktami na meta. Bo potem jak w przypadku zamknięcia Evolution, potem będzie płacz że nie ma kto robić FPSów.

Wiadomo że są jeszcze goście z ID Software, Machinegames czy studia od Call od Duty ale jednak Halo różni się na tyle od innych fpsow na rynku, że porzucenie tej marki i zamknięcie studia pozostawiłoby pustkę.

  • Minusik 1
Opublikowano
5 godzin temu, ASX napisał:

Spoko pomysł, ale jakie są alternatywy dla Halo? 

Na konsoli może żadnych, na PC wystarczająco żeby sobie nie zawracać głowy tą grą.

 

13 godzin temu, ASX napisał:

Akurat CoD to zupełnie inna gra niż Halo zarówno w singlu jak i multi.  Żadne, choćby najlepsze Call of Duty nie zastąpi Halo. 

 

Dlatego ludzie nawet po premierze Modern Warfare nie zapomną o Halo i wciąż będą grali w tą tragicznie wspierane multi. Nie będzie to jakaś duża populacja. Bo rzeczywistość bardzo boleśnie zweryfikowała ambicje 343 które chciało rywalizować z Call of Duty. Ale ludzie będą grali i gra raczej nie umrze szybko.

Tak, bo wcale większość ludzi nie przeskakuje z jednej gry na drugą przy każdej dużej premierze nowego online shootera co roku :ragus: Chyba nie myślisz, że ludzie grający w Halo to 100% fanatycy katujący tą grę tylko dlatego, że to Halo.

To samo było z poprzednim Halo. Z Gearsami zresztą też. "Wielkie" tytuły pchane przez marketing Microsoftu a ich społeczność po chwili ucieka sobie grać w coś innego i stają się niszowymi grami online z ilością graczy mniejszą niż niektóre indie shootery z early accessu na PC.

 

Infinite to miał byc live service, spodziewałem się, że będzie to zrobione z pompą tak jak np. w Apex Legends gdzie nie sposób jest się nudzić albo narzekać na content właściwie od samego początku. Nie pykło i każdy to widzi. Właściwie to pewnie duża część ludzi sobie wróciła już właśnie na Apexa biorąc pod uwagę podobny TTK.

  • Plusik 2
Opublikowano
3 godziny temu, UberAdi napisał:

Tak, bo wcale większość ludzi nie przeskakuje z jednej gry na drugą przy każdej dużej premierze nowego online shootera co roku :ragus: Chyba nie myślisz, że ludzie grający w Halo to 100% fanatycy katujący tą grę tylko dlatego, że to Halo.

Nigdzie tak nie napisałem. Stwierdziłem tylko dlaczego Halo wbrew temu co napisałeś nie zostanie zapomniane po premierze kolejnego Call of Duty.  Będzie raczej w tak samo chuyowym stanie jak teraz. Nie będzie pewnie ani lepiej ani gorzej, ale ludzie wciąż będą grali w Halo. Jak chcesz możemy to zweryfikować za 3-4 miesiące.

 

Co do reszty zasadniczo sie zgadzam, ale trochę błędnie ekstrapolujesz wyniki Halo z PC na cały rynek. Bo gra ewidentnie lepiej sobie radzi na konsoli.

 

Btw. Porównanie 1 roku wsparcia Halo 5 i Infinity

aum7cmx5agl91.jpg

A doskonale pamiętam, jak 343 tłumaczyło na długo przed premierą, że zdecydowali się stworzyć nowy silnik, ponieważ praca na silniku Halo 5 miało być bardzo skomplikowane i przez to nowa zawartość do Halo 5 była dodawana tak "powoli". 

Slipspace miał niby rozwiązać ten problem, ale jak widać gówno z tego wyszło i jeśli porównać wsparcie popremierowe Infinity do Halo 5, Halo 4 ale nawet do Halo 3 czy Reach to Infinity wypada naprawdę tragicznie.

 

 

Opublikowano
W dniu 1.09.2022 o 20:13, Bzduras napisał:

Możesz grać online

Piszesz o multi czy o coopie online? Pytam bo już się pogubiłem. Jeśli dobrze pamiętam to coop miał być dodany do pół roku po premierze, a jego dalej nie ma i może wyjść według nowej road mapy w listopadzie(może wtedy ściągnę grę ponownie) albo dopiero w marcu(wtedy będę miał wyjebane po całości).

 

Multi mnie nie interere :lapka:

Opublikowano

Czyli to dalej nie ma coopa online? Okurfa, to już nie Sztum dla partaczy tylko tydzień diety na jedzeniu i piciu z Odry, jak przeżyją to mogą sobie iść do domu xD Nie, no to jest skandal kurwa

Opublikowano

co do splita to dalej działa glitch

2 godziny temu, Bzduras napisał:

Czyli to dalej nie ma coopa online? Okurfa, to już nie Sztum dla partaczy tylko tydzień diety na jedzeniu i piciu z Odry, jak przeżyją to mogą sobie iść do domu xD Nie, no to jest skandal kurwa

 

no nie ma skoro dają coopa na nowej road mapie

 

1662045534863.jpg.c35555616660b8caa41efce9433f5559.png

  • Smutny 1
Opublikowano

Tak dla przypomnienia jak niekompetentne jest 343

- na początku obiecywali że Infinite dostanie coopa na premierę

- potem powiedzieli że nie wyrobią się na premierę, ale coop zadebiutuje już na początku drugiego sezonu miesiące po premierze

- potem przedłużyli pierwszy sezon z 3 miesięcy na 6 miesięcy

- potem powiedzieli że coopa nie będzie na start drugiego sezonu 6 miesięcy po premierze ale w sierpniu 9 miesięcy po premierze

- a teraz ogłosili że jednak nie w sierpniu tylko w listopadzie i przy okazji skasowali lokalnego coopa.

 

Także totalna kompromitacja i nie dziwię się wam że trudno się w tym czasem połapać jak sie nie śledzi tego cyrku na bieżąco.

 

W ogóle tak sobie rozmyślam ostatnio o porażce Infinite i dochodzę do wniosku że 343 w ogóle nie rozumie sieciowego i społecznościowego aspektu Halo. 343 mówi że kluczowym aspektem Halo jest aspekt kompetetywny. Ale Halo to coś więcej niż tryby rankingowe tryby PvP i skillowe multi. Jednymi z najlepszych wspomnień jakie ludzie mają z Halo to nie trajhardowa rywalizacja online, ale właśnie wspólne przechodzenie kampanii w lokalnie lub w coopie, firefight, granie w różne wykręcone customowe tryby i mapy zrobione w Forge czy granie w bardziej luzackie tryby jak Infekcja i Griffball, tego wszystkiego brakuje w Infinite. A samym arena schooterem ciężko zatrzymać graczy na dłużej. Halo od wielu lat zawsze oferowało coś więcej niż tylko singiel i multi. A było raczej całą platformą którą można było ze znajomymi, bo gra miała niski próg wejścia, oferowała grę lokalna i wiele trybów pve i PvP przy których każdy mógł się dobrze bawić. Infinite to zatraciło.

 

 

  • Plusik 2
Opublikowano
W dniu 2.09.2022 o 01:51, ASX napisał:

Akurat CoD to zupełnie inna gra niż Halo zarówno w singlu jak i multi.  Żadne, choćby najlepsze Call of Duty nie zastąpi Halo. 

 

Dlatego ludzie nawet po premierze Modern Warfare nie zapomną o Halo i wciąż będą grali w tą tragicznie wspierane multi. Nie będzie to jakaś duża populacja. Bo rzeczywistość bardzo boleśnie zweryfikowała ambicje 343 które chciało rywalizować z Call of Duty. Ale ludzie będą grali i gra raczej nie umrze szybko.

 

Ja oczywiście mówię tylko za siebie, ale jako weteran Halo powiem, że Call of Duty mi już zastąpiło Halo, nie do pomyślenia parę lat temu.

 

Oczywiście to się zadziało od Modern Warfare 2019 wraz ze wzrostem jakości i nowym silnikiem, ale prawda jest taka że CoD już w każdym aspekcie bije u mnie to Halo. Przede wszystkim wsparcie gry to jest top branży, co chwila jest coś nowego, mapy, bronię, skiny (płatne bądź nie), przez co jest motywacja odpalania gry. Ale przede wszystkim już na premierę gra ma tyle zawartości, że wystarcza na długo. Nawet ten czerstwy CoD Vanguard na premierę miał około 20 map, teraz zdaje się 25. Można grać wiele dni, tygodni a i tak nie odkryjesz wszystkiego i nie znudzisz się.

 

Z Halo Infinite miałem wrażenie że już 1 dnia widziałem wszystko. Co z tego że sam gameplay jest dobry, parę map na krzyż (żadna na dodatek nie prezentująca jakieś wybitnej jakości) powodowało znudzenie już po paru godzinach. Na dodatek przez pół roku od premiery miałem do odblokowania hełmy i pancerze z Halo Reach, gry sprzed 10 lat, serio?

 

I oczywiście ten fakt o który mam wspomniałeś, czyli ja już mam dość try hardowania w grze którą odpalam by się zrelaksować, mimo ze dobrze sobie radzę to jednak grać przez cały czas na poziomie competitive powoduje u mnie ruch wymiotny. Z Modern Warfare mam wybór - mogę casualowo pobiegać i mieć fun, i po chwili przerzucić się na coś bardziej wymagającego. W Halo jestem cały czas na spinie i gram z kosmitami - nie mam już na to ochoty.

 

343 nie potrafi zrobić odpowiedniej ilości contentu, nie mówię już nawet o tej marchewce na kiju w postaci pancerzy, skinów ale ilość map woła o pomstę do nieba i odrzuca bo sprawia wrażenie że gra jest szkieletem której już się nie wspiera. Kiedyś standardem było +10 map i wypuszczanie paczek z kolejnymi 3 mapami co kwartał, teraz przedłużają sezon z jedną mapą z 6 do 9 miesięcy.

 

Jak tylko wyjdzie Modern Warfare 2 to Halo dla mnie będzie tylko gierką do okazyjnego odpalenia.

Opublikowano

Ja się zastanawiam nad jednym, to jest spore studio, chyba ze 400 osób + outsourcing, co oni tam robią, że dodanie 2 nowych map zajmuje im 8 miesięcy, nie mówiąc o innych zmianach. Czy większość studia pracuje nad jakimiś mega rozbudowanymi dodatkami do singla? No bo muszą coś robić i jak widać nie jest to zawartość do MP.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...