Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, ASX napisał:

złe informacje

 

Wut? Bardzo dobre wieści. Późno, ale lepiej teraz niż za 5 lat. Przecież ten "nowy" silnik to niewypał. 

 

Szczerze? Liczę tylko, że wypuszczą SP DLC. Z Infinite zrobią platformę do MP. A z SP zrobią kompletnie nowy produkt i reset serii.

Edytowane przez SnoD
Opublikowano

no nie wiem, koleś przez ostatnie lata odpowiadał za stworzenie nowego silnika. A teraz ta najbardziej doświadczona osoba odchodzi, nie wiem w co tym bardzo dobrego.

Jak poczytać artykuł Jasona Schreiera sprzed kilku miesięcy to wynika, że jednym z największych albo największym problemem w produkcji Infinite była struktura zatrudnienia, w ramach której Microsoft zatrudniał developerów na roczne lub dwuletnie kontrakty, bez możliwości ich przedłużenia, przez co ludzie którzy wreszcie nauczyli się pracować w podobno bardzo trudnym środowisku jakim jest silnik, który u źródła pamięta jeszcze czasy Bungie, musieli odchodzić ze studia. Więc sorry, ale trudno mi rozpatrywać odejście głównego architekta i najbardziej doświadczonej osoby jako bardzo dobrą informację, ale co ja tam wiem.

Opublikowano
4 minuty temu, ASX napisał:

przez co ludzie którzy wreszcie nauczyli się pracować w podobno bardzo trudnym środowisku jakim jest silnik pamiętający jeszcze czasy Bungie, musieli odchodzić ze studia

 

no ale Infinite powstawało na nowym silniku czy tym pamiętającym czasy Bungie, bo się gubię?

 

i jakbyś się zastanawiał dlaczego ludzi cieszy, że rozpada się zespół partaczy z 343i to wystarczy poczytać nasze opinie w tym temacie, ale i prześledzić drogę Halo Infinite od pamiętnego pokazu w 2020

Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

no ale Infinite powstawało na nowym silniku czy tym pamiętającym czasy Bungie, bo się gubię?

żaden silnik nie jest pisany od zera. Nikt nie skasuje wszystkiego i zaczyna od pierwszej linijki kodu.

Taki Unreal Engine 5 mimo, iż jest silnikiem oferującym znacznie większe możliwości możliwości niż 4, wciąż bazuje na swoich starych iteracjach. Tak samo jest ze SlipSpace, którego elementy wciąż pamiętają czasy Halo Reach i 3.

Opublikowano
Teraz, ASX napisał:

żaden silnik nie jest pisany od zera. Nikt nie skasuje wszystkiego i zaczyna od pierwszej linijki kodu.

Taki Unreal Engine 5 mimo, iż jest silnikiem oferującym znacznie większe możliwości możliwości niż 4, wciąż bazuje na swoich starych iteracjach. Tak samo jest ze SlipSpace, którego elementy wciąż pamiętają czasy Halo Reach i 3.

 

Cóż, rolą menadżerów i team leaderów było to aby doprowadzić grę do porządku, nieważne w jakich warunkach by byli, bo na tym polega ich praca. Przykro mi, że MS sam sobie włożył kij w szprychy, a beknie za to 343i, ale nawet z poprzednich Halo ludzie są bardzo średnio zadowoleni. To nie jest tak, że twórcom oberwało się za Halo Infinite, to raczej wypadkowa poczynań ostatnich trzech gier z serii gdzie najlepiej wyszło im już niemalże gotowe Halo Master Chief Collection które też miesiącami borykało się z problemami.

 

Face it ASX, ludzie chcą 343i out, bo Ci są zwyczajnie chujowym devem który nie udźwignął ciężaru marki. Jeśli coś w biznesie się nie sprawdza to się to zamyka albo zmienia.

 

i to właśnie (mam nadzieję) ma miejsce na naszych oczach

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Ale co tu ma do rzeczy czy się nauczyli nowego silnika czy nie jak ten w ogóle nie ma ficzerów wykorzystujących potencjał XsX. To jest Halo 5 w dynamicznym 4K. Jedziesz czołgiem i nie możesz przejechać przez 1 drzewo bo jest ono z betonu. Oświetlenie z wczesnego One. Efekty cząsteczkowe znikome. No ja bym podziękował takiemu architektowi za współpracę ;)

 

Może po prostu kierownictwo studia miało aż nazbyt ciepłe i pewne posadki w przeciwieństwie do szeregowego pracownika.

Edytowane przez SnoD
  • Plusik 2
Opublikowano

 

mimo, iż split-screen został oficjalnie skaskowany, to wciąż można go uruchomić  i w dodatku jak na zwykły glitch o dziwo działa on bardzo dobrze. Co tylko świadczy o niekompetencji 343 bo w zasadzie wydaje się on prawie skończony i gotowy do wydania. A ci zamiast go dopracować, postanowili go skasować 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał:

Jeszcze rok i będzie dwa razy więcej map niż na start. :reggie: 

Jak ta wyjdzie to chyba nawet już będzie tyle samo co w becie MW2. Mają tempo :obama:

Opublikowano

Lista nowych osiągnięć:

Cytat

Zdjęcie

fajnie że wracają typowe dla poprzednich Halo osiągniecia wymagające trochę kreatywności w grze typu zabij przeciwnika laserem górniczym

Opublikowano
2 minuty temu, easye napisał:

Najgorszy sort osiągnięć, pozniej ludzie latają po mapie i robią głupie pucharki zamiast grac.

Oj chyba ich nawet nie przeczytałeś, wszystkie te osiągniecia są do kampanii

Opublikowano

A to co innego.

 

Swoją drogą ktoś przypomni jak uruchomić multiplayer na konsoli, bo ściągnąłem i w trybie multi przycisk graj mam wyszarzaly. 

 

Widzę że parę miesięcy to wciąż za mało by naprawić błąd, który jest od premiery.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...