Skocz do zawartości

Halo Infinite

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor
2 minuty temu, UberAdi napisał:

Niesamowity feature. To tak jak np w takiej indie gierce deskorolkowej session która ostatnio wyszła. I prawdopodobnie setce innych gier od AAA po indyki xd

A jaka euforia będzie jak dojdzie możliwość zmiany pogody :obama: Jednak warto czekać.

dobra, ale skończ już z tym trajhardem. 

Pewnie nie zdajesz sobie sprawy, ale Forge to nie tylko zmiana pozycji słońca, ale również kreowania nowych map, cały system modyfikacji oświetlenia, tworzenia nowych map, cały system node'ów pozwalających na tworzenie nowych trybów, modyfikowanie broni czy tworzenie całych nowych mechanik gameplayowych. Pokaz mi tę setkę innych gier które dają daje takie możliwości, bo jedynę gry które ja znam, które oferują podobne możliwości to Dreams, albo Super Mario Maker 2. 

Gdybyś obejrzał coś więcej niż tylko kilkusekundowy gif ze słońcem i zapoznał się podlinkowanym materiałem  to pewnie mógłbyś o tym wiedzieć, ale zdecydowałeś się zostać ignorantem. 

  • Odpowiedzi 3,5 tys.
  • Wyświetleń 530 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak komuś nie pasuje to nich nie gra i spierdala z tematu. Zauważyłem że na necie ludzie czepiają się tej gry i analizują wszystko co się da. Żadna inna grą nie była tak brana tak pod lupę jak Halo In

  • Gra jest automatycznie jebana i dostaje niższe oceny za to ze jest na xboxie. Ten sam tytuł na Switchu albo plejstejszon by miał wyższe oceny, to oczywiste.   -5% za bycie exem xboxa i -3% z

  • No bieganie po pustej kwadratowej hali z perkami. Zupelnie nic mi to nie przypomina. Nic a nic.  343 studio co robisz?  A kizwa kwadraty do multi Crunchuja nas. Musimy cos szybko wymys

Opublikowano

No i co Ci z tego Forga będziesz grał na customach na tych mapach. Fajny bajer ale to tyle. Przecież im zajmie 2 lata wrzucenie jednej mapy z Forga do matchmakingu. Na wszystko jest za późno.

Opublikowano
  • Autor

Pierwsze mapy z Forge'a w matchmakingu pojawią się wraz dodaniem Forge czyli 7 listopada.

 

I tak pewnie będę  grał w customy, grałem customy w Halo 3, Reach i piątce i  fajnie to wspominam. 

Opublikowano

Zdaje sobie sprawę czym jest Forge i równie dobrze ten fragment

Cytat

ale również kreowania nowych map, cały system modyfikacji oświetlenia, tworzenia nowych map, cały system node'ów pozwalających na tworzenie nowych trybów, modyfikowanie broni czy tworzenie całych nowych mechanik gameplayowych

pasował by hmm np. do Garry's moda z 2006 xD

Miło Asax, że próbujesz tu jeszcze się jarać tym trupem ale możliwość zmiany oświetlenia w real timie to nie jest zupełnie nic ekscytującego w 2022.

Opublikowano
  • Autor
9 godzin temu, UberAdi napisał:

pasował by hmm np. do Garry's moda z 2006 xD

No to jeszcze wymień przynajmniej 199 takich gier w końcu pisałeś że są ich setki.

 

Jasne można próbować umniejszać Forge tak jak ty próbujesz to robić, wyciągając pojedynczy element i pytać, co w tym ekscytującego że można zmienić pozycję słońca? Czy co w tym ekscytujące że można modyfikować fizykę? Czy co w tym ekscytujące że można modyfikować i zmieniać tekstury obiektów? I tym podobne i tak dalej. Ale całościowo, Forge jako kompleksowy system narzędzi daje ogromne możliwości kreacji. Gracze Halo nie mają zbyt wielu powodów do optymizmu, ale akurat Forge jest jednym z niewielu pozytywnych promyków.

Opublikowano
  • Autor

miałem już nie grać, bo gra ma

- mało zawartości

- ciągłe problemy z desynchronizacją serwerów

- beznadziejny system progresji

1551453921_haloinfinite.thumb.jpg.a5481906943988767c86a9e9df608723.jpg

ale chyba jestem jakimś masochistą, bo pomimo tych problemów znów się wkręciłem i teraz gram  tylko w Halo.

Opublikowano

Mi jednak to Infinite się nie podoba, IMO najsłabsza odsłona zaraz po Halo Guardians. Nadal nie skończyłem kampani, odpalam i po 30 minutach wymiękam bo ten świat jest po prostu słabo wykonany. W multi nie gralem za długo.

Opublikowano

Opinia "na szybko". Po ponad 600h spędzonych z multiplayerem stwierdzam, że jest to top topów* jeżeli chodzi o Halo. Gejplej jest cudowny i wielka szkoda, że partacze z 343i nie dodają kontentu.

 

*każde warte splunięcia Halo jest topem. Halo 1/2/3/Infinite są tak różne w multi, że ciężko robić klasyfikację ale jakbym musiał to:

Halo 1/3>Halo Infinite>Halo 2

 

Halo 4 i 5 to gówno obesrane w multi i do tej pory nie ogarniam czemu przykładowo ten rzyg w piątce był wynoszony na piedestał na forumku. Tfu.

Edytowane przez Ins

Opublikowano
  • Autor

 

 

 

Opublikowano
  • Autor

eh aż się łęzka w oku zakręciła na koniec.... :nosacz2: 

Opublikowano

Kolejny raz Crowbcat  rozjebał...jezu  od 08:40 autentycznie sie wzruszyłem.
Pamiętam pierwsze Halo na splicie w 4 graczy , pamiętam wyczekiwanie na 2 część , demko z E3 2003 , pierwszego pirata który został rzucony ( chyba nawet po francusku xD )  i granie online przez bodajże  xbox connect(?)

A potem premiera 3 części i już meeega ostre granie  online na live ,przegadane noce na headsecie o boże 0_0

eh....

 

:frog:

Opublikowano

Myśle ze główna przyczyna stanu w jakim jest Halo obecnie było rzeczywiście zatrudnianie kontraktorów z dupy zamiast prawdziwych talentów.

 

jednakze wątpię by nawet z odpowiednim zapleczem gra była nadal na szczytach, Halo jest jakie jest i nie pasuje do obecnych trendów, a zmienianie szkieletu gry spowodowałoby wściekłość najwierniejszych fanów.

Opublikowano

Imo tu nie do końca chodziło o trendy bo dużo graczy dało tej grze szanse mimo że wcześniej Halo nie lubili. Sam znam takie 3 osoby z którymi na początku grałem i sama formuła i gameplay im się spodobały.

Chodzi o to, że gracze są olewani, poprawki wychodzą co kilka miesięcy i gra sprawia wrażenie opuszczonej przez devów, zapomnianej gry f2p jakich było wiele. 

Do tego dodajmy wpadki techniczne, crashe na turniejach, zmuszanie graczy do grania na oddalonych serwerach na pingu 150+ przez brak wyboru regionu, desync który mimo ich zapewnień nadal się zdarza, mała liczba map, przez długi czas niedziałające tryby, zupełny brak kreatywności jeśli chodzi o zaprojektowane skiny i elementy kosmetyczne, beznadziejny system XP i brak osobnego levelu poza battlepassami, same battlepassy słabiutke w porównaniu do konkurencyjnych gier itd.

 

No zyebali krótko mówiąc i wg mnie nie trzeba by było zmiany szkieletu gry.

Opublikowano

Zgadza się, ja jednak mówię ogólnie o tym jak seria jest traktowana od paru odslon

 

to co wymieniłeś tylko powody dla których Halo Infinite powinno być książkowym przykładem jak NIE tworzyć gry usługi w obecnych czasach

Opublikowano
  • Autor

 

Preview dwóch nowych map i nowego trybu który pojawi się 8 listopada.

 

A co do dyskusji, to zgadzam się z Mazzeo, wady które wymienił UberAdi są prawdziwe ale to nie np. słabo zaprojektowane skiny, czy słaby battle pass sprawił że Halo nie jest już na szczycie. Problem jest znacznie głębszy.

Wynika to raczej z tego że rynek się zmienił, jest o wiele większą konkurencja. Nie pomaga też fakt że 343 usilnie stara się zrobić z Halo grę super kompetetywną, gdy tymczasem Halo oprócz  sceny esportowej zawsze miało silny segment casualowy w którym nawet niedzielni gracze mogli się dobrze bawić w Griffballu czy Infekcji. Dziś Infinite tego nie ma, a segment ten zagospodarowały gierki w stylu Fortnite.

 

 

Opublikowano

image.png.fe034b8c6167e476251cd2d195f12c0e.png

 

wszystkiego nas z okazji 7 urodzin! ja bawiłem się elegancko cisnąc w co-opie z @tedi007

Opublikowano
  • Autor

Zly temat. 

A Halo 5 niestety ssało pałkę 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
  • Autor

 

Dzisiaj nowa aktualizacja.

Dodaje ona w skrócie:

- kooperacha do kampanii

- Forge 

- 2 nowe mapy 

- nowy asymetryczny tryb (Covert One Flag)

- nowy system zdobywania doświadczenia za każdy mecz

- przebudowany system wyzwań (od teraz nie trzeba grać w konkretny tryb by zaliczać wyzwania)

- dodali też opcje wyszukiwania graczy w taki sposób by preferowali graczy z naszego regionu

- i trochę nowych osiągnięć

 

 

 

Opublikowano

Pograłem trochę dziś i 

W dniu 8.11.2022 o 21:12, ASX napisał:

- 2 nowe mapy 

 

póki co nie widziałem na oczy - nadal wyszukiwało mecze na starych mapach

 

W dniu 8.11.2022 o 21:12, ASX napisał:

- dodali też opcje wyszukiwania graczy w taki sposób by preferowali graczy z naszego regionu

 

połowa meczy zagranych dzisiaj były z Meksykiem i piniem 100-130

 

Dodatkowo jak zobaczyłem DARMOWY Winter update Battle pass to zawyłem potężnie od flashbacków z 2010- kolejny raz kopiuj wklej z Halo Reacha i pora na csa. 

 

A jakbym był na tyle głupi by wydać pieniądze to w sklepie nadal jedynie kocie uszy do kupienia

 

343? Zejdzcie mi z oczu wy leniwe kurwy

Opublikowano
  • Autor
4 godziny temu, MaZZeo napisał:

póki co nie widziałem na oczy - nadal wyszukiwało mecze na starych mapach

Detachment normalnie jest w matchmakingu. Argyle usunęli bo mapa crashowała xD super kontrola jakości, brawo 343 :kekw: 

 

Opublikowano

taki zapierdol przy grze, że chłopy nawet nie miały czasu zagrać na nowej mapie xD

 

Opublikowano

Ta nowa mapka to rozumiem, że zrobiona w Forge przez jedną osobę? Bo wygląda obleśnie i amatorsko.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.