Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W typie Gearsow 5 - dystanse są względnie krótkie, a większa otwartość świata pozwala pokazac w pełnej krasie ten typowy dla Halo styl ciężkiego, wielkiego uzbrojenia czy pojazdów. Linka też bardzo pomaga poruszać się szybciej niż kiedykolwiek, a niektóre momenty z kampanii (pewna walka z bossem :fsg:) to top tej generacji.

 

Nie ma co słuchać hejterów, kawał porządnej gry.

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, Homelander napisał(a):

A jak wypada singiel? Halo 4 mi się mega podobał, a tutaj jak widzę hasła typu otwarty świat i rozwój postaci to dostaję dreszczy

 

To nie jest otwarty świat, bardziej pół-otwarte całkiem spore liniowe etapy. Nie wszędzie też jest dostęp od razu - odblokowują się z czasem.

 

Warto sprawdzić bo gameplay mistrzowski. Singiel ma pewne mankamenty, ale mi się grało generalnie super i wciągnąłem całą grę ciągiem.

Edytowane przez SnoD
Opublikowano
53 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Temat martwy jak i martwe jest multi Halo Infinite - na chwilę obecną, 11:11 CET najbardziej promowany tryb przewiduje 4min5sec oczekiwania na znalezienie gry, QuickPlay przy wszystkich standardowych trybach - ok. 2min5sec, ale to wciąż jedynie szacunki. Realnie ciężko jest znaleźć grę nawet z pełnym crossplayem.

 

Nie mogę za chuj wybaczyć Microsoftowi, że po fenomenalnym multi Halo5 dostaliśmy tak chujową promocję gry której nie pomogły z pewnością kontrowersje związane z kampanią player1.

 

Chuj wam na kurwę 343i.

Te kontrowersje z singlem z pierwszej prezentacji, jakoś nie przeszkodziły grze zebrać bardzo dobre recenzje i rekordowej popularności po premierze (jakieś ćwierć miliona grających jednocześnie na samym Steamie). Problemy zaczęły się po premierze, kiedy 343 nie było w stanie szybko i regularnie wypuszczać nowej zawartości, co jest kluczowe jeśli chcesz zatrzymać graczy przy GAASie. 

 

 

Opublikowano
24 minuty temu, Homelander napisał(a):

A jak wypada singiel? Halo 4 mi się mega podobał, a tutaj jak widzę hasła typu otwarty świat i rozwój postaci to dostaję dreszczy

Jak zastanawiasz się jak wypada owarty świat w Halo to wyobraź sobie najlepsze misję z Halo:CE jak Halo albo Silent Cartographer rozciągnięte na kilkanaście godzin. Z jednej strony zajebiście, bo to uwielbiane przez graczy misje, z drugiej strony jest to jednocześnie największa wada Infinite, bo cała gra męczy ten sam schemat do tego stopnia aż staję się męczący. 

Ten gameplay w otwartym świecie, z pojazdami, ratowaniem marines, swoboda jaką daje gra w podejściu do starcia, po prostu pasuje, bo zawsze pasował do Halo.

 

Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał(a):

na pewno się doczekamy. Tylko pewnie szykuje się kolejny soft reboot jak w przypadku każdego Halo od 343/Halo studios. 

Wiesz bardziej mi chodzi, że większość na forum ma koło 40 xd

  • Haha 3
Opublikowano
W dniu 18.02.2025 o 11:13, Paolo de Vesir napisał(a):

Temat martwy jak i martwe jest multi Halo Infinite - na chwilę obecną, 11:11 CET najbardziej promowany tryb przewiduje 4min5sec oczekiwania na znalezienie gry, QuickPlay przy wszystkich standardowych trybach - ok. 2min5sec, ale to wciąż jedynie szacunki. Realnie ciężko jest znaleźć grę nawet z pełnym crossplayem.

 

Nie mogę za chuj wybaczyć Microsoftowi, że po fenomenalnym multi Halo5 dostaliśmy tak chujową promocję gry której nie pomogły z pewnością kontrowersje związane z kampanią player1.

 

Chuj wam na kurwę 343i.

 

a grasz sam regularnie czy tak tylko teoretyzujesz? no gra ma 4 lata i popularność za sobą, ja sam po prostu przestałem grać po 250h grania regularnie przez 2 lata, znudziło się i tyle, co nie znaczy że gra jest zła.

Opublikowano
13 minut temu, MaZZeo napisał(a):

a grasz sam regularnie czy tak tylko teoretyzujesz? no gra ma 4 lata i popularność za sobą, ja sam po prostu przestałem grać po 250h grania regularnie przez 2 lata, znudziło się i tyle, co nie znaczy że gra jest zła.


Regularnie już nie, ale poświęciłem na tę grę sporo czasu na konsoli i pewnie paręnaście godzin na Steamie. Nie wiem czy tutaj mnie nie zawodzi pamięć, ale w takim Halo 5 również w lata po premiery regularnie grałem rankedy, a tutaj jest nędza. Po wielu tygodniach trzymania jej „na wszelki wielki” z najszczerszym bólem serca wyleciała z dysku. :( 

 

image.jpg

Opublikowano

No i sam widzisz, odpuściłeś więc dlaczego się dziwisz że inni odpuścili? Sorry to nie czasy Halo 3 albo Halo Reacha gdzie były 4-5 gier z sensownym multi na krzyż więc o każdej porze dnia i nocy miałeś mnóstwo graczy. Gra nadal jest z resztą wspierana, a zapewne teraz głównie hamburgery w godzinach wieczornych grają wiec szukaj szczęścia wtedy. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Wątpię developing Infinite i Slipspace jest już niemal całkowicie porzucony. A gra od dłuższego czasu jest na kroplówce z contentem robionym w Forge'u. Do dziś Infinite nie dostało też zawartości która była w plikach gry jeszcze przed premierą jak Falcon i nowy shotgun.  

 

Widać że od dłuższego czasu cała para idzie już tam w te projekty na Unrealu. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...