Homelander 2 511 Opublikowano wtorek o 10:55 Opublikowano wtorek o 10:55 A jak wypada singiel? Halo 4 mi się mega podobał, a tutaj jak widzę hasła typu otwarty świat i rozwój postaci to dostaję dreszczy Cytuj
Paolo de Vesir 9 524 Opublikowano wtorek o 11:00 Opublikowano wtorek o 11:00 W typie Gearsow 5 - dystanse są względnie krótkie, a większa otwartość świata pozwala pokazac w pełnej krasie ten typowy dla Halo styl ciężkiego, wielkiego uzbrojenia czy pojazdów. Linka też bardzo pomaga poruszać się szybciej niż kiedykolwiek, a niektóre momenty z kampanii (pewna walka z bossem ) to top tej generacji. Nie ma co słuchać hejterów, kawał porządnej gry. Cytuj
SnoD 2 407 Opublikowano wtorek o 11:08 Opublikowano wtorek o 11:08 (edytowane) 14 minut temu, Homelander napisał(a): A jak wypada singiel? Halo 4 mi się mega podobał, a tutaj jak widzę hasła typu otwarty świat i rozwój postaci to dostaję dreszczy To nie jest otwarty świat, bardziej pół-otwarte całkiem spore liniowe etapy. Nie wszędzie też jest dostęp od razu - odblokowują się z czasem. Warto sprawdzić bo gameplay mistrzowski. Singiel ma pewne mankamenty, ale mi się grało generalnie super i wciągnąłem całą grę ciągiem. Edytowane wtorek o 11:11 przez SnoD Cytuj
ASX 14 888 Opublikowano wtorek o 11:09 Autor Opublikowano wtorek o 11:09 53 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a): Temat martwy jak i martwe jest multi Halo Infinite - na chwilę obecną, 11:11 CET najbardziej promowany tryb przewiduje 4min5sec oczekiwania na znalezienie gry, QuickPlay przy wszystkich standardowych trybach - ok. 2min5sec, ale to wciąż jedynie szacunki. Realnie ciężko jest znaleźć grę nawet z pełnym crossplayem. Nie mogę za chuj wybaczyć Microsoftowi, że po fenomenalnym multi Halo5 dostaliśmy tak chujową promocję gry której nie pomogły z pewnością kontrowersje związane z kampanią player1. Chuj wam na kurwę 343i. Te kontrowersje z singlem z pierwszej prezentacji, jakoś nie przeszkodziły grze zebrać bardzo dobre recenzje i rekordowej popularności po premierze (jakieś ćwierć miliona grających jednocześnie na samym Steamie). Problemy zaczęły się po premierze, kiedy 343 nie było w stanie szybko i regularnie wypuszczać nowej zawartości, co jest kluczowe jeśli chcesz zatrzymać graczy przy GAASie. Cytuj
ASX 14 888 Opublikowano wtorek o 11:15 Autor Opublikowano wtorek o 11:15 24 minuty temu, Homelander napisał(a): A jak wypada singiel? Halo 4 mi się mega podobał, a tutaj jak widzę hasła typu otwarty świat i rozwój postaci to dostaję dreszczy Jak zastanawiasz się jak wypada owarty świat w Halo to wyobraź sobie najlepsze misję z Halo:CE jak Halo albo Silent Cartographer rozciągnięte na kilkanaście godzin. Z jednej strony zajebiście, bo to uwielbiane przez graczy misje, z drugiej strony jest to jednocześnie największa wada Infinite, bo cała gra męczy ten sam schemat do tego stopnia aż staję się męczący. Ten gameplay w otwartym świecie, z pojazdami, ratowaniem marines, swoboda jaką daje gra w podejściu do starcia, po prostu pasuje, bo zawsze pasował do Halo. Cytuj
Basior 1 159 Opublikowano wczoraj o 12:00 Opublikowano wczoraj o 12:00 Single jest fajne, bardzo miło się grało. Polecam. Ciekawe czy doczekamy się następnej częsci Cytuj
ASX 14 888 Opublikowano wczoraj o 12:17 Autor Opublikowano wczoraj o 12:17 na pewno się doczekamy. Tylko pewnie szykuje się kolejny soft reboot jak w przypadku każdego Halo od 343/Halo studios. Cytuj
Basior 1 159 Opublikowano wczoraj o 13:19 Opublikowano wczoraj o 13:19 Godzinę temu, ASX napisał(a): na pewno się doczekamy. Tylko pewnie szykuje się kolejny soft reboot jak w przypadku każdego Halo od 343/Halo studios. Wiesz bardziej mi chodzi, że większość na forum ma koło 40 xd 3 Cytuj
MaZZeo 14 415 Opublikowano wczoraj o 14:23 Opublikowano wczoraj o 14:23 W dniu 18.02.2025 o 11:13, Paolo de Vesir napisał(a): Temat martwy jak i martwe jest multi Halo Infinite - na chwilę obecną, 11:11 CET najbardziej promowany tryb przewiduje 4min5sec oczekiwania na znalezienie gry, QuickPlay przy wszystkich standardowych trybach - ok. 2min5sec, ale to wciąż jedynie szacunki. Realnie ciężko jest znaleźć grę nawet z pełnym crossplayem. Nie mogę za chuj wybaczyć Microsoftowi, że po fenomenalnym multi Halo5 dostaliśmy tak chujową promocję gry której nie pomogły z pewnością kontrowersje związane z kampanią player1. Chuj wam na kurwę 343i. a grasz sam regularnie czy tak tylko teoretyzujesz? no gra ma 4 lata i popularność za sobą, ja sam po prostu przestałem grać po 250h grania regularnie przez 2 lata, znudziło się i tyle, co nie znaczy że gra jest zła. Cytuj
Paolo de Vesir 9 524 Opublikowano wczoraj o 14:39 Opublikowano wczoraj o 14:39 13 minut temu, MaZZeo napisał(a): a grasz sam regularnie czy tak tylko teoretyzujesz? no gra ma 4 lata i popularność za sobą, ja sam po prostu przestałem grać po 250h grania regularnie przez 2 lata, znudziło się i tyle, co nie znaczy że gra jest zła. Regularnie już nie, ale poświęciłem na tę grę sporo czasu na konsoli i pewnie paręnaście godzin na Steamie. Nie wiem czy tutaj mnie nie zawodzi pamięć, ale w takim Halo 5 również w lata po premiery regularnie grałem rankedy, a tutaj jest nędza. Po wielu tygodniach trzymania jej „na wszelki wielki” z najszczerszym bólem serca wyleciała z dysku. Cytuj
MaZZeo 14 415 Opublikowano wczoraj o 15:01 Opublikowano wczoraj o 15:01 No i sam widzisz, odpuściłeś więc dlaczego się dziwisz że inni odpuścili? Sorry to nie czasy Halo 3 albo Halo Reacha gdzie były 4-5 gier z sensownym multi na krzyż więc o każdej porze dnia i nocy miałeś mnóstwo graczy. Gra nadal jest z resztą wspierana, a zapewne teraz głównie hamburgery w godzinach wieczornych grają wiec szukaj szczęścia wtedy. 1 Cytuj
Moldar 2 310 Opublikowano wczoraj o 17:57 Opublikowano wczoraj o 17:57 Ostatnio to doszło do jakiegoś powrotu i sporo mają wrzucić w następnych tygodniach. Chyba szykują się na ps5 1 Cytuj
ASX 14 888 Opublikowano wczoraj o 18:10 Autor Opublikowano wczoraj o 18:10 Wątpię developing Infinite i Slipspace jest już niemal całkowicie porzucony. A gra od dłuższego czasu jest na kroplówce z contentem robionym w Forge'u. Do dziś Infinite nie dostało też zawartości która była w plikach gry jeszcze przed premierą jak Falcon i nowy shotgun. Widać że od dłuższego czasu cała para idzie już tam w te projekty na Unrealu. Cytuj
Paolo de Vesir 9 524 Opublikowano 23 godziny temu Opublikowano 23 godziny temu Jezusie, jeśli to będzie na UE5 to już w ogóle koszmar. xd Przez chwilę liczyłem, że może faktycznie na PS5 trafi Infinite co zapewniłoby dopływ graczy do multi, ale będzie to pewnie MCC - bez sensu wydawać coś od części szóstej. Cytuj
ASX 14 888 Opublikowano 23 godziny temu Autor Opublikowano 23 godziny temu Tak, będzie MCC, a potem pewnie dopiero ten remake CE na UE5 trafi na PS5 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.