Opublikowano 25 listopada 20177 l No pewnie chodzi o pływającą rozdzielczość. Co nie wyjdzie, fabularnie będzie padaka, tak to jest jak ciągnie się historie jednego bohatera, już bym wolał jakiś restart serii przyjąć.
Opublikowano 25 listopada 20177 l Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: Rozwiń proszę. Ale co tu rozwijać, cofnij się do mojego posta i zobacz z jakimi problemami borykało się Halo 5. Piątka miała zdecydowanie krótszy czas dewelopingu niż te 3 lata, które minęły pomiędzy premierami kolejnych części.
Opublikowano 25 listopada 20177 l Autor Na premierę brakowało wielu ważnych ficzerów. Nie było Forge, Theatre, Social playlist, BTB, czyli rzeczy dla których wiele osób kupowało Halo. Nic dziwnego że fani byli wkurzeni i posypały się niskie oceny.
Opublikowano 25 listopada 20177 l Fabularnie ja nie wierzę aby 6 była jakaś wybitna. 5 była strasznie napisana. Na pewno powróci koop po tej (pipi)burzy o jego brak. Mam nadzieje na jakiś bardziej zróżnicowany gameplay w kampanii bo w 5 wynudziłem się strasznie.
Opublikowano 25 listopada 20177 l gdyby 343 wykorzystało potencjał tego i wydarzeń z HW2 to przebiliby Halo 3...
Opublikowano 28 listopada 20177 l Autor Kolejna bardzo wiadomość do 343 Industries dołączył właśnie Jeremy Cook odpowiedzialny za artstyle w Halo Wars 2. Gdzie wykonał świetną robotę przywracając wiele klasycznych można powiedzieć wręcz IKONICZNYCH elementów dizajnerskich do Halo, przywracając HW2 właściwą oryginalną tożsamość zagubioną gdzieś w okolicach Halo 4. Na dowód nagranie z YT z początku tego roku nie muszę mówić chyba że fani już teraz są wniebowzięci. Jeszcze chyba żadna gra nie spełniła tylu oczekiwań jeszcze przed oficjalną premierą
Opublikowano 28 listopada 20177 l no fatalna wiadomość, jeśli znowu wróci ten kiczowaty, kolorowy design rodem z power rangers i kolorowych krasnali i przyzna to wielu graczy.
Opublikowano 28 listopada 20177 l Ja jednak chyba wolę design z 4 i 5. Ważne aby core gameplayu był taki jak w 5, ewentualnie lekko usprawniony.
Opublikowano 28 listopada 20177 l Autor ogólnie zostałem chyba źle zrozumiany. Przyjście jednej osoby do 450 osobowego studia nie oznacza automatycznie powrotu do kiczowatego stylu starych części Halo. Sparth (Halo 4 i Halo 5) dalej zajmuje stanowisko Lead Concept Artist w 343. Więc klimat art design w dużej mierze pozostanie bez zmian i bardzo dobrze bo koleś jest genialny. Requiem w Halo 4 czy Genesis w Halo 5 to wspaniale wyglądające lokacje chodzi o to że 343 zatraciło gdzieś ten stary sznyt z Bungie związany z projektowaniem przeciwników, lokacji. Projekty Bungie były zawsze bardzo wysmakowane, pozbawione zbędnych elementów, ich forma była czysta. Projekty 343 są często zbyt chaotyczne, jak to się mówi overdesigned tj. przeprojektowane. Spójrzcie na Marines z Halo 5 poprzedniego posta, ile posiadają zbednych elementów, w zasadzie można byłoby wyrwać ich z gry i wstawić do dowolnego dzieła Sci-Fi i nikt by się nie zorientował. Inne przykłady: <- wysmakowana ikoniczna jednostka <- generyczny przeciwnik pozbawiony stylu i jeszcze te nóżki chodzi o to teraz żeby podobnie jak w Halo Wars 2 połączyć najlepsze cechy obu tych stylów Edytowane 28 listopada 20177 l przez asax
Opublikowano 28 listopada 20177 l Asax wiesz o czym mowa, większość graczy przyzna że design H4/5 wciąga nosem ten dziecinny kicz z poprzednich części, zarówno świat, bronie jak i postacie i wrogowie, może się spierać co do Forerunnerów tylko.
Opublikowano 28 listopada 20177 l No nieee wiem, mi tam design krasnali najbardziej w 2, 3, 4 odpowiadał. Ten ulung z 5 nie ma startu. To samo tyczy się Elitów Edytowane 28 listopada 20177 l przez Hum
Opublikowano 28 listopada 20177 l Autor No ja się zgadzam. W większości wciąga nosem(tak jak pisałem wcześniej) , ale brakuję mu tej truskawki na torcie, tej ikoniczności i duszy starych części
Opublikowano 28 listopada 20177 l Design UNSC - Bungie i Creative Assembly > 343 Desing Covenantów - 343 > Bungie i Creative Assembly Ogólnie naprawdę dziwnie wygląda ta niekonsekwencja w designie w tej serii, nie rozumiem dlaczego wrócili do designu Bungie w Halo Wars 2, szczególnie że w Halo 6 na 99% powitamy znowu design 343.
Opublikowano 29 listopada 20177 l Daddy, większość graczy zgodzi się co do tego, że 343 nie potrafi w design. Jedyne co im wyszło to lokacje forerunnerów. Chociażby ta słynna, nieszczęsna wyrzutnia rakiet pokazuje, jak mało wyrachowania mają graficy z 343. Zresztą, design Bungie nadawał odmiennego charakteru serii. Niepowtarzalności, którą zaczęliśmy tracić w czwórce, a w piątce to już wszystko poszło się kichać. 343 poszli drogą rewolucji, a nie ewolucji. I to był błąd. Inaczej np postępuje Coalition, którzy jak najbardziej potrafią zachować graficzno designerski klimat GoW'a.
Opublikowano 30 listopada 20177 l Autor Geoff Keiglhley w podcascie Kotaku zdradził że na najbliższej gali Game Awards pokażą: Cytat 30 second cg teaser trailer for insane franchise sequel number 6 Edytowane 30 listopada 20177 l przez Playstation
Opublikowano 30 listopada 20177 l Kiedy te game awords? Muszę przygotować chusteczki higieniczne i lubrykant
Opublikowano 30 listopada 20177 l to będzie soul calibur #dreamcrusher Edytowane 30 listopada 20177 l przez MaZZeo
Opublikowano 30 listopada 20177 l Ale, alllee Frank O'Connor jeszcze na starym gafie(tfffuu) wypowiadał się, że w tym roku nie zobaczymy żądnej zapowiedzi Halo 6. Więc zluzujcie majty, bo dorito pope co roku hajpuje co to na jego imprezie nie będzie, a potem same rozczarowana i dobry materiał dla CrowbCat'a na przeróbki. Żeby nie było, zapowiedź Halo 6 to byłoby coś pięknego, jakaś beta w kwietniu i Edytowane 30 listopada 20177 l przez zloto
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.