Skocz do zawartości

Halo Infinite

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3,5 tys.
  • Wyświetleń 527,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Jak komuś nie pasuje to nich nie gra i spierdala z tematu. Zauważyłem że na necie ludzie czepiają się tej gry i analizują wszystko co się da. Żadna inna grą nie była tak brana tak pod lupę jak Halo In

  • Gra jest automatycznie jebana i dostaje niższe oceny za to ze jest na xboxie. Ten sam tytuł na Switchu albo plejstejszon by miał wyższe oceny, to oczywiste.   -5% za bycie exem xboxa i -3% z

  • No bieganie po pustej kwadratowej hali z perkami. Zupelnie nic mi to nie przypomina. Nic a nic.  343 studio co robisz?  A kizwa kwadraty do multi Crunchuja nas. Musimy cos szybko wymys

Opublikowano
  W dniu 25.08.2020 o 19:22, Nemesis napisał(a):

Oby te plotki z przeniesieniem gry tylko na XSX były prawdziwe. Kibicuje tej grze mimo tego, że wolę design Halo 4/5 niż ten z Combat Evolved. 

Każdy by chciał ale wątpię. Raczej będą forsować to na one za wszelką cenę. 

Opublikowano

Daliby sobie już z luz z tym One i całkowicie przeszli na Series X. A tak, chcą zadowolić wszystkich a póki co nie wychodzi. Z drugiej strony, fani Bungie-style sami są sobie winni. Od lat naciskali studio na powrót do klasyki to teraz mają. 

Opublikowano
  • Autor

dobrze że chociaż sprint zostawili :obama: bo też były duże naciski aby z niego zrezygnowali

Opublikowano
  W dniu 26.08.2020 o 07:45, ASX napisał(a):

dobrze że chociaż sprint zostawili :obama: bo też były duże naciski aby z niego zrezygnowali

Mam nadzieję, że te (pipi)one ground poundy wywalą, a ten sprint to w sumie niektórym potrzebny głównie do Spartan chargy, jeśli standardowe poruszanie byłoby szybsze to też mogli by z niego zrezygnować. U niektórych sprint wyłącza myślenie i dostają syndromu ADHD. 

Opublikowano
  • Autor

Joseph System były pracownik Bungie który odpowiadał za scnariusze w Halo CE, Halo 2, 3 i odst wraca do prac nad Halo

 

Edytowane przez ASX

Opublikowano

Czyli co...obok ewidentnie i bezsprzecznie zwalonej grafy trzeba jeszcze fabułę poprawiać? 2021 jako data premiery? No raczej nie...

Opublikowano
  • Autor

wcześniej był scenarzystą, teraz będzie dyrektorem odpowiedzialnym za całą kampanie

Opublikowano

To oni chcą jeszcze kampanie zmieniać teraz? Gra miała wyjść za dwa miechy a teraz ją robią od nowa?

Opublikowano
  • Autor
  W dniu 27.08.2020 o 09:16, Paolo de Vesir napisał(a):

Mają plan 10-cio letniego wsparcia Halo infinite, więc w 2021/2022 wersja z kampanią (lub jej fragmentem), a potem wzorem Destiny dodawanie contentu na bieżąco.

tzw. GAAS a po polsku Gra Jako Usluga.

 

Singiel w Halo Infinite  nie będzie kończyć się na obejrzeniu napisów końcowych, bo po premierze mają być regularnie dorzucane nowe rozdziały historii. Więc developerzy będą mieli dużo pracy na najbliższe lata  (o ile oczywiście gra wypali i ludzie będą w nią grali)

Opublikowano
  W dniu 27.08.2020 o 10:01, ASX napisał(a):

Singiel w Halo Infinite  nie będzie kończyć się na obejrzeniu napisów końcowych, bo po premierze mają być regularnie dorzucane nowe rozdziały historii.

 

Czyli wydajemy 1/4 gry za full price.

Opublikowano
  • Autor
  W dniu 27.08.2020 o 10:03, Paolo de Vesir napisał(a):

 

Czyli wydajemy 1/4 gry za full price.

skąd wiesz ile zawartości będzie na premiere?

Opublikowano

Powiedzmy, że po tym co zobaczyłem i co do tej pory oferował praktycznie każdy GAAS tej generacji jest to przekonanie graniczące z pewnością, ale może tym razem się uda. 

 

Kurcze, żeby tak spróbować np. wydać kompletną grę na premierę, z pełną zawartością i tylko dodawać ew. DLC, gdyby tylko tak się dało. hmmm

Edytowane przez Paolo de Vesir

Opublikowano
  • Autor

może się uda, kto wie. Ja byłbym bardziej niż zadowolony gdybym dostał kampanie na start na ok 20h a potem dorzucaliby regularnie nowe misje.

Opublikowano

Jeśli to będzie pełna, zamknięta 20h historia to będzie wręcz fantastycznie i posypię główę popiołem w uznaniu doskonałego GAAS. Tyle, że na razie to jesteśmy na etapie tego czy ten cross-generacyjny twór w ogóle zostanie zrealizowany.

Edytowane przez Paolo de Vesir

Opublikowano
  W dniu 27.08.2020 o 10:19, Paolo de Vesir napisał(a):

Jeśli to będzie pełna, zamknięta 20h 

20h w open worldzie? Może być nudno z masą powtarzalnych misji. Z 10-15 styknie, tylko takie intensywne. 

Opublikowano

 

To będzie casus FFXV? Dramat w takim razie.

Opublikowano

Jakby ktoś się zastanawiał czemu sytuacja z Halo wygląda tak a nie inaczej:

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.