Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, Gregorius napisał:

Multi pewnie 2022 w takim razie jak ma być osobnym bytem f2p

multi będzie na premiere

 

screeny z multi:

hi-multiplayer-map-1-4k-03a0b43b63454dc6

hi-multiplayer-map-2-4k-9acaa62eec3a434f

hi-m41-spnkr-4k-b918161c94c54b769d6ce51d

hi-watchdog-armor-coating-ar-1920x1080-5

hi-splinter-desert-coating-1920x1080-f82

hi-s7-sniper-1920x1080-27bd21bb8bf547d7a

 

o poprawkach graficznych:

Cytat

Much of the feedback we heard from the community aligned with our own views and work we were already committed to doing around things like indirect lighting, material response, foliage and tree rendering, clouds, level-of-detail transitions, and character fidelity. Still, the feedback was humbling, and it also pushed us to look at additional opportunities for improvement.

 

Cytat

Some of the key areas of progress include better quality of global illumination, ambient occlusion, shadows, volumetric lighting, sky, and atmosphere. We have also addressed issues with our GPU-driven rendering and texture streaming solution that should mitigate the LOD popping and texture quality issues that were prevalent in the July demo.

Cytat

Firstly, there’s been a lot of work done re-tuning our dynamic lighting values to add more punch and contrast to the image. These included adjustments to our sun intensity, fog/atmosphere, and the addition of color grading which did not make it into the July gameplay demo.

We’ve improved some of our materials to get more specular response, more wear-and-tear on weapons/vehicles, more fidelity in our characters, and more macro breakup on large surfaces like rocks, terrain, and the hex walls. We’re now also getting more of our textural detail coming through to the final frame thanks to a sharpening process that our graphics team have added. This helps offset some of the natural blurring of temporal anti-aliasing and it certainly helps our assets shine.

 

Cytat

We’ve made significant improvements on our foliage, trees and grass, both in terms of rendering, fidelity and how we maintain that over distance, but this is another area still being worked on and fidelity will further improve. We’re excited to show you as soon as we’re able to bring things together and showcase the work in the best light.

 

i całe 2 akapity o poprawkach dotyczących Craiga xd

Cytat

I can confirm that the facial animation on NPCs was not fully implemented in that build, which resulted in Craig’s incredibly deadpan/lifeless look. All characters are modelled in a neutral pose, prior to blendshapes & animation being applied. So, poor old Craig was never intended to be seen in that condition which is not something that was evident during the gameplay. It was only later, in the close-up freeze frame of his one bad moment, where it came to light and the legend of Craig was born.

There’s been further work done on the material fidelity and more variety added for Brute faces, we’re also working to add some hairdos and beards which was something we hadn’t gotten to in July. So, whilst we have come to love our dear old Craig, he’s certainly undergoing a significant makeover.

 

  • Lubię! 1
Opublikowano

Wszystko spoko chociaż spodziewałem się jednak wiosny/lata.

Halo zawsze na prosie.

No i to, że potrafią tak z ironią pisać o Craigu bardzo na plus.

 

Jedyne co się zastanawiam to co z XOne'm.

Nie żebym planował w to grać, ale może to być mocno problematyczne dla nich.

Opublikowano
1 minutę temu, Basior napisał:

Jedyne co się zastanawiam to co z XOne'm.

Nie żebym planował w to grać, ale może to być mocno problematyczne dla nich.

 

Posługując się analogią - mniej więcej to co PS5 przy premierze Milesa Moralesa na PS4.

 

Zastanawiam się czy uda się chłopakom odratować tę grę, bo o ile jestem spokojny o multiplayer tak tytuł miał pod górkę, a pandemia nie jest nikomu na rękę. No i wciąż zastanawia mnie kto dopuścił to demo do publicznej prezentacji. Czy Spencer nie wiedział?

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Btw nie mieli dawać jakiegoś większego info 17.12.2020? Kolejny poślizg? Czy spencer kazał zamknąć mordy po tym niesławnym pokazie? 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

ale wiecie że te zapisy do Insidera to nic nowego i ten program funkcjonuje od miesięcy, jeśli nie lat? a o tym że Halo Infinite będzie można ograć przed premierą w tym programie, samo 343 mówiło już wiele miesięcy temu?

Opublikowano (edytowane)
21 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

YES!! @lpcl to jak tam mordo? :ogor: 

O kurwa, tylko lipa, że przez insajdera, a nie dobra myślałem, że to inny insider. 

W sumie teraz już sam nie wiem bo napisali przy tym zapisywaniu, że ten insajder xboxów będzie potrzebny. Najwyżej zainstaluje jak będzie ta beta. 

Edytowane przez lpcl
Opublikowano

Łajbą pod nazwą Halo Infinite, kieruje teraz Joe Staten, ostatnio oddelegowany do ratowania Crackdowna 3 więc to prawdziwy strażak

 

  • Haha 1
Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

no ale Crackdowna to nie uratował

Samo wydanie tej gry po tylu latach developerskiego piekła było sukcesem

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...