Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No zamknęła a przymierze dalej się przewija xd Właśnie chodzi o to ,że ten nowy wątek jest meh i nie w stylu tej serii a same misje nieciekawie poprowadzone. Pod względem kampanii jest ogromny regres, co do multi się nie wypowiem bo się na nim nie znam. To samo z serią Gears of War, kampania z odsłony na odsłonę coraz gorsza. Wydaje mi się ,że nowe studia po prostu nie czują tak dobrze marki jak twórcy. Studia mogą zagonić do innych gier i może dać odpocząć marce albo w związku z ostatnimi zakupami dać komuś innemu popracować nad rozwojem Halo albo GoW.

  • Plusik 2
Opublikowano

Z jednej strony to kwestia tego, że stare rzeczy nam się bardziej podobają a z drugiej, że nie da się zrobić tego w ten sam sposób co 15 lat temu. Inni ludzie, gracze, świat też się zmienia. Mnie też te girl power i mięczaki nie za bardzo pasują w gearsach ale cała reszta jest ok (grafika, gameplay. Z kolei ile można mielić te biedne locusty i wskrzeszać je z grobu? W każdym razie trzeba by jakiegoś dobrego scenarzysty do tych serii. 

Opublikowano

najważniejsze ze nie bedzie Locka i jego bandy przynajmniej mam taka nadzieje, powrót do starego designu sam nie wiem trochę słabo ze się ugięli pod naciskiem piwniczakow xD mi design z 4 i 5 nie przeszkadzał. Chciałbym żeby singiel był zrobiony z takim samym rozmachem zrobiona jak w Halo 3. aaa no i żeby multi było jeszcze lepsze niż 5 i będzie można wsiąknąć na kolejne godziny 

  • Plusik 1
Opublikowano
2 godziny temu, kubson napisał:

najważniejsze ze nie bedzie Locka i jego bandy przynajmniej mam taka nadzieje, powrót do starego designu sam nie wiem trochę słabo ze się ugięli pod naciskiem piwniczakow xD mi design z 4 i 5 nie przeszkadzał. 

a to potwierdzone że nie będzie? HI chyba ma być kontynuacją H5.

 

Ozyrys czy jak im tam, co za tragiczne postacie :sapek: teraz jeszcze dojdą krasnale i małpy z 2006

Opublikowano

https://www.ign.com/articles/unannounced-halo-game-seemingly-in-development

 

343 szuka producenta do nowej gry w uniwersum Halo, co oznacza że nowa gra jest już od jakiegoś czasu w produkcji :)

 

Osobiście marzyłbym o tym aby to był jakiś spinoff (w końcu Infinite ma być rozwijane przez 10 lat), który podąży trochę w innym kierunku niż fpsy czy rtsy. Może jakiś action rpg w stylu mass effecta?

Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał:

https://www.ign.com/articles/unannounced-halo-game-seemingly-in-development

 

343 szuka producenta do nowej gry w uniwersum Halo, co oznacza że nowa gra jest już od jakiegoś czasu w produkcji :)

 

Osobiście marzyłbym o tym aby to był jakiś spinoff (w końcu Infinite ma być rozwijane przez 10 lat), który podąży trochę w innym kierunku niż fpsy czy rtsy. Może jakiś action rpg w stylu mass effecta?

Tak licząc z dewelopingiem to już 5 lat tego rozwijania mamy, zostało jeszcze 5. :D

Opublikowano
Godzinę temu, Ukukuki napisał:

Oby tylko zamiast fajnej gierki z kampanią nie było drugiego Destiny nastawionego na loot. Bo te 10 lat martwi xd

Średnio wierzę w te zapowiedzi ale jeśli będą stałe wrzucali nowe mapy to jak najbardziej jestem za. Pewnie też stały rozwój singla będzie z jakimiś dodatkowymi zadaniami i dlc. Ale to też zależy od np. popularności gry i tego jak będzie wyglądała bo jak będzie lipa i przez ten rok niewiele zrobią to pewnie pójdzie do zaorania i zacznie się klepanie nowej części. 

Opublikowano

Dzisiaj prawie każda gra startuje wraz z obietnicą wieloletniego wsparcia, ale bardzo niewielu się to udaje, bo większość nie potrafi zatrzymać u siebie graczy dłużej niż kilka tygodni.

 

Z Halo może im się udać bo to wciąż bardzo popularna duża marka.

Opublikowano
Godzinę temu, creatinfreak napisał:

Niech dadzą arenę i chociaż co kwartał dorzucają mapkę, dwie i będzie dobrze. 

Dokładnie i nie inaczej. Mam kompletnie wylane na singiel tj killroomy uruchamiane wajchą. Całkowicie i dokumentnie mnie to wali. Niech zrobią Arenę z moovementem, feelingiem broni i strzelania z Halo 5 (absolutny sztos i konsolowy ideał!) tylko w betonowym 60 fps z graficznymi wodotryskami 4k +HDR i biorę dej łan razem z SeX-em...

  • Plusik 1
Opublikowano
1 godzinę temu, ASX napisał:

 

 

 

 

Może phil powinien jakoś kontrolować te ich harce bo jak tak dalej pójdzie z kosztami w tym 343 to zamiast kolejnego projektu to będzie można kilka mniejszych krajów utrzymać przez rok. 

Opublikowano

trochę nowych informacji z sesji Q&A z devami

Cytat
  • pvp and campaign will be balanced seperately

  • can use grapple to hijack vehicles and pick up weapons

  • weapons will receive balance patches post launch

  • new weapons will be added over time, including classics

  • new never before seen weapon to fill the classic shotgun role

  • weapons have different damage types with different affects, kinetic and plasma were mentioned, brute plasma works differently to normal plasma

  • weapons and equipment in pvp spawn on the map ala classic halo / halo 5

  • new damage model / damage response system for vehicles. "more to it than simply health / when a certain tire gets shot out vehicle will drive differently / more choices of how to eliminate or affect vehicles"

  • new grenade mechanics eg. spike grenades do damage on stick, can potentially kill a grunt or low hp enemy on impact

  • sidekick pistol replacing the magnum to draw a more solid line between pistol and rifle engagement distances

 

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, ASX napisał:

trochę nowych informacji z sesji Q&A z devami

 

Co oznacza ostatni punkt na tej liście? 

Edytowane przez lpcl
Opublikowano
20 minut temu, lpcl napisał:

Co oznacza ostatni punkt na tej liście? 

trochę dziwnie jest to napisane, ale chyba chodzi o to że nowy pistolet ma być po prostu szybszy ale zadawać mniejsze obrażenia niż magnum z Halo 5

Opublikowano
1 minutę temu, ASX napisał:

trochę dziwnie jest to napisane, ale chyba chodzi o to że nowy pistolet ma być po prostu szybszy ale zadawać mniejsze obrażenia niż magnum z Halo 5

Jeśli tak to trochę lipa bo zrobią z tego pistolet na wodę. Bardziej mi to wyglądało na to, że zmniejszą obrażenia albo celność w większym dystansie. Z drugiej strony i tak pewnie zmienią balans ze 100 razy po premierze. Pamiętam jak na początku było w h5. 

Opublikowano

Wydaje mi się, że chodzi o dystans od przeciwnika, a nie szybkość strzelania. Pewnie pistolet będzie zadawał mniejsze obrażenia im dalej jesteś od celu, żeby nie był defaultową bronią zamiast AR.

  • Plusik 1
Opublikowano
6 minut temu, 20inchDT napisał:

Wydaje mi się, że chodzi o dystans od przeciwnika, a nie szybkość strzelania. Pewnie pistolet będzie zadawał mniejsze obrażenia im dalej jesteś od celu, żeby nie był defaultową bronią zamiast AR.

Jak zamiast ar? Chyba raczej br albo dmr? Tak czy inaczej zobaczymy, w h5 i tak po jakimś czasie wszystko znerfili oprócz pw. Jak tutaj znerfią magnum to będą płacze po forach fan bazy i go przywrócą. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...