Czezare 1 454 Opublikowano 6 maja 2021 Opublikowano 6 maja 2021 Tylko zastanawia mnie po kiego oni jeszcze potrzebują Coalition?? Mam nadzieję, że nie do cyzelowania multiplayera, bo akurat do trybu wieloosobowego w Gearsach nigdy się nie przekonałem, a do multi w G5 to już w szczególności... Cytuj
Moldar 2 275 Opublikowano 6 maja 2021 Opublikowano 6 maja 2021 Ot pomagają sobie, przecież tam całe coalition halo nie robi. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 6 maja 2021 Opublikowano 6 maja 2021 W ogóle to głupota robienie takiej gry. Powinni zrobić klasyczne halo 6 i wydać tak ze 2 lata temu. A na open worldy to powinni się rzucać na nowych konsolach. Ale co tam ja się znam, tam prawdziwi geniusze kodu pracują jak było widać na ostatnim e3. W sumie to muszą mieć jakieś haki na Spencera, przechulać 500 mln, 750 osób, koks, dziwki i jest fajnie. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 6 maja 2021 Opublikowano 6 maja 2021 Godzinę temu, łom napisał: Spojrzałem na to ile osób zatrudnia 343i, 750 (z 3x więcej niż Coalition czy Playground, oczywiście nie wiem nad iloma projektami jednocześnie pracują) a później na opinie o pracy. Jest wiele głosów że jest to korpo kołchoz z przestarzałymi narzędziami i mega crunchem. Jeśli gra będzie niedopracowana to powtórzy się sytuacja jak z CP2077 i wypłynie po premierze wiele nieciekawych faktów. A to chyba dlatego że mają tam też sporo osób od brandingu i różnych współprac typu komiksy, serial, eventy itp. itd. Cytuj
Ukukuki 7 116 Opublikowano 6 maja 2021 Opublikowano 6 maja 2021 23 minuty temu, Cedric napisał: A to chyba dlatego że mają tam też sporo osób od brandingu i różnych współprac typu komiksy, serial, eventy itp. itd. Bez przesady, ile takich osób może być? Nawet niech jakimś cudem będzie ich 20 co i tak jest wyolbrzymioną liczbą. Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 6 maja 2021 Autor Opublikowano 6 maja 2021 Teraz, Ukukuki napisał: Bez przesady, ile takich osób może być? Nawet niech jakimś cudem będzie ich 20 co i tak jest wyolbrzymioną liczbą. Chyba ich doceniasz, prędzej 200 niż 20. Komiksy, książki, serial w produkcji, zabawki, esport mają naprawdę sporo na głowie Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 6 maja 2021 Opublikowano 6 maja 2021 Jak ten serial tak z 10 lat powstaje to więcej tam już musi filmowców pracować niż dewów. xd Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 6 maja 2021 Autor Opublikowano 6 maja 2021 Tak czytam wypowiedź tego developera i nie widzę w jego słowach nic sensacyjnego - koleś pisze że implementacja nowego silniku była bolesna i musieli jednoczesnie pracować nad silnikiem i tworzyć grę. No niestety tworzenie nowego silnika to bardzo często trudny proces i wiele wody musi w Wiśle upłynąć zanim udoskonali się go na tyle by praca na nim była przyjemna. Nie ma w tym przypadku że dzisiaj większość gier powstaje na Unrealu który jest znanym i przyjaznym środowiskiem pracy i na rynku jest coraz mniej autorskich silników. Są też przypadki jak to co wydarzyło się w Square Enix gdzie poświęcono wiele wiele lat i wagony gotowki na stworzenie nowego silnika do Finał Fantasy, a koniec końców gdy przyszło do robienia remake'u FF7 to studio wolało pracować na Unrealu xd - fakt że crunchują, to niestety chyba już ponura rzeczywistość developingu gier AAA, - wycięta zawartość z gry? To też niestety powszechność, wiele gier jest bardzo ambitnych na etapie produkcji, ale niestety kiedy przychodzi etap finalizacji i spinania projektu mnóstwo rzeczy idzie pod nóż, szkoda - lipcowy builid nie był efektem końcowym i grze brakowało implementacji wielu systemów? To akurat pozytywną wiadomość, bo to znaczy że nie chcieli żeby taka grafika trafiła do pełnej wersji gry xd - duży przeskok w jakości opowiadanej historii to też pozytywna wiadomość, bo Halo 5 miało naprawdę tragiczną fabułę - koleś wspomina że gameplay jest bardzo dobry i znacznie bogatszy niż to co widzieliśmy co jest bardzo ważną informacją - nie mówi też że gra jest w opłakanym stanie i wyjdzie z tego gówno, ale wręcz przeciwnie, mówi ze będzie naprawdę bardzo dobra, ale żeby nie spodziewać się cudów co wydaje się uczciwym podejściem Cytuj
łom 2 033 Opublikowano 6 maja 2021 Opublikowano 6 maja 2021 1 godzinę temu, Cedric napisał: A to chyba dlatego że mają tam też sporo osób od brandingu i różnych współprac typu komiksy, serial, eventy itp. itd. Nawet jeśli 400 osób by pracowało na stałe przy H:I to duża ilość zarówno personelu jak i czasu jaki mieli na ten projekt. Nie wiem jak miarodajnie można podchodzić do tego ale ocena na glassdoor też jest niska, więc coś musi być na rzeczy. Wszystko wyjaśni się za te pół roku. 1 Cytuj
Ukukuki 7 116 Opublikowano 6 maja 2021 Opublikowano 6 maja 2021 1 godzinę temu, ASX napisał: Komiksy, książki, serial w produkcji, zabawki, esport mają naprawdę sporo na głowie Tylko to jest tak naprawdę zlecanie roboty na zewnątrz. Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 8 maja 2021 Autor Opublikowano 8 maja 2021 Kolejny update od deva który pracował nad grą Cytat https://www.bilibili.com/video/BV1r64y1277o The former 343 employee uploaded another video. Watch it on your own to get a better understanding of the context, in short though, he's not happy with the rough translation posted here and what the media made out of that. He regrets to make the first video, he says that working at 343 was an "happy experience" for him and he does not agree what the made made out of that for clicks.- "Were there rough days? Sure. Most game jobs have rough days. People I know work really hard on the game. Because we care."- "Slipspace is getting better every day. People are working really hard. You can achieve amazing graphical results. More features are getting added, performance is getting better, I'm sure it has improved even more after I left."- He never once was forced to crunch. "Many of us just want to go the extra mile to do the best we can (...) because we care"- in general he often says "people here care (for Halo)"- He's especially mad about the media taking one sentence of a 15min video. He says there is no studio-wide crunch culture at 343 and once again says he never was forced to crunch once. If you crunched or went hard because you wanted to or needed to reach a deadline, "you are allowed to take a day off to decompress Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 11 maja 2021 Autor Opublikowano 11 maja 2021 Ta pierwsza małpa ma chyba ma ramieniu hełm Locke'a Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 11 maja 2021 Opublikowano 11 maja 2021 ale bym panu małpiszony tym morącym metalem w mordę tak piew piew i jeszcze teabag jego ścierwa kurcze, nie mogę się doczekać jak wyglądać będzie w akcji ten nowy build 1 Cytuj
chmura 16 Opublikowano 12 maja 2021 Opublikowano 12 maja 2021 Dobra koncepty juz pokazuja gra na ukonczeniu widze. Cytuj
Sven Froost 493 Opublikowano 15 maja 2021 Opublikowano 15 maja 2021 Fajna alternatywa dla warthoga Nie moge sie juz doczekac, licze na pierwsze bardzo dobre wrazenie jak na HALO odalone na nowej konsoli i nowym TV Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 28 maja 2021 Autor Opublikowano 28 maja 2021 wyciekły nowe fragmenty soundtracka 2 Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 28 maja 2021 Opublikowano 28 maja 2021 Niestety, poza 3 utworami, które kiedyś wrzucili, nie pokażą nic więcej do samej premiery Cytuj
Daddy 4 244 Opublikowano 4 czerwca 2021 Opublikowano 4 czerwca 2021 To coalteastwood wiec z przymrużeniem oka: Halo Infinite will open the show with a new glimpse of the Campaign in order to show its graphical improvements over last year + Multiplayer Showcase (which will be the real focus of its presentation); Its graphical improvement will be big compared to last year, but probably won't be enough to elevate it to the "best looking game ever" as some people expect it to be (very subjective comment mostly based on the fact tha colt dosn't like the old/new art style, which personally I LOVE compared to the H4/H5 one instead); Halo Infinite Multiplayer will have a new mode similar to an hybrid of Battle Royale + Battlefield Conquest + Halo BTB all at the same time, with the biggest and most dense combat of the series; Halo Infinite will release on September 2021; An Halo Infinite Multiplayer "Demo" (or Public Beta more likely) will be released for everyone at the end of the show! Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 5 czerwca 2021 Opublikowano 5 czerwca 2021 (edytowane) Czyli co nie będzie halo na e3? Bo z tych leaków to niewiele wynikało i tak tj. pokażą multi, poprawioną grafa, rozpoczną lub zamkną pokaz itp. Może faktycznie niech już nic nie pokazują, tylko napis i styka. Bo srają się jakby pół gry wyciekło a jedyne co wyciekło do tej pory to gówniany pokaz i gęba Craiga. Edytowane 5 czerwca 2021 przez lpcl Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 5 czerwca 2021 Autor Opublikowano 5 czerwca 2021 Oczywiście że będzie, po prostu wygląda na to że ostatnie "przecieki" nie są zbyt prawdziwe Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 5 czerwca 2021 Opublikowano 5 czerwca 2021 Będzie, ale wszystko wskazuje, ze głownie (albo nawet i tylko) multi i singlowcy już płaczą. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 5 czerwca 2021 Opublikowano 5 czerwca 2021 Jebać,zawsze mnie ich płacz bawi. Jakoś nie słyszę żeby multikowcy płakali pod newsami czy pokazami że gra x będzie miała tylko singiel i hurr durr oni nie kupio. Takich singlowców łamałbym na kole. 2 Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 5 czerwca 2021 Autor Opublikowano 5 czerwca 2021 Też chciałbym zobaczyć pokaz singla Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.