Pacquiao 889 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Do tego wydaje mi się, że wrócili do designu podobnego do tego z Halo Wars. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 10 czerwca 2018 Autor Opublikowano 10 czerwca 2018 wygląda jak spełnienie wszystkich marzeń fanów Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Obejrzałem jeszcze raz. No wszystko z tego materiału krzyczy open World. Na premierę w 2019 nawet nie ma co liczyć. Koniec 2020. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 Szkoda ze nie dali żadnych szczegółów, ale i tak sie jaram Cytuj
Vexilium 425 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 Mam przeczucie, że to będzie tytuł startowy kolejnego Xboxa. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 11 czerwca 2018 Autor Opublikowano 11 czerwca 2018 Obejrzalem drugi raz, jaram okrutnie. Mozna zmienic nazwe tematu Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 24 minuty temu, Vexilium napisał: Mam przeczucie, że to będzie tytuł startowy kolejnego Xboxa. Crossgen na 99% Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 To będzie kontynuacja 5ki czy jakiś spin-off? W jednym momencie jak pojawia się MC to ma ten kiczowaty design z H1/2 a tak sam trailer/świat gry piękny, czuć tutaj artystyczny sznyt, takie athem z wybuchami co sekundę kompletnie mnie odrzuciło. Martwi tylko zapowiedź bez konkretów i daty premiery. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 Halo na nowa generacje z troche zmianiona formula w otwartym swiecie, 4k60fps? Przydala by sie taka zmiana. Cytuj
Vexilium 425 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 @Daddy Odpowiedź na Twoje pytania znajduje się w newsie, którego linkowałem w poście z trailerem: Cytat Over the years, the team has learned a lot from creating Halo 4 and Halo 5 and from you, our community. I hope you can see nods to some of that in our demo, such as the approach to some visual elements. Halo Infinite will feature Sparth’s (Art Director, Nicolas Bouvier) new art style that draws significant inspiration from the most iconic and historic parts of the Halo franchise and your feedback, all while modernizing and taking advantage of the full power of the Xbox One family. The new Master Chief helmet directly showcases our new art style. The team also heard feedback loud and clear on the amount of time spent playing as the Master Chief in Halo 5. In Halo Infinite, the game will focus on the Master Chief and continue his saga after the events of Halo 5. 1 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 11 czerwca 2018 Autor Opublikowano 11 czerwca 2018 Daddy ten helm nie jest z Halo 1/2. To polaczenie nowego designu z Halo 5 i starego z Halo 3 + kolor z Halo 2. Dla mnie takie polaczenie najlepszych elementow obu styli wyglada swietnie 1 Cytuj
Moldar 2 267 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 Trailer dziwny, ale krzyczał nostalgią mocno, jestem kupiony, bo ta nowa trylogia to fabularnie najgorsze co mogło tą serię spotkać. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 11 czerwca 2018 Autor Opublikowano 11 czerwca 2018 Sparth Art Directorem, będzie dobrze to w ogóle zabawne, że Halo jest jedyną taką grą gdzie fani przywiązują tak dużą uwagę do tego typu rzeczy i developerzy są zmuszeni robić ogłoszenia xD Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 Spaprana animacja troche (jak sie modele poruszaja po glebie), ale jako, ze to tech demo to spoko. Fajnie, ze cos rusza juz w temacie. Bardziej taka zajawka. Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 jak wytłumaczyć tylko tę niespójność artystyczną? Locke'a nie ma, art-style'u z 4 i 5 nie ma, Blue Teamu nie ma, 6stki w tytule nie ma. Nie jaram się nic a nic, a to przecież nowe Halo Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 11 czerwca 2018 Autor Opublikowano 11 czerwca 2018 tak samo jak wcześniej nanoroboty xD Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 Jedno jest pewne, to być albo nie być tej serii, kolejne Halo musi powtórzyć wybitność Halo 3, zarówno w singlu jak i multi. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 (edytowane) Tutaj Greenberg mowi ze Infinity to nastepne Halo i gra ma isc w nowym kierunku wiec to jest raczej 6 tylko ze zrezygnowali z numerkow. Edytowane 11 czerwca 2018 przez hav7n Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 11 czerwca 2018 Autor Opublikowano 11 czerwca 2018 Mnie się zayebiście podoba, ale to już pisałem wcześniej bo wszystkie deklaracje, wszystkie decyzje kadrowe na wiele miesięcy przed premierą upewniały mnie że idą w dobrym kierunku. Do tego nie rushują gierki jak w przypadku Halo 5, tylko spokojnie pracują nad tym aby gra była dopięta na ostatni guzik. Gra wygląda na bardzo ambitną, wyzwanie przed którym stoją o którym napisał Mazzeo (przebicie Halo 3) jest ogromne, ale jestem dobrej myśli. Seria potrzebuje nowego otwarcia bo trochę się pogubiła w piątej częsci Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 Tez mysle ze nowe, swieze otwarcie na nowej konsoli MS zrobi bardzo dobrze calej serii jak i marce Xbox. Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 Dobrze by było gdyby to było właśnie gra wyłącznie na nowego Xboxa, by Xbox One nie ograniczał ich wizji. Cytuj
Janush 224 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 Mnie się to zayebiście podoba, serio. Czuć tutaj duszę części 1-3, a nie to coś co było w 4-5. Oby tylko w parze z fantastycznym klimatem szedł fantastyczny gameplay. Aj serio jestem w szoku, że kolejna część Halo zrobiła na mnie takie wrażenie Ktoś w ogóle orientuje się co to za silnik graficzny ? On był już wcześniej używany w jakiś gierkach MS, bo nie kojarzę go zbytnio ? Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 nowy silnik stworzony przez 343 na potrzeby nowego Halo Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 11 czerwca 2018 Autor Opublikowano 11 czerwca 2018 Teraz, Janush napisał: Ktoś w ogóle orientuje się co to za silnik graficzny ? On był już wcześniej używany w jakiś gierkach MS, bo nie kojarzę go zbytnio ? to zupełnie nowy, wewnętrzny silnik zrobiony od podstaw - Slip Space co do platform to IMO wyjdzie na wszystko co będzie możliwe łącznie z next-genem z tym że na biedackim Xboxie One będzie chodzić pewnie w jakiś 480p xD Cytat ll while modernizing and taking advantage of the full power of the Xbox One family https://www.halowaypoint.com/en-us/news/our-journey-begins Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.