JuanMag 159 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 #HaloClassic gameplay poproszę 1 Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 Poprawcie nazwę tematu na Infinite, nie Infinity Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 Design MC, Spartan czy przeciwników na wzór H1/2 to dla mnie strzał w kolano....UNSC, pojazdy, statki, itd. spoko ale nie taki MC jak go pokazali. Cytuj
Janush 224 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 A dla mnie właśnie jest to strzał w dziesiątkę Nie mogę się już doczekać kolejnych materiałów z tej gry, oby gameplay był też tak dobry. Cytuj
ASX 14 645 Opublikowano 11 czerwca 2018 Autor Opublikowano 11 czerwca 2018 jak dla mnie zayebiście 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 12 minut temu, Daddy napisał: Design MC, Spartan czy przeciwników na wzór H1/2 to dla mnie strzał w kolano....UNSC, pojazdy, statki, itd. spoko ale nie taki MC jak go pokazali. Chyba jesteś jedyną osobą, która tak sie spuszcza nad designem od 343. Niby fajny ale jednak bezduszny plastik. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 no kwestia gustu i tyle. a gra strzelam że wyjdzie w 2020 na XO<>next gen na wzór destiny, duży otwarty świat. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 No przecież tam był klasyczny motyw Halo. Aczkolwiek skoro Marty jest bezrobotny to mogliby go zatrudnić. Cytuj
ASX 14 645 Opublikowano 11 czerwca 2018 Autor Opublikowano 11 czerwca 2018 no kurła ten klasyczny motyw z Halo 3 rozpoznam po jednej nutce z tym Martym to dziwna sprawa, bo niby założył swoje małe niezależne studio i robi jakąś (pipi)gierke o VR ale co drugi jego tweet jest o Halo, więc wyraźnie ciągnie wilka do lasu 1 Cytuj
Mroku 1 005 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 Ziew. Po raz kolejny to samo. 1 Cytuj
ASX 14 645 Opublikowano 12 czerwca 2018 Autor Opublikowano 12 czerwca 2018 wygląda na to że Chief ma nową AI Cytuj
zloto 737 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 Fajna analiza, pojawiło się trochę tych "breakdownów" na YT, ale większość nic ciekawego sobą nie prezentuje i opiera się na zasadzie "o widzicie, jeleń, cool". Tutaj typek wyłapuje kilka fajnych faktów, polecam obejrzeć do kanapki. 1 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 (edytowane) sos zeta halo czyli halo w japoni tak jak mowilem Edytowane 12 czerwca 2018 przez hav7n Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 szkoda ze to 2020 najprawdopodobniej Cytuj
ASX 14 645 Opublikowano 12 czerwca 2018 Autor Opublikowano 12 czerwca 2018 Koleś od któego wyciekła informacja o Infinite napisał że gierka będzie podzielona na 2 moduły. Singlowy ma szansę wyjść w 2019 ale raczej wyleci na 2020, a multi jest chyba jeszcze w powijakach i poczekamy na nie jeszcze dłużej Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 To chyba najgorszy pomysł o jakim słyszałem. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 Te analizy trailera...na GAFie piszą że to tech demo nowego silnika i tylko tyle. Cytuj
zloto 737 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 Panieee, a kto Ci teraz gafa czyta? Najwięksi przenieśli się na resetera. Co do analiz, można się śmiać, ale jednak 343 poukrywało tak kilka ciekawych informacji, jak data w której się dzieją te sceny, czy kod morsa z krótkofalówki, mówiący o miejscu akcji. Mało co zostało pozostawione tam przypadkowi. I fajnie, rozbudzają ciekawość fanów, nakręcając gdzieś zagubiony przez serie Hype. No i wszystko ewidentnie krzyczy. Halo open world. Nawet wypowiedzi czy wpisy na blogach twórców, że będzie to "niespodziewane doświadczenie". Pokaz silnika, pokazem silnika, ale chociażby potwierdzenie kierunku artystycznego w jakim idzie seria sprawiło, że ludzie znów się jarają. O to chyba chodzi, nie? 2 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 Nowe, swieze podejscie do Halo, premiera w 2020r razem z nowym Xboxem ktory nie zaliczy wtopy jak w 2013 jest swietna okazja dla MS i 343i aby przyciagnac konsolomaniakow. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 dla mnie to bedzie must have i gra przez którą wymienię konsole na nowszy model, mimo tego że póki co mam pewne obawy, a podzielenie halo na 2 moduły to tragiczny pomysł czyli co dostaniemy halo singiel a pół roku pozniej multi ? xD ale bez kitu jako fan Halo czuje sie trochę zaniedbany, mogli by przynajmniej zrobić jakies nowe mapy do 5 Cytuj
ASX 14 645 Opublikowano 12 czerwca 2018 Autor Opublikowano 12 czerwca 2018 i post Franka O'Connora nt prezentacji silnika Cytat Everything you see in the video is work in progress.Halo's SlipSpace engine runs on vanilla Xbox One. Obviously most of our footage was captured from in-development code and art, and from a dev machine. It's a new engine with new and significant improvements and optimizations.Expect traditional improvements for X and high spec PCs.Everything is in there for a specific reason (even the way the Hog moves)Everything is work in progress Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 Nostalgiczny powrót ten trailer. Szkoda, że tak niewiele wiadomo jeszcze o samej grze Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 Ściągnąłem Direct Feed w 4k i obejrzałem na Oledzie. Jak to się prezentuje Oby utrzymali 60fps. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.