Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

- obawiałem się o czytelność z powodu usunięcia klasycznego podziału na czerwonych i niebieskich ale nie jest tak źle

 
 



Tylko "nie jest tak źle" nie wystarczy w takiej grze, trzeba od razu wiedzieć kto jest kim, a czasem mam te mikrosekundy zastanowienia.

Przez sprzedaż skórek pewnie nic nie zmienią, ewentualnie ta poświata będzie mocniejsza.

Samo multi mi się bardzo podoba, choć względem piątki wolałem dasha od wślizgów.
Opublikowano

mogliby dać wybór z klasycznym red vs blue, tak jak w Battlefieldach V gdzie dla zachowia klimatu można było wyłączyć opcje z kustomizacją jeśli ktoś chciał

  • Plusik 1
Opublikowano

Wślizgu nie lubię, bo to stało się popularne w grach, wiec sprint > wślizg > skok. Zauważyłem też, że jak damy w powietrzu B, to wślizg się zrobi zaraz po dotknięciu ziemi. Obawiam się, że to skończy się takim durnym tańcowaniem na mapach, ale zobaczymy.

Opublikowano

Kolejna analiza techniczna bety jakby kogoś interesowała, wyniki bardzo się różnią od innych z internetu więc może jest jakiś błąd. W skrócie wszędzie jest dynamiczna rozdzielczość między:

SX 60fps 4k-1800p, 120fps 1440p-1080p; SS 60fps 1080p-900p, 120fps 900p-540p; OneX 30fps 4k-1800p; OneS 30fps 1080p-900p. Dziwna jest też sprawa z niższymi wartościami które są mocniej skalowane po osi poziomej in np. 1800p na SX to 2400x1800 a na OneX 2240x1800 (normalnie powinno być 3200x1800).

To jest beta i mam nadzieję że mocniej przysiądą do optymalizacji bo mają co poprawiać.

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano

brak dasha to lipa, nie podoba mi się to a i jeszcze co mnie wkurzało to do wyboru swoje AI i głos podczas meczu ;/ słabo to brzmi jak sobie strzelasz a tu tekst typu your accuracy is getting better. Powinien zostać tylko Announcer. 

 

tak czy inaczej będzie grane 

Opublikowano
W dniu 2.08.2021 o 15:23, Czezare napisał:

Po co wprowadzają ten crossplay to ja nie wiem. Przecież nawet średnio ogarnięty konsolowiec z minimalnym poziomem IQ wyłączy tę opcję (łączenia z blacharzami) w cholerę. 


Crossplay z PeCetami to jest straszna pomyłka i w tego typu grach nigdy nie powinno brać się go pod uwagę, ale...
HALO nie wychodzi na inne konsole, więc poniekąd rozumiem, mam tylko nadzieję, że da się to bezproblemowo (a nie jak w Warzone) wyłączyć, bo ilość cheatów na PC jest ograniczana jedynie ludzką pomysłowością.
Dziś np widziałem fajny filmik z PUBG, gdzie tuż po wyskoczeniu z samolotu cały skład został unicestwiony jeszcze w trakcie lotu spadochronem przez gościa, który rzekomo zabił ich... z piąchy :dafuq:

Ogólnie gameplay na filmikach wygląda fajnie, bardzo pachnie mi Destiny, a tam lubiłem Crucible, bo mi w nim dobrze szło, więc jestem ciekaw, czy i tu dam radę.

Opublikowano
21 godzin temu, łom napisał:

 

tak oglądam sobie tę analizę i muszę przyznać że świetnie się to prezentuje, byłem trochę sceptycznie nastawiony do tego multi, ale teraz nie mogę się doczekać kolejnych testów i premiery

Opublikowano

Skrót analizy Digital Foundry

  • Oprawa wizualna i dźwiękowa uległa znacznemu polepszeniu względem prezentacji z zeszłego roku 
  • Mapy w testach mają świetny system indirect lighting, ale prawdopodnie nie zobaczymy go singlu bo jest statyczne a jak wiadomo w Infinite będzie dynamiczny cykl dnia i nocy
  • Wygląd materiałów, tekstur uległ znacznej poprawie względem dema sprzed roku
  • Modele broni wyglądają świetnie
  • Digital Foundry uważa że Sztuczna Inteligencja w Infinite może być czymś wyjątkowym, jeśli uda się przełożyć zachowanie botów z multi  na kampanię 
  • Gra korzysta z dynamicznej rozdzialki
  • na XSX rozdziałów waha się między 1800p-2160p utrzymując  60fps 
  • W trybie 120 FPS rozdzielczość waha się między 1080p-1440p 
  • Na XSS gra w trybie 60 FPS trzyma 1080p ale może trochę spadac
  • W trybie 120 FPS rozdzielczość na XSs wynosi 720p ale może spaść do 540p
  • Wersja na Xboxa One S chodzi w 30 klatkach i rozdzielczości 540p-720p
  • Wersja na nową generację ma więcej detali, lepsze tekstury i materialy
  • na koxie gra działa w 30 fpsach i rozdzielczosci 1800p - 2160p 
  • Nowa generacja trzyma niemal perfekcyjne 60 fps
  • XSS trzyma 120 fpsów stabilniej niż XSX
  • Plusik 1
Opublikowano

Destiny chyba nie trzyma 1440 cały czas.

Nie wiem co oni robili tyle lat - miało być 4k 120, grafika jak w HALO 5 z 2017 r, a oni robią dynamiczna rozdzielczość full hd - 1440p. no :dynia:

Opublikowano

Jedni będą jebać w 200 fpsach na myszkach, a drudzy będą grać z kwadratami zamiasst grafiki w 30 fpsach. I to przy rozgrywce 4vs4 :dynia:

A co dopiero jak włączymy "tryb big battle", którego HALO jeszcze nie widziało :pawel:,

 

Do tego jeszcze te  mapy z generatora. xD

 

 

Opublikowano

No właśnie też sprawdziłem jak wyglądało i działało Halo 5 na OneS i na 100% nie ma takiego przeskoku żeby usprawiedliwić zejście do 30 klatek i rozdzielczości o połowę (powiedzmy że HI działa średnio w 640p a H5 w 900p). Już nawet nie porównując do takich Gears 5. Liczę na to że to tylko niedorobiona beta i magicznie w przeciągu 6 miesięcy uzyskają 50% więcej wydajności.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...