Pacquiao 889 Opublikowano 13 czerwca 2018 Opublikowano 13 czerwca 2018 Jeśli podzielą na dwa moduły, to obstawiam, że wersja z singlem będzie chodzić w 30 fps, a wersja z multi w 60 fps. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 13 czerwca 2018 Opublikowano 13 czerwca 2018 (edytowane) Jezeli maja to podzielic to mam nadzieje ze oba ''moduly'' wyjda jednoczesnie. Singiel jako spojna historia i multi juz robione typowo pod GaaS tak aby przy nastepnej czesci nie musieli wymyslac MP na nowo i mogli skupic sie na historii i zmianach gamepleyowych w SP. Edytowane 13 czerwca 2018 przez hav7n Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 13 czerwca 2018 Opublikowano 13 czerwca 2018 W takiej formie to ma racje bytu, ale wypuszczenie multi po paru miesiącach od ukazania się singla to niezły kek, dobrze że to tylko plotki Cytuj
Mr. Montana 45 Opublikowano 13 czerwca 2018 Opublikowano 13 czerwca 2018 (edytowane) Generalnie bardzo udana zapowiedź nowy engine, rozległe choć miejscami puste tereny, czyli takie nawiązanie do h1. Wiadomo muzyka z H3 zawsze na propsie, natomiast całość oczywiście to bardziej prezentacja silnika aniżeli fabuły wiec ciekawi mnie jak się odetną od niesławnej walki Chiefa z Lockiem ? Dalej 5ka zakończyła sie clifhangerem z Cortana i Guardianami w rolach głównych, tak wiec do tego wątku tez pasuje sie w jakiś sposób odwołać. Na ten moment wiecej pytań aniżeli odpowiedzi po tym trailerze Edytowane 13 czerwca 2018 przez Mr. Montana Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 14 czerwca 2018 Opublikowano 14 czerwca 2018 Jako, ze to tylko tech demo z nowego silnika tak naprawde... to nic nie pokazali Wiadomo tylko, ze sie robi, ze bardziej w strone CE-3 idzie i tyle. Wydawanie dla mnie tej gry w kawalkach to bezsens, juz wolalbym po prostu poczekac na calosc. Nie podoba mi sie takie podejscie developerow (nie wazne jaka gra) i uwazam, ze jest zle. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 14 czerwca 2018 Autor Opublikowano 14 czerwca 2018 (edytowane) Do 343 Industries i prac nad Halo: Infinite dołącza Rogelio Olguin z Naughty Dogs https://www.artstation.com/rogelio/blog/0r7a/343-industries-here-i-come-and-goodbye-naughtydog i odnośnie plotki o braku multi na premiere którą podałem, to już jest zdementowana: Edytowane 14 czerwca 2018 przez oni Cytuj
zloto 737 Opublikowano 14 czerwca 2018 Opublikowano 14 czerwca 2018 Czyli już wiadomo kto odpowiada za teksturę konara z trailera Infinite xD Dobrze, że przechwytują wciąż zdolnych ludzi, 343 ciągle rośnie, co za moloch, a oni nie wydali gry od trzech lat(HW2 to był bardziej fan service). Wniosek jest taki, że Halo 5 musiało się sprzedać dobrze, wbrew temu co internet krzyczy, "Halo umarło i nie żyje!"/mikro transakcje dalej przynoszą zyski. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 14 czerwca 2018 Autor Opublikowano 14 czerwca 2018 W dniu 13.06.2018 o 21:42, Mr. Montana napisał: Generalnie bardzo udana zapowiedź nowy engine, rozległe choć miejscami puste tereny, czyli takie nawiązanie do h1. Wiadomo muzyka z H3 zawsze na propsie, natomiast całość oczywiście to bardziej prezentacja silnika aniżeli fabuły wiec ciekawi mnie jak się odetną od niesławnej walki Chiefa z Lockiem ? Dalej 5ka zakończyła sie clifhangerem z Cortana i Guardianami w rolach głównych, tak wiec do tego wątku tez pasuje sie w jakiś sposób odwołać. Na ten moment wiecej pytań aniżeli odpowiedzi po tym trailerze Franek porównuje gierkę do H:CE czyli pewnie gra rozpocznie się kilka lat po zakończeniu piątki. W środku trwającego już długo konfliktu, ludzkość znowu będzie przegrywać i zostanie postawiona pod ścianą podobnie jak w Halo:CE. Pozwoli to odciąć się od głupiej, zjadającej własny ogon fabuły piątej części i poukładać wszystko z czystą kartą. A jeżeli ktoś jest bardzo ciekawy zamknięcia wątków z piątki to jestem pewny że ksiązki, komiksy szczelnie wypełnią tę lukę 1 Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 Mysle, ze to calkiem rozsadny sposob i podejscie do tematu by bylo. Jedyne co to problem z Cortana ciezki do zamiecenia pod dywan. Tak jak nie lubie niedopowiedzianych historii to w tym przypadku jestem gotow odpuscic. Od H4 mam ogromny zawod z fabula (i perkami). Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 Bardzo ładny ten ich nowy engine - pierwsze od lat Halo, które mnie interesuje. Fajny, oszczędny design i rozległe przestrzenie kojarzące się z pierwszym Halo. Mają moją ciekawość. Szkoda tylko, że pewnie jeszcze gdzieś z 2-3 lata czekania. Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 14 godzin temu, zloto napisał: Czyli już wiadomo kto odpowiada za teksturę konara z trailera Infinite xD Dobrze, że przechwytują wciąż zdolnych ludzi, 343 ciągle rośnie, co za moloch, a oni nie wydali gry od trzech lat(HW2 to był bardziej fan service). Wniosek jest taki, że Halo 5 musiało się sprzedać dobrze, wbrew temu co internet krzyczy, "Halo umarło i nie żyje!"/mikro transakcje dalej przynoszą zyski. No Frank już 2 lata temu potwierdził, że tylko w okolicach premiery zeszło 5 mln. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 W dniu 14.06.2018 o 21:53, zloto napisał: Halo umarło i nie żyje!"/mikro transakcje dalej przynoszą zyski. Halo to już nisza, pamiętamy [*] Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 27 czerwca 2018 Opublikowano 27 czerwca 2018 (edytowane) W końcu jest małe światełko w tunelu, że Halo wróci na właściwe tory Czyli mniej więcej takie: :banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas::banderas:!!!!1111oneoneone Edytowane 27 czerwca 2018 przez Hum Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 27 czerwca 2018 Opublikowano 27 czerwca 2018 Podejrzewam, że jakby ludziom nie powiedzieć, że do 4-5 kto inny robił soundtrack, to sami by się nie połapali :p Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 27 czerwca 2018 Opublikowano 27 czerwca 2018 5 minut temu, Pacquiao napisał: Podejrzewam, że jakby ludziom nie powiedzieć, że do 4-5 kto inny robił soundtrack, to sami by się nie połapali :p Może jakbyś rozmawiał z głuchymi to w sumie tak. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 27 czerwca 2018 Opublikowano 27 czerwca 2018 20 minut temu, Pacquiao napisał: Podejrzewam, że jakby ludziom nie powiedzieć, że do 4-5 kto inny robił soundtrack, to sami by się nie połapali :p Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 27 czerwca 2018 Opublikowano 27 czerwca 2018 Pewnie tak samo by się połapali jak ci co grali w ostatniego Killzone'a i myśleli, że jest FHD, albo ludzie którym pokazywano "nowego" ajfona Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 27 czerwca 2018 Autor Opublikowano 27 czerwca 2018 IMO nawet ludzie bez żadnego słuchu muzycznego (do których sam się zaliczam), oraz zupełnie nieinteresujący branżą, czują różnicę pomiędzy starymi a nowymi częściami. wrzucałem kiedyś tutaj taki mały eksperyment który dobrze to pokazuje muzyka, sound design ma tak ogromną rolę w Halo, w budowaniu charakterystycznego klimatu i atmosfery że oglądając ten filmik, nawet ten paździerz piątka wydaje się 2 razy lepszą grą Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 27 czerwca 2018 Opublikowano 27 czerwca 2018 10 minut temu, Pacquiao napisał: Pewnie tak samo by się połapali jak ci co grali w ostatniego Killzone'a i myśleli, że jest FHD, albo ludzie którym pokazywano "nowego" ajfona To tak jakbyś puścił osobie Slayera i Metallice i spytał czy to ten sam zespól. No może jakiś motłoch albo ludzie głusi by nie nie rozróznili ale nie mówmy tutaj o patologiach. Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 27 czerwca 2018 Opublikowano 27 czerwca 2018 (edytowane) Pomijając fakt, że muzyka w H4 i 5 w ogóle nie działa i nie buduje napięcia u gracza jak w przypadku trylogii, to nawet głuchy na jedno ucho zauważy, że to Jest całkowicie odmienne do tego W H5 próbowali łączyć te dwa motywy, nawet z dobrym skutkiem, ale poza samym motywem przewodnim muzyka z piątki jest gównem. Edytowane 27 czerwca 2018 przez Hum Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 27 czerwca 2018 Autor Opublikowano 27 czerwca 2018 jedyny dobry kawałek z piątki to 117. Na tyle dobry że spokojnie można go postawić koło kawałków Martiego. Cała reszta to niestety rzyg. Tak szczerze mówiąc to już znacznie bardziej podobał mi się Neil Davidge który robił soundtrack czwórki. Do dziś pamiętam pamiętam jak miesiącami przed premierą słuchałem sampli z Arrival, To Galaxy i Revival. Moim zdaniem kawał dobrej roboty. Sound design czyli to jak muzyka komponuje się z wydarzeniami na ekranie to osobny temat. Tutaj 343 jest 100 lat za tym co robiło Bungie Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 28 czerwca 2018 Opublikowano 28 czerwca 2018 Roztrząsacie muzę z Halo 5 w kontekście singla, który to singiel NIKOGO, mnie w każdym bądź razie absolutnie wcale, za to muza z multi, zwłaszcza w czasie oczekiwania na mecz to sztos nad sztosy! Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 14 lipca 2018 Autor Opublikowano 14 lipca 2018 a propos Kazuma Jinnouchi kompozytor muzyki do Halo 5 opuszcza 343 https://twitter.com/kazjin2612/status/1017897387958796288 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.