Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiadomo że render in engine, ale i tak widać znaczną poprawę, lepsze shadery, textury, dodali mu włosy i brodę, a największą różnicę pomiędzy ostatnim gameplayem a tym sprzed roku robi fakt że nareszcie przeciwnicy mają animowane twarze.

 

Swoją drogą drama o Craiga zawsze była dla mnie przesadzona, bo oprawa graficzna w Halo Infinite miała moim zdaniem znacznie większe problemy (jak np. doczytujące się na naszych oczach elementy otoczenia, nieistniejące shadery przez co wszystko wyglądało plastikowo, nieistniejące skyboxy, słabe oświetlenie), niż twarz jednego z randomowych przeciwników, których w grze spotkamy setki albo tysiące. No ale że go poprawili.

 

BTW 2 nowe screenshoty

haloinfinitegameplay_sm-acb7e503fbf64354

i znowu ta sama lokacja z innego ujęcia xd

haloinfinitegameplay10_sm-9f5749fe5e5647

 

 

Opublikowano

Nic o nich nie wiadomo, co prawda z ostatnio opublikowanego wywiadu wynika, że wciąż nie widzieliśmy wszystkich przeciwników, ale szczerze mówiąc nie liczyłbym na powrót prometean. Bo powszechnie uważa się ich za najgorszych przeciwników w serii  i prawie nikt za nimi nie tęskni. No chyba że 343 postanowiło ich mocno przebudować... nie wiem.

Opublikowano

Nie no panowie bądźmy poważni, te robociki to najgorsze co przytrafiło się serii od początku jej istnienia. H5G_Render_PrometheanSoldier-FullBody.thumb.png.52477ec8e7b74aa4bba1c2fc4e0f2732.png

 

 

Mieli przekomplikowany design, walka z nimi nigdy nie dawały tyle frajdy co z innymi przeciwnikami, a ich bronie w większości stanowiły kopie broni UNSC i Covenant. 

 

Pewnie jakoś wyjaśnią ich brak, bo w kilku ujęciach w ostatnim filmiku widać powalonego i zniszczonego Strażnika, ale główną role na pewno odegrają Banished, bo to po prostu znacznie bardziej interesujący przeciwnicy, mimo iż pojawili się tylko w Halo Wars 2.

  • Plusik 5
Opublikowano

Na ten moment można śmiało już powiedzieć, że Infinite > 4 > 5 i to srogo. A ta rasa wyżej to tragedia.

Opublikowano (edytowane)

Prometeanie mieli bardzo spoko design. Do tego kapitalnie animowane bronie. Jak w Infinite nie będzie żadnej nowej rasy tylko 3 nowych przeciwników na krzyż, to żenada jak na 7 lat produkcji. Ile można klepać tych samych przeciwników w innych zbrojach.

Edytowane przez SnoD
Opublikowano

IGN ma ekskluzywność na wszystkie materiały przedpremierowe.

Grali już na nowych mapach multi i singla więc można się spodziewac wielu materiałów w najbliższych tygodniach

Opublikowano

Typ macha rękami, bo stracił głos w walce. Ktoś wytłumaczy jakiś głębszy sens takiej "reklamy", czy ot pierdolenie dla pierdolenia?

Opublikowano

ot po prostu prosta historia, która pokazuje ludzką stronę wojny.

 

Mi się podoba, bo mocno nawiązuje do kampanii marketingowej BELIEVE poprzedzającą premierę Halo 3, która też skupiała się na tego typu osobistych historiach i która do dziś jest dla mnie najlepszą akcją marketingową przed związaną z grami. 

 

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...