Skocz do zawartości

Halo Infinite

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3,5 tys.
  • Wyświetleń 532,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak komuś nie pasuje to nich nie gra i spierdala z tematu. Zauważyłem że na necie ludzie czepiają się tej gry i analizują wszystko co się da. Żadna inna grą nie była tak brana tak pod lupę jak Halo In

  • Gra jest automatycznie jebana i dostaje niższe oceny za to ze jest na xboxie. Ten sam tytuł na Switchu albo plejstejszon by miał wyższe oceny, to oczywiste.   -5% za bycie exem xboxa i -3% z

  • No bieganie po pustej kwadratowej hali z perkami. Zupelnie nic mi to nie przypomina. Nic a nic.  343 studio co robisz?  A kizwa kwadraty do multi Crunchuja nas. Musimy cos szybko wymys

Opublikowano
  • Autor

w Halo Infinite podobnie jak w przypadku Forzy Horizon 5 będziemy mogli zagrać trochę wcześniej jeśli zapłacimy więcej

 

ale golą graczy,

Opublikowano
  • Autor

beznadziejna moim zdaniem

Opublikowano
  • Autor

 

 

Opublikowano

Jak widzę te denne i nikomu niepotrzebne filmiki, na których realizację pewnie wydali całkiem pokaźną sumę, to wiem, że całe kierownictwo 343i powinno wylecieć na zbity pysk. Mam nadzieję, że już po premierze gry zrobią tam czystki bo studio ma ogromne możliwości, ale mają już chyba trochę za dużo swobody.

Opublikowano
  • Autor

Z tego co widzę jesteś w mniejszości i ludzie mają diametralnie odmienne zdanie ;)

Opublikowano
  • Autor

 

 

Opublikowano

Szybko to przeskipowałem, bo po tym jak ustawiła tę kamerkę to wiedziałem jak to będzie wygladac i jak sie zakonczy. Zupelnie bez pomysłu. Mogliby sobie dac spokoj, bo slabe sa te filmiki.

Opublikowano
  • Autor

Obejrzalem analizę Digital Foundry i generalnie bez zaskoczenia, twierdzą że wygląda znacznie lepiej niż zeszłoroczna prezentacja.

Chwalą przede wszystkim poprawione materiały dzięki czemu gra nie wygląda już plastikowo, poprawiony indirect lighting dzięki czemu oświetlenie, a szczególnie obiekty w cieniu wyglądają znacznie lepiej, oraz poprawiony popup.

 

Narzekają na brak globalnego ambient occlusion i raytracingu, przez co różne elementy zdają się "nie siedzieć" dobrze w otoczeniu, roślinność która nie rzuca cieni, animacje na dalszym planie w 30 klatkach (co przypomina Halo 5) i kiepskie efekty wizualne (brak motion biura, iskry wyglądające gorzej niż w Halo CE). Winę zganiają na konieczność utrzymania 60 klatek w grze z otwartym światem i dynamicznym cyklem dobowym.

 

Co ciekawe cutscenki zdają się wyglądać nawet gorzej niż w 2019 r. Bo pomimo iż materiały, tekstury i shadery zaliczyły progres, to brakuje bardzo im subtelnej głębi ostrości, która nadawała im bardziej filmowego charakteru, no i zdarzały się spadki frameratu w czasie cutscenek. 

 

Także generalnie jest lepiej, choć nie wszystko zostało tak poprawione jak DF tego oczekiwało. 

Opublikowano
  • Autor

Ja sobie chętnie zapisze bo będzie beka jeśli jednak okaże się lepsza xd 

Opublikowano

Jak gra będzie dobra i wciągająca, to nikt na to nie będzie zwracał uwagi.

Opublikowano

Dark Souls na PS3 i X360 wyglądało jak szajs i momentami chodziło w 15 fps i na obu konsolach gra miała 89/100. Jak Infinite będzie dobre, to nikt nie będzie zwracał uwagi czy krzaki na trzecim planie rzucają cienie itp.

Opublikowano

Średniej akurat nikt nie oszuka dlatego często są też powiązane z premiami dla pracowników. Nie da się bardziej obiektywnie ocenić gierki niż średnia na podstawie recenzji branżowych. 
 

DS działał spoko na X360, nie wiem jak na PS3. 

Opublikowano

No ja tu widzę całe etapy w przedziale 11-15 fps na X360 ;) Dobra gra będzie miała dobre recenzje nawet pomimo jakiś niedociągnięć technicznych.

 

 

Edytowane przez SnoD

Opublikowano
Będzie dobra gra którą w dół pociągnął technikalia. New record low dla serii? Zobaczymy.
Cyberpunka nie pociągnęły w dol w recenzjach przed premiera [emoji854]
Opublikowano
Godzinę temu, SnoD napisał:

No ja tu widzę całe etapy w przedziale 11-15 fps na X360 ;) Dobra gra będzie miała dobre recenzje nawet pomimo jakiś niedociągnięć technicznych.

 

 

 A faktycznie zapomniałem o Blighttown. Dzisiaj to by już nie przeszło, z drugiej steony recenzje CP77 mówią coś innego. Chociaż recenzentów wprowadzili w błąd, patch day one miał usuwać większość błędów. 
 

Jeszcze z w miarę  świeżych przykładów to  Hyrule Warriors działa tragicznie. Nie wiem jakim cudem ta gra trzyma zielone na metacritic od recenzentów i graczy.  

 

Opublikowano
2 minuty temu, Ukukuki napisał:

Jeszcze z w miarę  świeżych przykładów to  Hyrule Warriors działa tragicznie. Nie wiem jakim cudem ta gra trzyma zielone na metacritic od recenzentów i graczy.  

Może dlatego, że gry to nie tylko liczenie klatek...

Opublikowano
  • Autor

 

Combat Evolved :obama:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.