Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 16 listopada 2021 Opublikowano 16 listopada 2021 5 minut temu, devilbot napisał: To jest beta tego multi czy już full? Bo jak full to niesamowita porażka. 6 lat robić takie bare bones multi w którym nawet opcji brakuje. Już full, ale fakt, że w porównaniu do Halo 5 jest dość biednie w opcjach. Jednakże baza jest naprawdę solidna i jeśli będą rozwijać to gra przeżyje naprawdę długo. @easye to pewnie jak w ostatnich grach MSu - dynamiczna jakość obrazu na poczet klatek. Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 16 listopada 2021 Opublikowano 16 listopada 2021 18 minut temu, devilbot napisał: To jest beta tego multi czy już full? Bo jak full to niesamowita porażka. 6 lat robić takie bare bones multi w którym nawet opcji brakuje. te 6 lat to pewnie naciągane w chuj i pewnie gra zrobiona w maks 3 lata bo 15 razy ją restartowali i gdyby nie ten rok delayu to było by dopiero barebones 5 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Jednakże baza jest naprawdę solidna i jeśli będą rozwijać to gra przeżyje naprawdę długo. To nie jest pytanie jeśli, oczywistym faktem jest to, że premiera Infinite to dopiero początek tego co mają zamiar zrobić z tą grą bo od poczatku zapowiadają że to ma być platforma/gaas/co tam sobie wymyślą Cytuj
Shago 3 608 Opublikowano 16 listopada 2021 Opublikowano 16 listopada 2021 22 minuty temu, easye napisał: Rozumiem, ze na PC ustawienie minimalnej liczby klatek obniża grafikę? Ja tam lock na 60fps i wszystkie ustawienia max i jest naprawdę gitara . Tylko myszka kiepska do tego typu gier.. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 16 listopada 2021 Opublikowano 16 listopada 2021 Mysle ze to przez to, ze cale zycie gralismy na padach, sam ostatnio zaczalem grac troche na myszce, lamie strasznie, ale szybkość celowania jest jest nie do zastapienia. Dla mnie brak możliwości wyboru z listy trybu gry w jaki chce grać jest totalna porażką. Cytuj
iluck85 2 965 Opublikowano 16 listopada 2021 Opublikowano 16 listopada 2021 Pograłem i mnie jakoś nie zachwyca te multi. Flaga to totalna porażka dla mnie, ale tam to chyba trzeba w zwartej ekipie grać. Czacha jeszcze jako tako, ale gra wolna- mimo zmian ustawień pada. Trzeba dłużej posiedzieć chyba, ale ja nigdy w to nie grałem online. Na chwile obecną dla mnie jest to drętwe. Balans broni chyba coś kuleje, zobaczę 8 grudnia, bo i tak mam zamówione pudełko. 1 1 Cytuj
łom 2 029 Opublikowano 16 listopada 2021 Opublikowano 16 listopada 2021 57 minut temu, easye napisał: Rozumiem, ze na PC ustawienie minimalnej liczby klatek obniża grafikę? Załącza się wtedy dynamiczna rozdzielczość jak nie daje rady wyrobić ustawioną ilość FPS. 1 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 17 listopada 2021 Autor Opublikowano 17 listopada 2021 Zagrałem kilka meczy wczoraj i w sumie się powtórzę, tryb rankingowy z BRką na start to coś pięknego i aż się przypominają czasy Slayer BR z Halo 3. Nie lubię innych trybów bo ARka to nie moja bajka, a sidekick jest bezużyteczny na dalszy dystans i pierwsze chwile po respie schodzą mi zawsze na szukaniu broni (brki, albo commando który swoją drogą też jest kozacki). Nie narzekam też na tryby CTF, oddball i bastiony na zwykłej playliście, bo być może jestem już starym boomerem ale zwykły slayer jest dla mnie zbyt chaotyczny i znacznie lepiej odnajduje się w bardziej taktycznych starciach, mimo że gram z randomami. Mapy na pierwszy rzut oka też wydają się dobrze zrobiono, chociaż wiadomo że aby je tak naprawdę ocenić trzeba pograć znacznie dłużej. Mają też fajny klimacik jak np. Dedlock z tym działem: System progresji faktycznie jest do dupy, nie ma normalnego systemu doświadczenia tylko są jakieś tam wyzwania, ale szczerze mówiąc jako Legenda Piracka uważam że do gry powinna nas motywować przede wszystkim frajda z gry, a nie system progresji z marchewkami. Więc mi osobiście jakoś strasznie on nie przeszkadza, póki czerpie radość z dobrej gry. Cytuj
szurubur 122 Opublikowano 17 listopada 2021 Opublikowano 17 listopada 2021 Akurat to że system progresji jest powolny mi nie przeszkadza, bardziej martwi mnie brak ciekawych nagród, jakoś w fortninte czy apex gdy człowiek spoglądał na bp to miał ochotę go kupić, tutaj jest takie meh. Co do rozgrywki i mieszanych trybów to spoko, mnie to pasuje chociaż ta BR'ka na rankedach śni mi się po nocach, nie lubię tego. Ogólnie dawno żadna gra mnie tak nie wciągnęła a przysłowiowy "ostatni mecz" trwa u mnie z godzinę xD Czy są jakieś kary za wyjscie z rankeda? Cytuj
SnoD 2 342 Opublikowano 17 listopada 2021 Opublikowano 17 listopada 2021 (edytowane) Ja nie rozumiem za bardzo dyskusji o systemie progresji. Jak się zagrywałem swego czasu w multi Reach, to nagrodą dla mnie było ewentualne zwycięstwo i dobre K/D ratio, no i oczywiście fun z gry. A w 2021 roku okazuje się, że XP i skiny, to być albo nie być gry sieciowej. Edytowane 17 listopada 2021 przez SnoD 1 1 Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 17 listopada 2021 Opublikowano 17 listopada 2021 12 minut temu, SnoD napisał: Ja nie rozumiem za bardzo dyskusji o systemie progresji. Jak się zagrywałem swego czasu w multi Reach, to nagrodą dla mnie było ewentualne zwycięstwo i dobre K/D ratio, no i oczywiście fun z gry. A w 2021 roku okazuje się, że XP i skiny, to być albo nie być gry sieciowej. ok boomer Takie skiny i inne systemy progresji obecnie decydują czy gra będzie żyła dostając nowy content, czy zdechnie i pozostanie ogrywana przez garstke try hardów którzy grają tylko w tą 1 grę całe życie. Ja jednak wolę by cały czas była różnorodność graczy na wielu poziomach skilla, bo po prostu mam za dużo gier do ogarniania by nawalać całe dnie w halo tylko by mieć jakąkolwiek szanse na dobrą zabawe z ludźmi co grają tylko w to. Mi się akurat podoba nawet, że jest rotacja trybów narzucona - przez to gra nie zamieni się w fesiwal grania smutnego tdm do porzygu. Jedynie mogli być przykładowo opcje wyłączenia z rotacji 1 trybu najmniej lubianego, bo granie ctf z randomami, którzy nie grają pod objective tylko biegają jak debile szukając killi to heroizm. Co do samej różnorodności battle passa to stylistyka halo jest problemem. W takim forciku nie ma spójnego designu, więc walka neymara z venomem i travisem scottem nikogo nie dziwi co daje im w zasadzie nieograniczone pole kreatywne do tworzenia skinów. W takim warzone czy innym apexie też jest dużo większe pole do popisu dla designerów. W halo to jednak jest dosc ograniczona pula pancerzy o spojnych hitboxach. 3 Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 17 listopada 2021 Opublikowano 17 listopada 2021 9 godzin temu, easye napisał: Mysle ze to przez to, ze cale zycie gralismy na padach, sam ostatnio zaczalem grac troche na myszce, lamie strasznie, ale szybkość celowania jest jest nie do zastapienia. Szybkość celowania to jedno ale wszystkie potrzebne rzeczy w Halo jak movement i tak lepiej i łatwiej się wykonuje na padzie. Jedyny realny plus użycia myszki w tej grze to wtedy kiedy masz snajperkę. 1 Cytuj
szurubur 122 Opublikowano 17 listopada 2021 Opublikowano 17 listopada 2021 43 minuty temu, SnoD napisał: Ja nie rozumiem za bardzo dyskusji o systemie progresji. Jak się zagrywałem swego czasu w multi Reach, to nagrodą dla mnie było ewentualne zwycięstwo i dobre K/D ratio, no i oczywiście fun z gry. A w 2021 roku okazuje się, że XP i skiny, to być albo nie być gry sieciowej. bo skoro juz dodali coś takiego jak bt to fajnie gdyby go zrobili porządnie Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 17 listopada 2021 Autor Opublikowano 17 listopada 2021 22 minuty temu, Soban napisał: Takie skiny i inne systemy progresji obecnie decydują czy gra będzie żyła dostając nowy content, czy zdechnie i pozostanie ogrywana przez garstke try hardów którzy grają tylko w tą 1 grę całe życie. z jednej strony zgadzam się, ale moim zdaniem jeśli gra jest wystarczająco dobra to jest w stanie się obronić sama i nie zdechnąć Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 17 listopada 2021 Opublikowano 17 listopada 2021 Z minusów na już do poprawy -wybór crossplaya a raczej jego brak chce grać tylko z padami -brak samego slayera PRO w rankedach to farsa same góvna losuje jak flaga, piłka i stronghold choć ten ostatni najlepszy, wiem, że jest też slayer ale daje go raz na ruski rok za to piłka i flaga non stop qrva jego mać 1 Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 17 listopada 2021 Opublikowano 17 listopada 2021 Ja lubię te tryby, tylko no... tak jak napisał Soban - część ludzi szuka tylko killi i przegrywa się przez to. Cytuj
Fafik-IX- 40 Opublikowano 17 listopada 2021 Opublikowano 17 listopada 2021 Jestem po dłuższym graniu. Jeżeli to będzie tak wyglądało 8 grudnia. To gra skończy tak samo jak Halo 5. Nie jest to spadkobierca Halo 1-3 a rozwiniecie Halo 5 takie Halo 5 2.0. Gra ma zero contentu, ku..wa zero. Co oni robili przez 6 lat?????? A i gra jest brzydka, strasznie brzydka. Gram na xsx podłączonym do LG OLED C9. Grafikę jeszcze wytrzymam ale animacje są straszne. Najgorzej chyba wyglądają wybuchy. Wyglądają jak z czasów PS2 i org XboxaWysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 17 listopada 2021 Opublikowano 17 listopada 2021 1 godzinę temu, bluber napisał: Szybkość celowania to jedno ale wszystkie potrzebne rzeczy w Halo jak movement i tak lepiej i łatwiej się wykonuje na padzie. Jedyny realny plus użycia myszki w tej grze to wtedy kiedy masz snajperkę. Tez tak myślałem, ale zagraj nawet zwykłym pistolecikiem na padzie a później na myszce, no nie do przeszkodzenia kontrola odrzutu, dla jednych słaba broń a tabareciarze noscopem z końca mapy zdejmują. No i movement w tej grze jest najłatwiejszy chyba ze wszystkich części, bo gra jest dosyć wolna, nie ma tych strefow z boostem, uderzeń z powietrza, więc nie wiem co niby łatwiej się wykonuje na padzie. Dla mnie nie ma w ogóle o czym dyskutować, bo zaraz będzie że Izi odkrył myszkę w 2021r, prawda jest taka, że z crossplayem gracze na PC będą orać pady strasznie. A tu jeszcze jedni graja w 200 fpsach, inni w 120 badz 60, stare konsole w 30 Cytuj
Gregorius 504 Opublikowano 17 listopada 2021 Opublikowano 17 listopada 2021 Panowie spokojnie, przecież rotacja playlist do multi to jest chleb powszedni dla tej serii.Nie zdziwię się jak ostatecznie zrobią oddzielnie slayer i objectivy tak jak to zazwyczaj bywało. Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 17 listopada 2021 Opublikowano 17 listopada 2021 oby jak najszybciej, bo jak mi losuje ctf, to mnie kurwica bierze 2 Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 17 listopada 2021 Opublikowano 17 listopada 2021 30 minut temu, easye napisał: Tez tak myślałem, ale zagraj nawet zwykłym pistolecikiem na padzie a później na myszce No grałem na myszce i na padzie i wole grać na padzie. Robienie curb slide na klawiaturze to w tym momencie karkołomne zadanie. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 17 listopada 2021 Opublikowano 17 listopada 2021 Ogólnie izi klawiszologia w halo z przełączaniem granatów etc. to jednak nie to co pad. Chociaż precyzja myszki jest gites, fakt. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 17 listopada 2021 Opublikowano 17 listopada 2021 21 minut temu, bluber napisał: No grałem na myszce i na padzie i wole grać na padzie. Robienie curb slide na klawiaturze to w tym momencie karkołomne zadanie. Nadal uważam że tylko dla nas przez fakt, że całe życie graliśmy na padzie, kogoś kto spędził np. 4000h w CSa pewnie by to nieźle rozśmieszyło. Inny leniwy przypisze sobie tą sekwencje pod 1 przycisk z własnym makro. 9 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Ogólnie izi klawiszologia w halo z przełączaniem granatów etc. to jednak nie to co pad. Chociaż precyzja myszki jest gites, fakt. No jak masz 3 przyciskową myszkę... Każda gamingowa ma ich znacznie więcej niż 3... Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 17 listopada 2021 Opublikowano 17 listopada 2021 Z ktorych ustawien przyciskow korzystacie? Bumper jumper czy cos innego? Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 17 listopada 2021 Opublikowano 17 listopada 2021 Jeżeli mowa o mk VS pad w Halo, to Doc wyjaśnia. Z tego co czytam, to największy obecnie problem tej gry, to cross play. Najgorsza rzecz dzisiejszych fps, ale w końcu gracze tak o to walczyli. Jak już jest, to pozwólcie to wyłączyć i normalnie gracz z ludźmi z jednej platformy, bo sorry, ale jaki jest sens gry, jak jeden gra na padzie, drugi na mk, i jeszcze ten drugi ma 2 razy wiecej fps Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.