Opublikowano 20 września 20186 l Autor z takich rzeczywistych newsów to studia odszedł Multiplayer Lead Designer ciekawe czy to oznacza jakieś większe zmiany w multi? 5 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Co to znaczy? regularnie aktualizowaną i rozwijaną grę podtrzymującą zainteresowanie graczy. Jak Rainbow Six: Siege, WoW, Halo 5, Call of Duty, Battlefield 1, Forza Horizon 4 itp. Edytowane 20 września 20186 l przez oni
Opublikowano 20 września 20186 l Ja to widzę tak. Wychodzi na xo/xos/xox/pc (duża baza użytkowników), a później patch xbox scarlett enhanced (i tak przecież będzie wstecznie kompatybilny) i wszyscy grają, każdy zadowolony, kasa leci strumieniem
Opublikowano 12 października 20186 l W dniu 20.09.2018 o 10:31, oni napisał: ciekawe czy to oznacza jakieś większe zmiany w multi? Odpisuje po miesiacu, ale co tam. Spokojna twoja rozczochrana @oni, facet byl odpowiedzialny za warzona, a nie arene. Wiec mniejsze zlo.
Opublikowano 19 listopada 20186 l Leci wlasnie stream turnieju H5 m.in. na twitchu i widze ze jest sporo znanych graczy, ale z oczywistych powodów nie ma juz wśród nich Ninja. Swego czasu kiedy grał w H4 i Reach miał z reguły zaledwie 500-1tys. widzów, a teraz jak wiadomo po fenomenie Fortnite moze liczyć na dziesiątki tys. Generalnie zmierzam do tego ze podobny model jak Fortnite moze być dla nowego Halo sposobem aby zostać grą ‚relevant’ na dłużej aniżeli pierwsze kilka miesięcy czy rok. Halo ma juz przeciez forge czemu by wiec nie zaimplementować budowanie live w trakcie meczu? Dodatkowo gra Epica chodzi na absolutnie wszystko nawet iphony wiec być moze czas zerwać z bycia gra na wyłączność i wydać na wiecej możliwych platform, przynajmniej multi. Kampania mogła by za to pozostać tylko na Xie, co o tym myślicie ?
Opublikowano 19 listopada 20186 l Autor 6 godzin temu, Mr. Montana napisał: Generalnie zmierzam do tego ze podobny model jak Fortnite moze być dla nowego Halo sposobem aby zostać grą ‚relevant’ na dłużej aniżeli pierwsze kilka miesięcy czy rok. Halo ma juz przeciez forge czemu by wiec nie zaimplementować budowanie live w trakcie meczu? Nie, niech Halo zostanie Halo. Głupie gonienie współczesnych trendów to idiotyzm. Poza tym zupełnie sobie nie wyobrażam budowania live przy gameplayu i tempie gry z Halo. Co innego być może battle royale gdzie Halo ma solidne fundamenty do tego: PvPvE, zrzut ODST z orbity, duży otwarty teren typowy dla Halo i pojazdy dobrze wplecione w gameplay. 6 godzin temu, Mr. Montana napisał: Dodatkowo gra Epica chodzi na absolutnie wszystko nawet iphony wiec być moze czas zerwać z bycia gra na wyłączność i wydać na wiecej możliwych platform, przynajmniej multi. Kampania mogła by za to pozostać tylko na Xie, co o tym myślicie ? Infinite zarówno kampania i multi będzie działać na wszystkim. Xbox, PC i smartfony dzięki XCloud
Opublikowano 19 listopada 20186 l Montana, multi z Halo 5 z forgem jest już na PC, mają tam cały silnik i to na dodatek znakomicie zrobiony, tylko już jakiś czas temu pisali, że Matchmakingu robić tam nie będą. Szkoda.
Opublikowano 24 listopada 20186 l Dlaczego tak wiele osob gardzi singlem w Halo 5? Skonczylem ostatnio wszystkie czesci, wlacznie z Reach, Wars 1 oraz 2 i... kampania w 5tce wg mnie byla jedną z lepszych, glownie dzieki na maksa doszlifowanemu gunplayowi i prezentacji. Jedynie muzyka troche zawiodla, nie kojarze ani jednego kawalka ktory by mi utkwil w glowie, gdzie niektore nuty z jedynki i dwojki czasami na glos nuce jak ulung jakis.
Opublikowano 24 listopada 20186 l mi tez się podobalo ale nie wolno mi tego mówić na tym forum więc nie mówię halo 5 jedyne halo singiel jakie dałem rade skończyć sam xd
Opublikowano 25 listopada 20186 l Dla mnie (pipi) przeokrutne. Wróciłem do starych części i od razu a co muzyki to Fajny patent jak 117 wchodzi w 1:17
Opublikowano 25 listopada 20186 l Autor Poza idiotyczną i średnią jak na standardy serii muzyką to jedna z najlepszych kampanii w sadze.Zresztą hejt na Halo 5 powoli dobiega końca i gra wchodzi w etap "In retrospect it wasn't as bad as originally thought. It had some great ideas and executed them well enough" w klasycznyn i odwiecznym cyklu Halo.https://i.redd.it/r000dztqqji01.jpg
Opublikowano 25 listopada 20186 l Po DOOMie gra nie może już zarobić takiego wrażenia jak zakładali twórcy. Sam doszedłem może do drugiej misji i nie czuje żadnej zajawki: może dlatego że samo uniwersum mnie szczególnie nie jara, nie skończyłem jeszcze czwórki wiec mam dziury fabularne. Za to w samej arenie wybite 17 dni gry od premiery
Opublikowano 25 listopada 20186 l 7 godzin temu, _Be_ napisał: Dla mnie (pipi) przeokrutne. Wróciłem do starych części i od razu a co muzyki to Fajny patent jak 117 wchodzi w 1:17 No to jest nic innego jak re-touch kawalkow z wczesniejszych czesci, mi raczej chodzilo o jakies nowe zapadajace w pamiec kawalki. @oni Nie wiedzialem ze sa takie cykle Ja pierwszy raz ogrywalem 5tke i przypominajac sobie caly ten hejt bylem w szoku, chyba tylko sam poczatek jest dosc sredni ale gra szybko nabiera tempa.
Opublikowano 26 listopada 20186 l Historia jest drętwa i masło master chiefa, za to latasz jakimiś Osiris Team, którego postacie są bardzo jałowe gunplay i movement na plus
Opublikowano 13 grudnia 20186 l Autor było oglądane, koleś przez ponad 50 minut opowiadał o 2 minutowym trailerze, wyjaśniając głębsze znaczenie każdego elementu widocznego w trailerze, z taką pasją że można było odnieść wrażenie że ten trailer ma więcej D U S Z Y niż niejedna gierka. a i tak jak mi się wydawało na początku, nowy pancerz MC jest połączeniem starego i nowego stylu w perfekcyjnych proporcjach
Opublikowano 17 grudnia 20186 l https://comicbook.com/gaming/2018/12/15/halo-infinite-master-chief-first-look/ hmmm bardziej wygadany i mniej sztywny MC?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.