Skocz do zawartości

Halo Infinite

Featured Replies

Opublikowano

Cieszą te wszystkie pozytywne opinie na forum i w necie, co ciekawe jak tutaj może ze dwie osoby nie są zachwycone HI to w takich tematach nowego BF/CODa ze dwie osoby są które są zadowolone a reszta nie :)

 

Dla mnie gra się super, świetne strzelanie, movement, balans, gra wygląda bardzo ładnie, zwłaszcza oświetlenie/refleksy a tekstury jak człowiek się przyjrzy to zupełnie nowy poziom i to 4K/60/120fps :obama:  no i audio to też konkret.

 

 

ale żeby nie było tak słodko to efekty wybuchów są słabe, 10 map to też tak średnio 

  • Odpowiedzi 3,5 tys.
  • Wyświetleń 532,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak komuś nie pasuje to nich nie gra i spierdala z tematu. Zauważyłem że na necie ludzie czepiają się tej gry i analizują wszystko co się da. Żadna inna grą nie była tak brana tak pod lupę jak Halo In

  • Gra jest automatycznie jebana i dostaje niższe oceny za to ze jest na xboxie. Ten sam tytuł na Switchu albo plejstejszon by miał wyższe oceny, to oczywiste.   -5% za bycie exem xboxa i -3% z

  • No bieganie po pustej kwadratowej hali z perkami. Zupelnie nic mi to nie przypomina. Nic a nic.  343 studio co robisz?  A kizwa kwadraty do multi Crunchuja nas. Musimy cos szybko wymys

Opublikowano
Jeżeli mowa o mk VS pad w Halo, to Doc wyjaśnia.
 
Z tego co czytam, to największy obecnie problem tej gry, to cross play. Najgorsza rzecz dzisiejszych fps, ale w końcu gracze tak o to walczyli. Jak już jest, to pozwólcie to wyłączyć i normalnie gracz z ludźmi z jednej platformy, bo sorry, ale jaki jest sens gry, jak jeden gra na padzie, drugi na mk, i jeszcze ten drugi ma 2 razy wiecej fps :dynia:

Niestety o ile gracze cross play chcieli, to deweloperzy to jakieś nieogary i wrzucają wszystkich do jednego worka.

Standardem powinien być cross play, niech będzie i wszędzie ale z podziałem na myszki i pady, koniec problemu. No ale nikt rozumny w tych firmach nie pracuje, no przepraszam, są gry, które mają to ogarnięte dobrze.

Do tego na xboxie część gier ma problematyczne wyłączanie cross playa, jak warzone, czy nowy bf, przez co poniekąd wymusza się granie z pc.
Opublikowano

no szkoda, że jeszcze na infolinie nie trzeba dzwonić, by crossplay wyłączyć.

W każdej grze powinien być podział MK / Pad - tyle. Każda inna konfiguracja jest bez sensu.

Ale może już jest tyle cronosów do konsol, że i to nie ma znaczenia.

 

Całe życie grałem na padzie, wystarczyły 4 dni w BFie i teraz w HALO by człowiek się przestawił i robił kille, których za chuja na padzie by nie zrobił, a w tym wieku, to jestem raczej graczem niedzielnym.

Co zatem wyprawiają ludzie którzy od lat ćwiczą refleks na swoich 8000 DPI myszkach...

Opublikowano

O cross play to głównie walczyli twórcy i ewentualnie gracze, którzy chcą aby dany tytuł żył dłużej. Łatwiej utrzymać społeczność przy tytule jak się ma więcej graczy niż 3 osobne społeczności rozsiane po różnych platformach. Dlatego wyłączenie cross play nie jest zbyt proste a domyślnie włączone. 

Opublikowano
2 godziny temu, easye napisał:

Inny leniwy przypisze sobie tą sekwencje pod 1 przycisk z własnym makro.

 

Ale ta sekwencja wymaga połączenia sprintu i nacisnięcia ślizgu w opowiednim momencie (masz kilka klatek animacji schodząc z jakiejś powierzchni) to wymaga timingu odpowiedniego i koordynacji i być może komuś to wyda się łatwe na klawiaturze ja preferuje movement na padzie. Halo i Gearsy to są gry zrobione pod pada i dlatego też myszkowcy nie mają wcale wielkiej przewagi w nich i powtórze się ale jedyna realna przewaga myszki to snajpa. 

Opublikowano

Z tym, że cross play to głownie ludzie chcieli w multiplatformach co są na ps i xboxach typu cod, a nie z taboreciarzami na myszkach xd Sony niestety jest zjebane i nie pozwoli nigdy na coś takiego.
Z pc daje okejke w grach w sumie wszelakich poza strzelankami, bo wtedy zabawa robi się niezbyt uczciwa.

Opublikowano

Na queue open nie ma slayera. :shieeet:

1 minutę temu, Soban napisał:

Z pc daje okejke w grach w sumie wszelakich poza strzelankami, bo wtedy zabawa robi się niezbyt uczciwa.

 

Dla mnie w shooterach też nie przeszkadza. Są wyjadacze na padach którzy koszą myszkowców i myszkowcy z GTXami 1050 i myszkami za 20zł. Największe znaczenie kto na czym gra ma zapewne gra na wysokich szczeblach rankingowych.

Opublikowano
34 minuty temu, bluber napisał:

Halo zrobione pod pada i dlatego też myszkowcy nie mają wcale wielkiej przewagi w nich i powtórze się ale jedyna realna przewaga myszki to snajpa. 

To zagraj z kimś ogarniętym z muszą 1 na 1 i daj znać jaki będzie wynik xD zrobisz swój skok wiary i nie dolecisz nawet do połowy odległości...

 

 

Opublikowano
15 minut temu, easye napisał:

To zagraj z kimś ogarniętym z muszą 1 na 1 i daj znać jaki będzie wynik xD zrobisz swój skok wiary i nie dolecisz nawet do połowy odległości...

 

no ale zdefiniuj ogarniętego, bo większość graczy na podobnym poziomie skilla będzie grało podobnie niezależnie od sprzętu, a dopiero na top tierze zaczyna się prawdziwy HC

 

BTW u mnie w cross-playu po 10 grach Gold 5. Gry poniekąd uczyć się trzeba na nowo - inny moveset, sterowanie m+k. Jednakże jeśli coś warto powiedzieć to to, że gra jest gorwa wyśmienita i 343i znów dostarczyło MP z potencjałem na całą generację.

Opublikowano

To czy jesteś dobry czy nie ma mało wspólnego z tym jak celujesz. Dużo ważniejsze jest czucie gry i jej znajomość. 

Chłopaki mówili kup komputer, będą latarnie co tydzień w Destiny2 bo łatwiej. Po roku grania okazuje się że człowiek jest taki sam słaby jak był na padzie a latarni nie ma do tej pory. 

Pierwszy dzień był piękny w Halo. Wczoraj taki wpyerdziel że boję się dziś grę odpalac :yao: Ale to jest chyba najlepsze w tej serii...dostales becki? Wiesz ze gościu był lepszy albo sam zawaliłeś jedna kulkę w pistoleciku. 

Edytowane przez Szymek

Opublikowano

BTB to dla mnie za duży chaos. Tylko się ruszę i kula w łeb :nosacz2:

Opublikowano
Godzinę temu, easye napisał:

To zagraj z kimś ogarniętym z muszą 1 na 1 i daj znać jaki będzie wynik xD zrobisz swój skok wiary i nie dolecisz nawet do połowy odległości...

 

No pewnie dostane wpierdol bo nawet nie zacząłem rankedów grać bo miałem czas dopiero wieczorami ale póki co grałem na steamie z ludzmi z PC i nie czułem się słabszy od tych, którzy grali na myszce. Zresztą jałowa dyskusja bo i tak rankedy będą rozgraniczone na kontrolery (chociaż ma być osobny też dla mixów jeśli ktoś preferuje). 

 

Edytowane przez bluber

Opublikowano

Playlisty to porazka. Zdecydowanie za duzo objectives.

Kto wymyslil CTF do 5 capow?! :D
Ogolnie wszystkie objective sa tak zrobione, ze trwaja po 15-20min mecz.

Opublikowano
2 minuty temu, Raptor napisał:

Kto wymyslil CTF do 5 capow?! :D

 

Nie no, to akurat jest zmiana bardzo na plus. Małe mapki + więcej punktów = większa dynamika starć. Jak przypomnę sobie szukanie się po Coliseum w H5 to mnie w środku skręca.

Opublikowano

Moje pierwsze spotkanie z Halo na multi. Włączam, gram, trochę staroświeckie jak quake 2. Bronie podnosi się z ziemi, zero klas. Włączam BF. Czekam 3 - 4 minuty aż włączy się gra, później załaduje multi, później wybieram jakąś z dupy specjalistę, ładuje się serwer. uf w końcu gram. Przebiegłem jakieś 50 metrów, nikogo nie ma i jakieś to dziwne. Odpalam jeszcze raz Halo i nie oczom nie wierzę. Jak ta gra śmiga to szkoda gadać. Zero bugów, płyna, szybka, filling broni no po prostu poezja! Jestem mega w szoku. Oczywiście pozytywnym. Jak ktoś chętny do gry to niech od razu zaprasza jak mnie widzi. HS jest. Jedyna co to ciężko się przedstawić na szybkość. Zmiejszyłem czułość gałki by precyzyjniej celować, ale wtedy nie nadążam za przeciwnikiem haha :) Ma ktoś radę jak to ogarnąć? I żeby wyłączyć cross trzeba z menu konsoli? Jak w BF? 

Opublikowano

Jeszcze jedno małe ale w rankedach dwa pociski w rakiecie to zdecydowanie za mało powinno być cztery, bo tak wywala się ją w sekundę i chuja to daję jak ma być power weapon to ma być power weapon a nie popierdółka. 

Opublikowano

4 pociski przy 2 minutowym respawnie daje ok. 5 możliwości podniesienia rakietnicy. 20 strzałów, prawie połowa 50 fragów wymaganych do wygranej. IMO dobry nerf dla broni która ma praktycznie zerowe szanse na zabicie używającego wyrzutnię o ile nie jesteś dosłownie na centymetr od rywala. Za to AoE potężne jak sc00rwesyn. 

Opublikowano

Widać, nie rozumiesz idei Halo i mało w nie grałeś, zawsze były 4 pociski, dwie rakiety to zdecydowanie za mało zwłaszcza w objectives.

Edytowane przez Lord Protector

Opublikowano

Jeszcze brakuje zeby wiecej rakiet dali xd 2 darmowe fragi to i tak duzo

Opublikowano
  • Autor

 

nowy gameplay z kampanii

Opublikowano

Jak czytam to wiem, że nigdy nie udało wam się zabić pana z rakieta :usmiech:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.