funditto 658 Opublikowano 30 grudnia 2017 Opublikowano 30 grudnia 2017 Chyba tylko Nintendo Software Technology dostało trochę po wtopie z Project Hammer, ale nawet oni dalej tworzą tylko, że mniejsze projekty Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 10 stycznia 2018 Opublikowano 10 stycznia 2018 W sumie to taką Civilization bym przyjął na switchunia. Wybudzić na kilka tur, pograc 5h i uśpić ponownie ) Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 10 stycznia 2018 Opublikowano 10 stycznia 2018 był Civ Revolution 2 na Vitę więc czemu nie Cytuj
Xord 50 Opublikowano 10 stycznia 2018 Opublikowano 10 stycznia 2018 Ja tak sobie życzę Baiten Kaitos w vc. Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 10 stycznia 2018 Opublikowano 10 stycznia 2018 A już trojka, całkowicie rozwaliłaby system Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 11 stycznia 2018 Opublikowano 11 stycznia 2018 https://twitter.com/RedHookStudios/status/951140065496977410 Berry nice. The price for the game and DLCs: Darkest Dungeon – $24.99 USD The Crimson Court – $9.99 USD The Shieldbreaker – $3.99 USD troche drogo, ale chyba i tak trza kupic. Cytuj
Ukukuki 7 009 Opublikowano 3 lutego 2018 Opublikowano 3 lutego 2018 Gra ktoś w DOOM na Switcha? Jak to wypada na tle innych wersji? Dalej warto? Cytuj
blakuś 597 Opublikowano 3 lutego 2018 Opublikowano 3 lutego 2018 10 minut temu, Ukukuki napisał: Gra ktoś w DOOM na Switcha? Jak to wypada na tle innych wersji? Dalej warto? Ja jestem gdzieś w 3/4 kampanii i tak: - 30 FPS przez większośc gry nie zachwiane, chociaż są 2-3 miejsca gdzie jest dużo demonów i gra zwalnia dośc mocno - Tekstury niskiej rozdzielczości, ząbki itd ale wszystkie wodotryski graficzne i efekty zostały ( dziwna spraw jak na port ) - okazjonalne bugi z dźwiękiem - DOOM do grania wszędzie, nawet na klopie - mimo 30FPS nadal gra wydaje się dynamiczna jak na reszcie konsol Kupiłem na premierę ( bo nie miałem wtedy PS4 ) ale nie żałuje, jedynie na Twoim miejscu bym poczekał jak troszkę cena zejdzie w dół. 1 Cytuj
Ukukuki 7 009 Opublikowano 3 lutego 2018 Opublikowano 3 lutego 2018 41 minut temu, blakuś napisał: Ja jestem gdzieś w 3/4 kampanii i tak: - 30 FPS przez większośc gry nie zachwiane, chociaż są 2-3 miejsca gdzie jest dużo demonów i gra zwalnia dośc mocno - Tekstury niskiej rozdzielczości, ząbki itd ale wszystkie wodotryski graficzne i efekty zostały ( dziwna spraw jak na port ) - okazjonalne bugi z dźwiękiem - DOOM do grania wszędzie, nawet na klopie - mimo 30FPS nadal gra wydaje się dynamiczna jak na reszcie konsol Kupiłem na premierę ( bo nie miałem wtedy PS4 ) ale nie żałuje, jedynie na Twoim miejscu bym poczekał jak troszkę cena zejdzie w dół. Ja to raz już skończyłem ale DOOM na tablecie kusi. Czym dalej w las tym więcej demonów, daj znać jak gra się zachowuje w końcowych etapach jak już ograsz. Cytuj
Godot 416 Opublikowano 3 lutego 2018 Autor Opublikowano 3 lutego 2018 Ja jestem po kilku godzinach, wcześniej nie grałem wcale. I w zasadzie blakuś napisał wszystko. Ja z perspektywy świeżego gracza w Dooma z jednej strony żałuję, że kupiłem, bo jednak nie do końca mi gra siadła, a z drugiej jest naprawdę dobra. Jak ograłeś i chcesz ogrywać nadal to bierz, technicznie wszystko spoko. Cytuj
Godot 416 Opublikowano 6 lutego 2018 Autor Opublikowano 6 lutego 2018 Kolejny port, tym razem grubo, bo Pillarsy 2 https://www.ppe.pl/news/56342/pillars-of-eternity-2-deadfire-oficjalnie-zmierza-na-playstation-4-xbox-one-i-nintendo-switch.html Cieszę się cholernie, przy TV bym nie wytrzymał, a na handheldzie można dłubać takiego RPG. Na tablecie skończyłem Baldury i sprawdza się super takie granie. Pytanie do tych co przeszli: jak fabularnie ma się dwójka do jedynki? Cytuj
ogqozo 6 553 Opublikowano 6 lutego 2018 Opublikowano 6 lutego 2018 (edytowane) Jestem bardzo ciekaw, jak to wypadnie na konsoli, zwłaszcza przenośnej. Grałem w Pillarsy dużo, no ale to jest pecetowy erpeg, ściany tekstu na ekranie, sporo klikania po pikselikach, labiryntowe rysowane mapy, kamera z samolotu i detale jak mrówki na ekranie. O ile Skyrim czy Dragon Age Inquisition wydają mi się niemal stworzone na handhelda, tak tutaj... No nie wiem, nie wiem. Ale, Gruszczyk - "holiday season" to nie jest "za kilka miesięcy", tylko za 10... (I tak West of Loathing > lochy i smochy) Edytowane 7 lutego 2018 przez ogqozo Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 6 lutego 2018 Opublikowano 6 lutego 2018 Cytat Pytanie do tych co przeszli: jak fabularnie ma się dwójka do jedynki? Deadfire to direct sequel ale nie wierzę, że zostawią nowych graczy kompletnie na lodzie. Srol to jedno, ale fabułę jedynki dałoby się wyjaśnić w retrospekcji. Cytuj
Ukukuki 7 009 Opublikowano 10 lutego 2018 Opublikowano 10 lutego 2018 Skończyłem L.A Noire, dobry port chociaż nie mam porównania do innej wersji to nie było żadnych zgrzytów. Cytuj
Godot 416 Opublikowano 12 lutego 2018 Autor Opublikowano 12 lutego 2018 Dean Ayala – There are no plans to move HearthStone to the Nintendo Switch. Smuteczek. A Hat in Time też nie będzie Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 Chciałbym zobaczyć na switcha Viewtiful Joe, Star Wars Rogue Squadron 2, Wario World oraz Luigi’s Mansion 1 i 2 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 (edytowane) Z portów to chciałbym zobaczyć jedne z najlepszych gier w jakie grałem i wszystkie są realne: odświeżyłbym sobie Bioshocka1, Ninja Gaiden1, trylogię Metroid Prime, SMG1 i 2, RE1 Remake, oraz MGSa (wersja z GC), w którego nigdy nie grałem. Edytowane 23 lutego 2018 przez zdrowywariat Cytuj
funditto 658 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 Oprócz tego co wymienione zostało wcześniej chciałbym porty Pokemon Fire Red/ Leaf Green oraz Emerald. Niech mi do tego dodadzą nową wersję Poke Bank i biorę wszystkie wersje na premierę Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 SM64 i DK3d na silniku SMO i jestem w niebie. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 (edytowane) 6 minut temu, balon napisał: SM64 i DK3d na silniku SMO i jestem w niebie. DK to chyba jeden z najtrudniejszych platformerów do zrobienia w 3D, przy zachowaniu klimatu z 2D. Nosorożec, beczki, wagonik, teraz jeszcze latająca beczka :). Kto jak nie Retro? Daliby radę, tak jak z Metriodem, oj grałbym... Edytowane 23 lutego 2018 przez zdrowywariat Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 przecież DK64 było strasznie słabe :| w ogóle mi nie podeszło, IMO koło Banjo toto nawet nie stało Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 3 minuty temu, Rayos napisał: przecież DK64 było strasznie słabe :| w ogóle mi nie podeszło, IMO koło Banjo toto nawet nie stało Ale nikt tu nie mówi o DK64. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 Rayos, a po co miało stać koło Banjo? Banjo to Banjo, DK to DK. No i faktycznie to co mówi zdrowy. Jak na platformówkę 3d była to naprawdę trudna gierka, szczególnie po 2-3h. Wiele osób przez to odbiło się od tej gierki. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 23 lutego 2018 Opublikowano 23 lutego 2018 a DK 3D to co? @balon no po prostu, ja kdla mnie DK64 jakosciowo byl duzo gorszy od takiego banjo Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.