Skocz do zawartości

Porty - życzenia i stan faktyczny

Featured Replies

Opublikowano

Jako że Sega ma co nieco wrzucić na pstryka to chciałbym tą perełkę.

 

Z kostki N mogłoby wrzucić to.

 

Edytowane przez Strife

  • Odpowiedzi 816
  • Wyświetleń 77,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Zapraszam Was do corocznego podsumowania najciekawszych portów wydanych w ubiegłym roku  TO THE MOON - 16 STYCZEŃ - Rok 2020 rozpoczęliśmy nie najgorzej bo od portu znakomitej przygodówki. Wycisk

  • Chciałbym się z wami podzielić kilkoma uwagami dot. tegorocznych portów na ta konsolke gdyż ukazało się trochę wartych uwagi tytułów i niektórych wręcz niesamowicie dopracowanych ale tez zdarzały się

  • Ragus pisał że miasto w mario będzie hoiowe - wyszedł top 3 leveli Ragus pisał że xeno nienwyjdzie w tym roku - 2017 bejbe Ragus pisze ze mowa gra retro nie będzie mmo -   Znawca n

Opublikowano

Akurat Baten Kaitos jako marka należy m.in. do Namco (czyli obecne Bandai Namco), osttnio Takahashi się na ten temat wypowiadał, tak więc raczej marne szanse na powrót. Choć cieszyłbym się jak murzyn blaszką (niech wrzucą na Carta ;p)

Opublikowano
  W dniu 30.10.2018 o 09:50, chrno-x napisał(a):

Akurat Baten Kaitos jako marka należy m.in. do Namco (czyli obecne Bandai Namco), osttnio Takahashi się na ten temat wypowiadał, tak więc raczej marne szanse na powrót. Choć cieszyłbym się jak murzyn blaszką (niech wrzucą na Carta ;p)

Myślałem że to należy do Monolith soft'u:sapek:

Opublikowano
  W dniu 30.10.2018 o 09:50, chrno-x napisał(a):

Akurat Baten Kaitos jako marka należy m.in. do Namco (czyli obecne Bandai Namco), osttnio Takahashi się na ten temat wypowiadał, tak więc raczej marne szanse na powrót. Choć cieszyłbym się jak murzyn blaszką (niech wrzucą na Carta ;p)

Ale jaki jest problem z dogadaniem się z Bamco? Jeśli potrafili się dogadać z Segą odnośnie Bayo, to tu też pewnie dali by radę. Tylko trzeba chcieć...

A przecież panowie z Monoilith mieli nawet w fazie projektowej trzecią odsłonę...

Opublikowano
  W dniu 30.10.2018 o 11:40, Strife napisał(a):

Myślałem że to należy do Monolith soft'u:sapek:

 

Kiedyś czytałem wywiad z ekipą z Monolithu i wychodzi na to, że nie posiadają żadnych praw do swoich wczesnych marek czyli Xenosaga czy Baten Kaitos. Byli wewnętrznymi studiami Square i Namco, więc to wydawca zgarniał wszystko. 

 

@P-chan

No właśnie to raczej zależy kto miałby zając się portami. Takahashi ostatnio wspominał, że aby stworzyć port Xenoblade X na Switcha to potrzebna będzie spora gotówka. Wątpię aby sam Monolith chciał się zając portami, tak to by zajęli się Xeno na 3DS'ie a nie Monster Games (którzy portowali DKCR 3D). W przypadku Bayo sytuacja wygląda inaczej, ponieważ to Nintendo wyłozyło praktycznie całą kasę na powstanie Bayo 2. Mają też prawa do marki (a przynajmniej prawa wydawnicze) to trochę zmienia postać rzeczy, tym bardziej, że Kamiya niejednokrotnie wspominał, że Sega nie miała i dalej nie ma kasy aby kontynuować tą serię i gdyby nie hojność Ninny to seria wylądowałaby w szafie. 4

 

No i też zapominamy o kwestiach prawnych. Niektóre serie mogą powrócić jak Sega zrobiła to z Shenmue ale muszą pozbyć się wszelakich reklam prawdziwych firm, które wcześniej użyczały swoich marek do gry. Kwestia tego kto posiada prawa do marki. W Japonii niejednokrotnie wyszło, że prawa przejmowała jedna osoba, która obecnie nie pracuje dla danej firmy wydawniczej albo w ogóle nie siedzi w tym biznesie. Znalezienie jej i dogadanie w kwestii użycia tego IP to podobno droga przez piekło. Polecam obejrzeć bardzo dobry dokument od Noclip na youtubie skupiającej się w okół GOG. To daje idealny przykład ile trzeba się namęczyć aby w ogóle w oryginalnej wersji ponownie udostępnić do sprzedaży światu starą grę. 

Edytowane przez chrno-x

Opublikowano

Ja to rozumiem, ale nie raz już Nintendo pracowało z Namco, więc uważam że jest to tylko kwestia pieniędzy, dobrej woli i czasu by się dogadać odnośnie ewentualnych remake'ów.

Nie zapominajmy też, że wydawcą Orgins'a było już Nintendo. Pytanie tylko czy samo Big N by było chętne do powrotu tej marki...

Opublikowano
  W dniu 31.10.2018 o 18:03, P-chan napisał(a):

Ja to rozumiem, ale nie raz już Nintendo pracowało z Namco, więc uważam że jest to tylko kwestia pieniędzy, dobrej woli i czasu by się dogadać odnośnie ewentualnych remake'ów.

Nie zapominajmy też, że wydawcą Orgins'a było już Nintendo. Pytanie tylko czy samo Big N by było chętne do powrotu tej marki...

 

I czy ostał się kod źródłowy. Wiele gier nie może się ponownie pojawić w sprzedaży, ponieważ brakuje kodu źródłowego. Świetnym tutaj przykładem był Silent Hill HD Collection. Konami posiało skończoną wersję oby dwóch części i dali developerowi jakąś wersję, które nawet nie były do końca skończone i posiadały mnóstwo błędów nie obecnych w oryginale. 

Opublikowano

To tylko pokazuje, jaki burdel mieli w tych firmach:D...

Opublikowano

Opinie na temat Diablo 3 są bardzo pozytywne... ludzie wydają się aż zaskoczeni, że gra z 2012 roku piknie działa na Switchu. Zero zacin, spowolnień - długo to tak optymalizowano, by gra może wyglądała mniej ostro niż na dużych konsolach, ale nie traciła płynnych 60 klatek. Gra niby jest znana, ale dla niektórych bardzo ekscytującym dodatkiem będzie przecież kanapowy co-op - da się jakoś tam grać nawet jednym joyconem, chociaż ruchowo rozwiązany jest wtedy unik. Ogólnie sporo funkcji nie wymaga subskrypcji, ani nawet bycia online (wiele z tego to usprawnienia z wydawanych po premierze dodatków, wiem), i myślę, że to - poza przenośnością - wielu pozwoli bardziej się cieszyć tym nieprzegapialnym klasykiem.

 

Sam ocykam bo podobno po dodatkach i patchach jest to inna gra, a kampania zawsze warta przejścia. Niezawodne Shock Games sprzedaje za 200 zł, jakoś na Święta się kupi.

Edytowane przez ogqozo

Opublikowano

Chyba skuszę się na to Diablo. Przenośność mnie chyba jednak przekona.

 

Tylko pytanie - Gdzieś na forumku czytałem, ale się upewnię. Diabolo 3 wersja pl a nie pl (pewnie ang) z np. kiga czymś się różni? Bo jak rozumiem tylko tym, że dla języka polskiego trzeba w tej drugiej ściągnąć paczkę językowa? Bo widze 4 dychy roznicy.

Opublikowano
  W dniu 3.11.2018 o 15:30, Basior napisał(a):

Chyba skuszę się na to Diablo. Przenośność mnie chyba jednak przekona.

 

Tylko pytanie - Gdzieś na forumku czytałem, ale się upewnię. Diabolo 3 wersja pl a nie pl (pewnie ang) z np. kiga czymś się różni? Bo jak rozumiem tylko tym, że dla języka polskiego trzeba w tej drugiej ściągnąć paczkę językowa? Bo widze 4 dychy roznicy.

Trzeba tylko ściągnąć paczkę z polskim dubbingiem wazy 5.2 Gb 

Opublikowano

Z polskiej wersji pudła nie opłaca się kupować, bo drogo. Wystarczy niemieckie pudło ogólnie jakiekolwiek tańsze diablo, a i tak masz polskie napisy, a dubbing ściągasz z e-shop.

Edytowane przez Faka

Opublikowano
  W dniu 3.11.2018 o 14:16, ogqozo napisał(a):

Opinie na temat Diablo 3 są bardzo pozytywne... ludzie wydają się aż zaskoczeni, że gra z 2012 roku piknie działa na Switchu. Zero zacin, spowolnień - długo to tak optymalizowano, by gra może wyglądała mniej ostro niż na dużych konsolach, ale nie traciła płynnych 60 klatek. Gra niby jest znana, ale dla niektórych bardzo ekscytującym dodatkiem będzie przecież kanapowy co-op - da się jakoś tam grać nawet jednym joyconem, chociaż ruchowo rozwiązany jest wtedy unik. Ogólnie sporo funkcji nie wymaga subskrypcji, ani nawet bycia online (wiele z tego to usprawnienia z wydawanych po premierze dodatków, wiem), i myślę, że to - poza przenośnością - wielu pozwoli bardziej się cieszyć tym nieprzegapialnym klasykiem.

Ja tam w tego klasyka jeszcze nie grałem, nie podobało mi się to co Bliz zrobił z tą grą na swoją PC'tową premierę, i jak brat się męczył z tym tytułem swego czasu. Ale z czasem naprawili tą grę więc sobie kupiłem kompletny porcik na Switch'a.

 

@BasiorTak różni się tym, że wersja pl ma na karcie napisy po polsku, jeśli się chce mieć jeszcze dub polski, to trzeba ściągnąć paczki językowe...

 

@FakaJa tam kupiłem za niecałe 219 zł właśnie polskie wydanie w muve.pl, teraz widzę że wszyscy jakby podnieśli ceny...

 

 

Edytowane przez P-chan

Opublikowano

No akurat parę sklepów ma taniej, ale standardowa cena tej gry to po 259 zł w większości sieciówek, co jest absurdalną ceną jak za grę z 2013 roku.

Opublikowano
  W dniu 3.11.2018 o 17:09, Faka napisał(a):

No akurat parę sklepów ma taniej, ale standardowa cena tej gry to po 259 zł w większości sieciówek, co jest absurdalną ceną jak za grę z 2013 roku.

Też uważam, że to chora cena, ale to pokazuje że ktoś jednak to Diablo na Switch'a u nas kupuje...

Opublikowano

Jak chcecue grac online w diablo3 na switchu z ziomkiem z kanapy w dwie osoby to pamietajcie, ze gierka drugiego gracza nie loguje jako goscia tylko wymaga podpiecia pod usera konsoli i za tym idzie drugi player tez musi miec aktywny abonament online

Opublikowano

30 listopada Ark Survival wychodzi na switcha :reggie: solidne 10fps bedzie? Czy zadziala jakas magia?

Opublikowano

ewentualnie ciecia w oprawie do takiego czego

 

turok-1.jpg

 

 

 

Opublikowano

No nie chciałbym niszczyć twoich wspomnień ale to jest Turok

Edytowane przez _Be_

Opublikowano
  W dniu 5.11.2018 o 14:07, _Be_ napisał(a):

No nie chciałbym niszczyć twoich wspomnień ale to jest Turok

 

Ja prdl i pomyśleć, że to kiedyś niszczyło graficznie przy premierze. Pamiętam jak się śliniłem od recki w SS oraz Escape.

Opublikowano

łuk i dinusie robiły wtedy.

Opublikowano

Przyjąłbym z otwartymi ramionami MK Trilogy z onlinem i najlepiej remake.

Edytowane przez zdrowywariat

Opublikowano

Ta karcianka może być ciekawa

 

Fajnie jakby dali snesowe gry i ten tytuł.

 

Edytowane przez Strife

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.