zdrowywariat 373 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 (edytowane) Aż tak się nie zagłębiłem, ale skoro tak mówisz. Szczerze to nic prawie nie pamiętam z DKR, tylko tyle, że był dobry. Lepszy pod wieloma względami od MK64, ale nie we wszystkim oczywiście. W CTR nigdy nie grałem na swoim PSXie, ale u kumpla pograłem chwilę i pokazał mi trasy itp., i wtedy gra zrobiła na mnie mega wrażenie, a teraz przy remakeu bawię się wybornie. MK64 było również niezłe, no ale te gokarty 2D i brak adventure (do dziś) to porażka. A nie wydaje mnie się, żeby było dużo przy tym roboty, hud + jakieś wyzwania, na i tak zrobionych przecież trasach. Bo tak naprawdę w MK singiel nie istnieje i nigdy nie istniał. Edytowane 25 czerwca 2019 przez zdrowywariat Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 MK DS mial zajebisty tryb z misjami dla pojedynczego gracza. 2 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 5 minut temu, Rayos napisał: MK DS mial za(pipi)isty tryb z misjami dla pojedynczego gracza. Ok. Nie wiedziałem :). Cytuj
XM. 10 861 Opublikowano 26 czerwca 2019 Opublikowano 26 czerwca 2019 (edytowane) Doczekam się? Edytowane 26 czerwca 2019 przez XM. 3 Cytuj
Damk 98 Opublikowano 27 czerwca 2019 Opublikowano 27 czerwca 2019 5 godzin temu, XM. napisał: Doczekam się? Spoiler Oby nie. Z jednego z wywiadów z szefem Monolith Soft można było wywnioskować, że gdyby zdecydowano się na przeniesienie gry na Switcha, to studio bezpośrednio zajmowało by się tą konwersją. Mam nadzieję, że pracują już nad nową odsłoną Xenoblade (np. kontynuacją XenobladeX ), a nie portem starej gry z WiiU, Wii bądź 3DSa. Z drugiej strony Nintendo ostatnio uprawiało recykling na potęgę, oferując jeszcze nie do końca wystygłe kotleciki z WiiU zamiast spodziewanych świeżutkich dań dedykowanych Switchowi, więc Twoje życzenie może się spełnić. Cytuj
Rezoo7 217 Opublikowano 27 czerwca 2019 Opublikowano 27 czerwca 2019 Ależ bym to ograł nie miałem przyjemności z WiiU Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 27 czerwca 2019 Opublikowano 27 czerwca 2019 (edytowane) @XM. Moim zdaniem się nie doczekasz, sam Takahashi mówił, że jakby miałby być port na Switcha to zajmie to i tak bardzo dużo czasu a zwłaszcza potrzeba na to wór pieniędzy. Osobiście uważam, że gry, które zostały przeportowane były tanie i szybkie (i łatwo było poprawić to i owo) a tutaj mówimy o porcie, który pewnie by zajął z dobry rok jak nie więcej a kupi tą odsłonę ile? Kilkaset tysięcy? Xeno 2 jeszcze nie dobiła do 2mln a jest to rzekomo największy sukces tej serii, zaś Xeno X miał najsłabszą sprzedaż z całej trójki. Nawet biorąc dane z VGChartz, gdzie najczęściej są zaniżone wyniki (od czasu do czasu aktualizują o oficjalnie dane) to Xeno X osiągnął 840 tysięcy sprzedanych kopii. Dla porównania Xeno 1 to 1.5mln (wliczam tutaj wersje na Wii i 3DS'a) Największa zaleta tej serii jest taka, że głównie sprzedaje się na Zachodzie a więc jest pewniak, że ich kolejne gry opuszczą KKW (co kiedyś nie było takie oczywiste). Zresztą już wcześniej zastanawiało mnie jakim cudem Nintendo zgadza się na kolejne odsłony, jeżeli seria nie jest żadnym system sellerem i we własnym kraju sprzedaje się te 200/300 tysięcy max. Ostatnio na blogu @Enkidou czytałem o tym jak Takahashi postrzega RPGi. To co mnie najbardziej zdziwiło jest wypowiedź nt. kosztów gry. Takahashi wspomniał, że jego studio jest w stanie dokładnie obliczyć koszta gry oraz czas potrzebny na developing. Sytuacja jest niby prosta: sprawdzają ile zajmuje im stworzenie jednej dużej lokacji i ile zasobów wykorzystano (pieniądze, czas, ludzie etc) i na tej podstawie obliczają ile jeszcze lokacji jest do stworzenia. Osobiście jestem w stanie im uwierzyć. Żadne Xeno nie zostało nigdy opóźnione z wyjątkiem X na Zachodzie ale tutaj zawiniło późne przesłanie kodu gry (bo wymyślili sobie, że wywalą prawie cały scenariusz i stworzą to podobne do MMO coś) aby móc ją przetłumaczyć (ta nieszczęsna półroczna obsuwa). Edytowane 27 czerwca 2019 przez chrno-x Cytuj
XM. 10 861 Opublikowano 27 czerwca 2019 Opublikowano 27 czerwca 2019 7 godzin temu, Damk napisał: Oby nie. Z jednego z wywiadów z szefem Monolith Soft można było wywnioskować, że gdyby zdecydowano się na przeniesienie gry na Switcha, to studio bezpośrednio zajmowało by się tą konwersją. Mam nadzieję, że pracują już nad nową odsłoną Xenoblade (np. kontynuacją XenobladeX ), a nie portem starej gry z WiiU, Wii bądź 3DSa. Z drugiej strony Nintendo ostatnio uprawiało recykling na potęgę, oferując jeszcze nie do końca wystygłe kotleciki z WiiU zamiast spodziewanych świeżutkich dań dedykowanych Switchowi, więc Twoje życzenie może się spełnić. Wątpię, że w przyszłym roku nie wyjdzie nowa gra MS - 3 lata developingu to dla nich max. 4 godziny temu, Rezoo7 napisał: Ależ bym to ograł nie miałem przyjemności z WiiU Najlepszy świat w grach ever dla mnie. Mira jest przrcudowna. 1 Cytuj
funditto 657 Opublikowano 27 czerwca 2019 Opublikowano 27 czerwca 2019 Chyba nawet powrót do Hyrule w sequelu BotW nie jara mnie tak mocno jak możliwość powrotu na Mirę. Jest kilka gier, które postawiłbym jeszcze wyżej niż Xeno X, ale podobnie jak XM nie przypominam sobie świata z gier, który by mnie bardziej pochłonął Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 27 czerwca 2019 Opublikowano 27 czerwca 2019 Pierwszy gif robi wrażenie, nie powiem :). Cytuj
drozdu7 2 731 Opublikowano 28 czerwca 2019 Opublikowano 28 czerwca 2019 Witam. Nie znalazłem nigdzie tematu, więc spytam tu. Pyka ktoś może w Switchowego Football Managera? To mocno wykastrowana wersja? Przyznam że na switcha najbardziej jara mnie oprócz Zeldy i Xenoblade 2 właśnie przenośny FMik Cytuj
funditto 657 Opublikowano 28 czerwca 2019 Opublikowano 28 czerwca 2019 Ja kupiłem teraz na promocji FMa, ale pograłem tylko 2 godzinki, bo teraz wyszedł CTR i Mario Maker, ale grało mi się dużo wygodniej niż się spodziewałem. Co do wykastrowania to z tego co widziałem nie ma konferencji prasowych Cytuj
Basior 1 081 Opublikowano 17 lipca 2019 Opublikowano 17 lipca 2019 (edytowane) Moje (prawie) największe marzenie gierkowe: Prawie bo wolałbym Suikodena 6. Piękny mockup z najlepszą grą ever (oczywiście dla mnie). Aż chyba Vitę odkurzę... Edytowane 17 lipca 2019 przez Basior . 1 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 28 lipca 2019 Opublikowano 28 lipca 2019 Dejcie Ninja Gaiden, heh. Cytuj
funditto 657 Opublikowano 28 lipca 2019 Opublikowano 28 lipca 2019 Rok temu marzyły mi się porty Civilization VI i Two Point Hospital. Pierwsza gra już dawno wyszła, a do końca roku mają się na Switchu pojawić dodatki do niej, druga też jest zapowiedziana.. teraz na Twitterze w trendach są prośby o remaster Paper Mario Thousand Years Door, na którego bardzo liczę, ale chyba obecny top 10 wyczekiwanych, a (jeszcze ?) niezapowiedzianych portów to: 10. Xenoblade Chronicles 1 9. Ori (obojętnie która część) 8. Starcraft 2 7. Pikmin Trilogy 6. Wonderful 101 5. Viewtiful Joe 1+2 4. Paper Mario 1 lub TYD 3. Mother 3 2. Wind Waker HD 1. Xenoblade Chronicles X Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 28 lipca 2019 Opublikowano 28 lipca 2019 Super Mario Galaxy 1 i 2 Metroid Trilogy Splinter Cell Trilogy Ninja Gaiden Sigma (acz wolę oryginał z Xboxa) Bioshocka też bym przygarnął Wind Waker Ori Fez No i oczywiście DKCReturns xD. Cytuj
bulaxyz82 168 Opublikowano 1 sierpnia 2019 Opublikowano 1 sierpnia 2019 Jak powrzechnie wiadomo za tydzień wskakują Pillarsy na switcha. Ten masywny rpg będzie miał polskie napisy, także gites wiadomość. News i fotki potwierdzające polską wersję: https://www.nintendoswitch.pl/pillars-of-eternity-z-jezykiem-polskim-oraz-materialem-z-rozgrywki-na-switchu/ Cytuj
adi 189 Opublikowano 1 sierpnia 2019 Opublikowano 1 sierpnia 2019 Godzinę temu, bulaxyz82 napisał: Jak powrzechnie wiadomo za tydzień wskakują Pillarsy na switcha. Ten masywny rpg będzie miał polskie napisy, także gites wiadomość. News i fotki potwierdzające polską wersję: https://www.nintendoswitch.pl/pillars-of-eternity-z-jezykiem-polskim-oraz-materialem-z-rozgrywki-na-switchu/ Szkoda,tylko że ze względu na wielkość czcionki będzie zupełnie niegrywalny w trybie handheldowym. Cytuj
izon 995 Opublikowano 2 sierpnia 2019 Opublikowano 2 sierpnia 2019 W dniu 1.08.2019 o 19:28, adi napisał: Szkoda,tylko że ze względu na wielkość czcionki będzie zupełnie niegrywalny w trybie handheldowym. Nie wiem skąd masz takie info: 2 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 2 sierpnia 2019 Opublikowano 2 sierpnia 2019 Taka czcionka przydałaby się do Fire Emblem. Jak w Docku jest wszystko pięknie czytelne tak przenośnie nie idzie grać... Cytuj
NemoKOF 676 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Opublikowano 3 sierpnia 2019 (edytowane) No to nowa zmora w gierkach na Switcha. Skupienie się na UI dla jednego typu rozgrywki. Coś jak strony www przed responsive web design. Powinno być tak, że czcionka się i większa czcionka wskakuje w trybie HH albo w ogóle jakby jakiś wybór paru rozmiarów był w menu byłoby najlepiej. Te napisy w pillarsach wyglądają bardzo ok Edytowane 3 sierpnia 2019 przez NemoKOF Cytuj
adi 189 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Opublikowano 3 sierpnia 2019 11 godzin temu, izon napisał: Nie wiem skąd masz takie info: No i super :) Na innych materiałach były widocznie screeny z PC. Parę gierek musiałem sobie odpuścić ze względu na wielkość czcionki, gdyż w 100% gram przenośnie. Cytuj
Cyjanon 0 Opublikowano 18 sierpnia 2019 Opublikowano 18 sierpnia 2019 Cześć Wszystkim, chciałbym podzielić się wrażeniami z portu gry Doom 3, który od 2 dni testuję. Poświęciłem na grę około 3h. Na wstępie nadmienię, że tytuł pamiętam z jego głośniej premiery w 2004 roku. Niestety, ze względu na mocne ograniczenia techniczne komputera, który wtedy posiadałem, nie miałem okazji sprawdzić tej "perełki". Teraz nadeszła pora, żeby rozprawić się z tym zaległym tytułem. Odczucia wynikające z nostalgii i powrotu do tamtych czasów to bardzo subiektywny plus. Dla mnie jednak ogromny (rocznik 88 xD)! To pierwszy, z mojej perspektywy jeden z najważniejszych plusów. Grafika - jak dla mnie miód. Gram w Zeldę, grałem w Bayo 2, ale ten tytuł pomimo 15 lat na Switchu wygląda mega dobrze. Pamiętajmy, że w tamtym czasie był to chyba najmocniejszy tytuł pod kątem oprawy graficznej. Co prawda "korytarze" są ciasne, a niektóre tekstury z bliska trochę rażą, niemniej wszystko wygląda kozacko! Płynność - na oko 60 fps. Petarda, jednak tutaj proszę pamiętać, że moja opinia jest opinią laika. Grywalność - czysty kurde MIÓD. Może po kolejnych 3 h gra się znudzi (jest schematyczna, lecimy przez korytarze jak po sznurku), ale jak na razie ciągle do przodu. Gierka fajnie nabiera tempa. W początkowej fazie czułem jakby trochę klimat Silent Hilla, było trochę wolno i nerwowo. Z czasem gra przeradza się w regularną sieczkę zombiaków, mutantów i innych zdeformowanych żołnierzyków. I właśnie od kiedy nabrała tego tempa jest po prostu zaje**ście xD Pozdrawiam, Polecam. 8,5/10. Cytuj
SpacierShark123 1 476 Opublikowano 18 sierpnia 2019 Opublikowano 18 sierpnia 2019 No ja nie miałem nigdy okazji grać w DOOM3 , za czasów premiery PC nie dawał rady a w zeszłym roku wersja steam nie chciała mi z jakiś powodów działać. Zastanawiam się nad kupnem wersji switch bo ostatnio lubię grywać na tej konsolce. Cytuj
Basior 1 081 Opublikowano 23 sierpnia 2019 Opublikowano 23 sierpnia 2019 Już dwa razy wywalił mnie do menu Vanishing of Ethan Carter. Gra wygląda świetnie, ale nie pamiętam kiedy mi się takie wywałki zdarzyły. Chyba przy Bloodstained, które czeka na patch. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.