Rezoo7 217 Opublikowano 31 sierpnia 2019 Opublikowano 31 sierpnia 2019 (edytowane) Ależ bym chciał na Switcha zobaczyć Pamiętam jak mnie wchłonęły te gry na PS3. Edytowane 31 sierpnia 2019 przez Rezoo7 Cytuj
Gregor var Emreis 129 Opublikowano 5 września 2019 Opublikowano 5 września 2019 Overwatch na Switchu tylko cyfra, nawet w pudełku jest kod. 40$, tyle dobrze, pewnie 170zł (nie wiem skąd ktoś na PPE wziął przelicznik, że 40$ to 120zł). Bez crossplaya, 12GB będzie zajmować. No i jeszcze kilka miesięcy temu dałbym się pokroić za Overwatch na Switcha. Ale premiera w tym samym dniu co Wiedźmin... Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 5 września 2019 Opublikowano 5 września 2019 Spóźnili się dwa lata z overwatchem na impreze. Cytuj
Ukukuki 7 108 Opublikowano 5 września 2019 Opublikowano 5 września 2019 Niby take ale nie do końca. Nie ma zbyt wiele takich gierek na Switcha. Cytuj
Gregor var Emreis 129 Opublikowano 5 września 2019 Opublikowano 5 września 2019 No Paladins, Fortnite, ale mi akurat żadna z tych giereczek nie pasuje. Gdybym miał wybierać to zamiast Overwatcha w tym momencie wolałbym PUBGa Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 5 września 2019 Opublikowano 5 września 2019 PUBG to ledwo działa na PS4 Pro gdzie tam na Switchu chyba w 10 klatkach i 480p ;d Cytuj
Gregor var Emreis 129 Opublikowano 5 września 2019 Opublikowano 5 września 2019 16 minut temu, bartiz napisał: PUBG to ledwo działa na PS4 Pro gdzie tam na Switchu chyba w 10 klatkach i 480p ;d Mobile działa i wygląda całkiem dobrze Cytuj
Gregor var Emreis 129 Opublikowano 8 września 2019 Opublikowano 8 września 2019 Overwatch na Switcha będzie działał w 30klatkach, 720p handheld, 900p w docku. W sumie jestem zawiedziony, myślałem, że będzie 60 Cytuj
second 3 707 Opublikowano 8 września 2019 Opublikowano 8 września 2019 Gra już ktoś w Divinity? Interesuje mnie głównie jak to się sprawuje w trybie hh- sterowanie, wielkość czcionki, czytelność itd. Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 9 września 2019 Opublikowano 9 września 2019 W dniu 31.08.2019 o 12:17, Rezoo7 napisał: Ależ bym chciał na Switcha zobaczyć Pamiętam jak mnie wchłonęły te gry na PS3. Remastery na PS4 nie trzymają poziomu choć to wciąż wspaniałe, klimatyczne gry. Cytuj
Shen 9 695 Opublikowano 9 września 2019 Opublikowano 9 września 2019 12 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Remaki pierwszych trzech odsłon Dragon Quest trafią na azjatycki rynek. Z newsów wynika, że będą posiadały ang napisy. Jest nawet pre order na physical. https://nintendosoup.com/product/dragon-quest-i-ii-and-iii-english-physical-edition-switch/ Oczywiście będzie też wersja na eshop. Pokaż więcej to jest to samo co na telefony? 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 9 września 2019 Opublikowano 9 września 2019 @Shen Tak. A dokładniej to samo, co na PS4. Względem telefonów oprawa dostała lekkiej poprawy, żeby to jakoś wyglądało na telewizorach. Cytuj
ogqozo 6 575 Opublikowano 21 września 2019 Opublikowano 21 września 2019 (edytowane) Demo Ori pojawiło się na eShopie. Cóż, gra działa ok. Chodzi nawet lepiej, niż oryginał, z powodu pewnych dodanych małych usprawnień technicznych, np. animacji. W trybie handheld mało co widać, no niewiele zostaje z gry na małym ekranie, więc jakiegoś specjalnego powodu by kupować wersję na Switcha nie ma... ale znając grę na pamięć, i tak trudno się oderwać, od momentu wzięcia do ręki pierwszej znajdźki i poczucia, że kolejna i kolejna jest tuż za rogiem. Ależ ta gra jest doje'banie dobra. Nota bene ww. porty Dragon Questów też na dniach do zakupu także u nas. Edytowane 28 września 2019 przez ogqozo Cytuj
Gregor var Emreis 129 Opublikowano 21 września 2019 Opublikowano 21 września 2019 Ja na Xboxie nie potrafiłem się przekonać, a na Switchu skończyłem na strzał. Genialny tytuł Cytuj
Gregor var Emreis 129 Opublikowano 30 września 2019 Opublikowano 30 września 2019 FIFA 20 od IGN i Nintendolife 4/10. EA w formie jak widać. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 30 września 2019 Opublikowano 30 września 2019 W dniu 21.09.2019 o 17:54, Gregor var Emreis napisał: Ja na Xboxie nie potrafiłem się przekonać, a na Switchu skończyłem na strzał. Genialny tytuł tzw. Magia Switcha 1 Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 30 września 2019 Opublikowano 30 września 2019 5 godzin temu, Gregor var Emreis napisał: FIFA 20 od IGN i Nintendolife 4/10. EA w formie jak widać. Bo to jest 18 cały czas. W 19 dodali jedyną rzecz której brakowało czyli granie ze znajomymi (tak, w 18 nawet tego nie było) a teraz już tylko składy. Nie ma trybu single z dużych konsol, nie ma tego nowego tryby jak Fifa Street itd. To najgorsza Fifa ale jedyna przenośna. Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 3 października 2019 Opublikowano 3 października 2019 Najgorsze jest chyba to, że ta FIFA nie jest na Frostbite tylko zdaje się na starym Ignite na którym były robione FIFY na poprzednią generację. Ja nie mam porównania, ale czy te FIFY wypadają chociaż na równi z taką 15nastką z Xboxa360/PS3? Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 3 października 2019 Opublikowano 3 października 2019 nie grałem w fife na swtichu, ale w sumie to, że nie jest na frostbicie to jest jej plus Cytuj
Gość ragus Opublikowano 3 października 2019 Opublikowano 3 października 2019 Godzinę temu, MierzejX napisał: Najgorsze jest chyba to, że ta FIFA nie jest na Frostbite tylko zdaje się na starym Ignite na którym były robione FIFY na poprzednią generację. Ja nie mam porównania, ale czy te FIFY wypadają chociaż na równi z taką 15nastką z Xboxa360/PS3? Są lepsze niż na ps3/xo Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 3 października 2019 Opublikowano 3 października 2019 To nie jest ponoć Ignite per se ale coś zrobione konkretnie pod switcha. Ea twierdziło że to jest coś pomiędzy ps3 a ps4 (jako generacje). Nie mam dużej konsoli ale grałem latami na ps3 i potem ps4. I mam dokładnie takie odczucia, że jest lepiej niż na ps3 ale gorzej niż ps4. Online chodzi bardzo dobrze. Jak chcesz sobie tylko sezony grać i z ludźmi ew to lykaj gdzieś 19 za grosze. 1 Cytuj
Gregor var Emreis 129 Opublikowano 11 października 2019 Opublikowano 11 października 2019 Chorowałem na RE4 na Switchu i dobrze, że nie kupiłem. Po ograniu demka RE5 zdałem sobie sprawę, że bez celowania żyroskopem nie da się w to grać Cytuj
SwitchMan 75 Opublikowano 16 października 2019 Opublikowano 16 października 2019 Po przegraniu kilku ładnych godzin w Wiesku podzielę się z wami moimi wrazeniami. CD Projekt zadbał o bogate wydanie pudelkowe dostarczając nam mapkę, naklejki, mały przewodnik i podziekowania. Gdyby wszystkie wydania pudelkowe takie były to dla mnie sklep cyfrowy nie musiałby istnieć. Co do samej gry to po pobraniu aktualizacji 3 Gb możemy już rozpocząć właściwą rozgrywkę. Gra domyślnie jest w j angielskim z możliwością ustawienia dubbingu i napisów po polsku. Interfejs i gwint jest w natywnej rozdzielczości systemu. W opcjach mamy multum możliwości dopasowania rozgrywki pod nasze widzimisię. Technologicznie gra chodzi w dynamicznej rozdzielczości 540p ze spadkami nieznacznie poniżej tej wartosci oraz w docku 720p również że spadkami, zdecydowano się na takie rozwiązanie żeby utrzymać jak najczęściej płynne 30 kl/s i to rozwiązanie zdało egzamin gra jest bardzo płynna co jest niesamowitym osiągnięciem jak się weźmie pod uwagę ilość szczegółów, zależności efektow i innych technicznych sztuczek które wyświetlaja sie na małym ekranie ograniczonego sprzętów handhelda. Oczywiście zdarzają się spadki jednak są one rzadkie i nie denerwują. Cutscenki natomiast to inna para kaloszy tutaj oscylują wokół 30 do nawet 20 kl. W najbardziej wymagających scenach np scena po ucieczce Ciri na samym początku gry w Kaer Morhen - zamiast kadrów na silniku gry mamy wstawione filmy w natywnej rozdzielczości Switcha jest to podobna technika na wzór portu Hellblade Senua Sacrifice. Loadingi wg Digital Foundry trwają ponad 1 min w moim przypadku najdłuższy loading trwał 20 sek. Być może testowali grę przed patchem. No i najważniejsze jak to faktycznie się prezentuje na małym ekranie. Pierwsze wrażenie było średnie. W oczy rzucaly się liczne uproszczenia graficzne i ogólne rozmazanie ekranu. Po opuszczeniu Kaer Morhen i pierwszej podróży na koniu przestałem zwracać uwagę na technologiczne cięcia gdyż nie rzucał się w oczy i chlonalem każda minute rozgrywki jakbym zaczął pierwszy raz tą przygodę. Mimo lekkiego rozmycia gra jest ciągle pełna detali, mamy generalnie ta sama grę z dużych konsol tylko na mniejszym ekranie. Przenośnego wiedźmina możemy porównać do portu dooma czy wolfensteina. Tu i tu dostajemy to samo doświadczenie co na dużych konsolach kosztem oczywistych ciec grafiki chociaż wiedźmin jest nawet ostrzejszy od tych dwóch portow. Tu i tu mamy ta sama fizykę i efekty świetlne. Dźwięk również jest bardzo dobry choć wydaje się być trochę skompresowany ale nie jest to nic co by przeszkadzało w odbiorze gry. Podsumowując przenośny wiedźmin jest wspaniałym przykładem jak powinno sie portowac gry z dużych konsol na handhelda. Mniejsza rozdzielczość i lekka mgiełka nie przeszkadzają w odbiorze gry. Serdecznie polecam. 1 1 Cytuj
ogqozo 6 575 Opublikowano 22 października 2019 Opublikowano 22 października 2019 (edytowane) W końcu, po tylu latach... Skullgirls jest na Switchu. ...sporo bugów z dźwiękiem do spatchowania. Ale, jej, Skullgirls jest na Switchu! Edytowane 22 października 2019 przez ogqozo Cytuj
szurubur 122 Opublikowano 22 października 2019 Opublikowano 22 października 2019 48 minut temu, ogqozo napisał: W końcu, po tylu latach... Skullgirls jest na Switchu. ...sporo bugów z dźwiękiem do spatchowania. Ale, jej, Skullgirls jest na Switchu! Fajne to chociaż? Czy ta wersja różni się czymś od zwykłych skullgirls na PC? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.