Skocz do zawartości

Porty - życzenia i stan faktyczny


Godot

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja do takich run and gun indie strzelanek na konsolach podchodzę z rezerwą. Strafe na ps4 miał koszmarne sterowanie a joycony do takich szybkich fpsów no nie wiem.

Chyba że dadzą obsługę żyroskopów to mogłoby być ciekawe.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano

Wszystko fajnie, ale ja już nie mogę patrzeć na te indie gowniana pseudo artystyczną i z "klimatem" grafikę sprzed 20 lat. Nigdy nie uważałem się za graficzną dziwke, ale serio no można by się postarać bardziej, ileż można.

Opublikowano

A ktoś Ci każe w to grać, mało jest innych gier? Zabawnie czytać takie wypowiedzi od osoby, która się zagrywa w Enter the Gungeon chociażby, stylizowane indie retro guwno przecież. Akurat shooterów w klimatach Quake'a starających się oddać tamten gameplay nie ma aż tak dużo, a robiących to dobrze jest jeszcze mniej.

Opublikowano

ja bym wiecej takich gierek jak octopath traveler zobaczyl jesli chodzi o oprawe - to jest artyzm w oprawie pseudo20letniej z wspolczesnymi super bajerami, podejrzewam jednak, ze to zbyt duzo roboty dla malych studiow grzebiacych nad indykami

Opublikowano
54 minuty temu, raven_raven napisał:

A ktoś Ci każe w to grać, mało jest innych gier? Zabawnie czytać takie wypowiedzi od osoby, która się zagrywa w Enter the Gungeon chociażby, stylizowane indie retro guwno przecież. Akurat shooterów w klimatach Quake'a starających się oddać tamten gameplay nie ma aż tak dużo, a robiących to dobrze jest jeszcze mniej.

Ale sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie. Tak, każe bo albo zagram w to w kapsko graficzne albo nie zagram wcale bo prócz właściwie  dooma to nie ma gier z tego gatunku, a "oddanie tamtego gameplayu" z quake'a chyba nie musi być równoznaczne z grafiką na poziomie tamtej gry.

Opublikowano

Ja sie nie triggeruje mordeczko, a gatunek jak najbardziej mnie interesuje bo nie ma nic lepszego niz bezmozgi fps na zakończenie dnia. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Ale wiecie, że taka grafika jak Octopath to jest kupa roboczo godzin żeby to tak wygladało? Te wszystkie 'stylizowane' na retro to bardzo często wybrany kierunek artystyczny po to żeby dany team devów dal radę zrobić i dobrą grę wizualia. Przecież to normalne, że indie studio nie zrobi gierki na poziomie Dooma czy Wolfa (tych nowych). Zresztą może taka grafika im się podoba bo dla tych osób to jest ulubiony okres w gierkach i chcieli tak zrobić wyglądającą grę? To tak jakbyś je,bal ludzi, że robią retrowave i korzystaja z syntezatorów z lat 80 NO JAK TAK MOZNA PRZECIEŻ SĄ NOWE SPRZĘTY I NA CHOOY ROBIĄ TAKA SAMA MUZYKE.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Ficuś napisał:

ja bym wiecej takich gierek jak octopath traveler zobaczyl jesli chodzi o oprawe - to jest artyzm w oprawie pseudo20letniej z wspolczesnymi super bajerami, podejrzewam jednak, ze to zbyt duzo roboty dla malych studiow grzebiacych nad indykami

 

Jest szansa, że dostaniesz coś w podobnej oprawie od twórców Octopath: http://www.nintendolife.com/news/2019/01/bravely_default_twitter_account_confirms_a_new_game_is_in_development

Edytowane przez funditto
Opublikowano (edytowane)

Dragons Dogma na switcha zapowiedziane . Polecam, wyje. bista  gra z najlepszymi wizualiami  czarów w grach. Do tego jedno z najlepszych growych dlc w postaci dark  arisen, masa dużych bestii, świetnym systemem walki, genialny ost i mega replayability.

maelstr

 

Edytowane przez XM.
Opublikowano

kojarze ze to potrafilo mocno krztusic na ps3, ciekawe jak bedzie tu, poza tym kojarze z wysokiego poziomu trudnosci i jednej z nielicznych nocy gdzie chyua widac jak sie nie ma pochodni w srodku lasu

Opublikowano
4 minuty temu, Ficuś napisał:

kojarze ze to potrafilo mocno krztusic na ps3, ciekawe jak bedzie tu, poza tym kojarze z wysokiego poziomu trudnosci i jednej z nielicznych nocy gdzie chyua widac jak sie nie ma pochodni w srodku lasu

Jest ciężko, ale na spokojnie - za to dodatek po pierwszym przejsciu to juz ladne wyzwanie. Ja bylem mocno zajarany  to nie kojarze dlawienia, ale bardzo polecam bo klimat walki z wywerma w nocy gdzie jedynie lampa i płomień rozswietlaja teren to coś pięknego.

Opublikowano

ja pamiętam że chodziło to w jakieś śmiesznie niskiej rozdzielczości na poprzedniej generacji. 

 

Gra bardzo dobra, ale mistrzami kodu to oni są więc pewne obawy o jakość portu są uzasadnione. 

Opublikowano

Dragons dogma chodzi bardzo dobrze na xboxie 360, a na drugiej płycie są nawet do zainstalowania tekstury w wyższej rozdzielczości. Port na PC robiła chyba ta sama Polska firma co Dark Souls Remaster więc może na switcha też przeportują.

 

Opublikowano

Tak jest, QLOC robił port na te generacje Dark Arisena, ale czy to potwierdzone, że oni robią port na switcha?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...