Skocz do zawartości

Soul Calibur VI


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po 4* 

 

Netcode był więcej niż żałosny, dla samotnego gracza prawie zerowy content, w ogóle to była chyba pierwsza bijatyka 3d z postaciami w dlc? Na dokładkę tempo względem SC2 zwolniło. Trójka miała popsuty balans ale przynajmniej miała tone trybów i rzeczy do odblokowania.

  • Plusik 1
Opublikowano

W takim razie po co te szopki z dlc przed premierą, i to z kanoniczną postacią..? Najpierw plaskacz na ryj, a teraz "jak mnie nie będziesz kochał to ja się zabiję". Patologiczny związek między graczem a devem, który przypomina Konami. 

  • Plusik 1
Opublikowano

W sedno, sam środeczek! Biadolą, jęczą i cwaniakują zamiast spiąć dupy i dostarczyć graczom fantastyczną jakość (taką o której będzie głośno i która będzie sprzedawać się praktycznie sama).

Opublikowano

Raph i Cervantes. Na tego drugiego czekałem, żeby odtworzyć swoją przekozacką customową piratkę z SCV walczącą jego stylem. Pytanie tylko czy postacie będą normalnie dostepne, czy trzeba będzie dodatkowo rzucić hajsem :/

https://www.destructoid.com/rumour-wrong-build-used-at-soulcalibur-vi-event-reveals-raphael-and-cervantes-520864.phtml?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

 

Ktoś był jeszcze tak miły i wstawił w komentarzach link do nagrania.

https://streamable.com/bmq8n

  • Plusik 1
Opublikowano

ok, poczytałem, że mają jeszcze jakiegoś sesson pasa dawać jak w tekkenie7;/ W T7 jeszcze cenowo było ok, bo podstawka w preorderze na pc kosztowała mnie 90 zł a potem z 70 zł sesson pass, teraz chcą za podstawkę prawie 200 ziko i potem jeszcze ze 150 zł na session passa? Niech umrą, nie kupuję 

Opublikowano (edytowane)

Nagrałem film, który pokazuje wszystkie wyniki pierwszego starcia przy Reversal Edge'u w SCVI.

 

 

 

Edytowane przez Di
  • Plusik 1
Opublikowano

Dobrze rozumiem, że B+G wykonane (i trafione) zaczyna całe to slo-mo w normalnej grze..? Wtedy mamy wybór akcji, przeciwnik też i po wykonaniu ich czekamy na wynik..? 

Jeśli tak to czy spamowanie B+G nie popsuje rozgrywki i czy podczas RE wciskanie za każdym razem G nie będzie najlepszym wyborem, bo odpada zgadywanka a i tak zblokujemy A, B, czy K (pod warunkiem, że dla postaci atakującej będą to zwykłe ciosy, a nie, jak w przykładzie, rzut Nightmare'a)..?

Opublikowano

Odpowiem w punktach:

1. Cios można łatwo obejść i ukarać.

2. Obie strony mają chwilę na wybór opcji i potem patrzymy, co wyszło.

3. Slow-mo wchodzi co najwyżej dwa razy z rzędu (w opisie filmu podlinkowałem tabelkę, w której jest pokazane, że jeśli w pierwszym RE jest remis, w drugim w tej samej sytuacji będzie coś innego).

4. Blok jest najlepszy, ale w drugim RE staje się trochę ryzykowny, bo nasza garda może zostać rozbita.

5. Z tym Nightmare'em chodzi o to, że wchodzi cios (K), który tylko przechodzi do animacji rzutu (Attack Throw). Nie ma możliwości wybrania rzutu, tylko A/B/K/G lub kierunek.

  • Plusik 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

"Prepare for battle on PS4 & X1! You are invited to help us test our online network for SOULCALIBUR VI. Login and play RANKED MATCH mode! 

Download the #SOULCALIBURVI network test on September 27th and draw your weapons on September 28th at 8AM PDT"

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...